jetzu
|
He morgen weer?? Wie mist er een north safety??? Heb er namelijk 1 gevonden.
mzzl
|
|
|
Gj
|
wat vonden jullie er vandaag van dan? beetje leuke spot? wij gaan morgen weer blauwe.
|
|
|
jetzu
|
Super mooi als er geen scheur in je ventiel zit.....
|
|
|
Gertjan
|
he GJ je hebt ons niet voorgelogen, super plekje. lekker diep maar wel klei.
mooie foto`s Jaap. Vooral die bocht die ik instuur.
tot morgen.
|
|
|
Gj
|
Nee waarom zou ik liegen daarover... maar hou het wel een beetje kleinschalig niet dat heel fokking Friesland en omstreken daar komt kiten is beetje prive spot u know.
|
|
|
Jacobus
|
Dan zal ik heel fokking Friesland maar optrommelen! Ook niks verklappen over Workum en Mirns hoor, anders komt heel fokking Groningen daar kiten..... Wat maakt het allemaal uit, straks is HvB weer open!
|
|
|
Taco.
|
supersessie vandaag zeg. Lekkere spot, vind het ook wel lekker dat het wat dieper is. Of was het gewoon heel hoog water vandaag?
Ook relaxed dat ze vandaag de ventilatoren aan de overkant aangezet hebben.
|
|
|
Gertjan
|
Dan zal ik heel fokking Friesland maar optrommelen! Ook niks verklappen over Workum en Mirns hoor, anders komt heel fokking Groningen daar kiten..... Wat maakt het allemaal uit, straks is HvB weer open! voelt iemand zich hier aangesproken?? ps. als ik in Friesland woonde ging ik echt niet helemaal naar zo`n uithoek als Termunten. Als je daar van de dijk spring denk je echt dat je van het einde van de wereld valt. Wie morgen allemaal weer? Wij zijn er.
|
|
|
|
Gj
|
wij zijn morgn eerst blauwe, misschien daarna nog termunten ligt er aan is laat vloed dusja. sochtends is meeste wind.
|
|
|
Jacobus@work
Gast
|
Ik moet wel zeggen dat Termunten er wel relaxed uitziet. Ga idd niet helemaal naar Termunten rijden om te kiten, Mirns is wat dichter bij met oost. Maar hoe is de wind daar met oost (noordoost), vlagerig? Des al niet te min lijkt het me wel eens leuk om daar eens te kijken/kiten.
Veel plezier nog guys!
|
|
|
Jacobus@work
Gast
|
Te hard gecrasht Jurrien? Je ligt er een beetje verslagen bij (grinnik_kitesmiley).
|
|
|
Luko
|
er zijn 2 kite's gejat uit m'n auto ik heb gelukkig bewijs materiaal wie de dieven zijn. aso's
|
|
|
Luko
|
he nog alle eer voor diegenen die ff tijd hadden om te fotograveren en ook nog ff op internet zetten. klasse!
|
|
|
skyhigh as a
|
hoe laat zijn jullie op blauwe? en vanaf hoe laat is het water bevaarbaar op termunten vandaag? was gister super!!!
|
|
|
neonlampje
Gast
|
Snelwegkant of zwemstrandje? Misschien dat ik nog even langs kom vandaag... hopelijk krijg ik mn bar van mn 11.5 gefixt.
|
|
|
|
jetzu
|
Wij zijn er om iets van 13.30uur.
|
|
|
Gertjan
|
he jetzu de kit van je ventiel is nog niet droog. Ik zou de Vegas dus nog niet gaan gebruiken.
|
|
|
Gertjan
|
Snelwegkant of zwemstrandje? Misschien dat ik nog even langs kom vandaag... hopelijk krijg ik mn bar van mn 11.5 gefixt. He Lude leef je ook nog? Je kite al jaren maar we zien je nooit. Kom vandaag ook naar Termunten.
|
|
|
Taco.
|
Luko heb je uiteindelijk de mamoettanker nog ingehaald (grinnik_kitesmiley). Wat een bakken voeren daar voorbij zeg!
|
|
|
cees--
Gast
|
en hoe was ie vandaag?
blauwe stad was vlagerig en van zacht naar hard... heb alles gevaren vandaag: 16, 12 en 9.. ben wel bruin geworden vandaag (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Gertjan
|
en hoe was ie vandaag?
blauwe stad was vlagerig en van zacht naar hard... heb alles gevaren vandaag: 16, 12 en 9.. ben wel bruin geworden vandaag (grinnik_kitesmiley)
Vandaag met 6 kiters op Termunten. Wij hebben een paar uur een leuke wind gehad en daarna was er iemand met het knopje aan het spelen, aan uit aan uit enz. Wel de hele dag met de 7 Waroo gevaren.
|
|
|
Jurrien
|
Te hard gecrasht Jurrien? Je ligt er een beetje verslagen bij (grinnik_kitesmiley).
haha nee kzat (lag) even fotos te shooten
|
|
|