Gertjan
|
Wie hebben er nog meer zin om maandag (als het weer redelijjk goed is) naar Schier toe te gaan.
Windkracht 6 NW dus super vlak water in de laguna en alle ruimte omdat de wind heel mooi binnen komt.
9.30 boot heen 18.30 terug.
lees net dat het windkracht 7-8 wordt dus mischien een beetje te veel van het goede
|
|
|
Lude
|
Hmm heb ook wel even zin om zo naar lauwersoog te gaan, even kijken of er een auto is.
Maandag lukt niet jammergenoeg Gertjan, zit met afspraak op school :-( Anders was ik graag mee gegaan, volgende keer beter!
|
|
|
Gj
|
Maandag ochtend ergens rammen?
|
|
|
CeesV
|
in de ochtend heb ik familie op bezoek... maar in de middag probeer ik wel ff ergens te komen... waarschijnlijk de trein naar workum
|
|
|
skyhigh as a
|
wat een dikke sessie gister met mn 11m op schild!! helamaaaaal kapoet en gebroken hiero af entoe zwaaaaaaaaaar overpowerde shizzle, mooi man BIGAIRHANGTIME!!!! TorpEdo Michel en Waltor rockten keihard!!! KITEN IS DE SHIT DIE GOED RUIKT
|
|
|
Lude
|
Lauwersoog was ook echt kicken. Ging erg hoog en hard!!
Hopelijk is er morgen nog wat wind over!
|
|
|
Dibbus
|
Van de week heb ik mijn kiteloose hardcore IV board (131*39,5) verkocht. Hij was erg stabiel maar niet erg wendbaar.... Nu aan mij de schone taak een dope nieuw boardje te kopen. Zelf dacht ik aan een 555 of 666, een jaime of het liefst een trax III (maar ja, nieuw = prijzig he!)
Hebben jullie nog suggesties of weten jullie een leuk 2e hands boardje te liggen?
|
|
|
piede
|
Ik heb ff de windsites voor jullie geannaliseerd en ik heb geconstateerd dat er vandaag op de essentiele plaatsen vandaag niet voldoende wind aanwezig is om onze geliefde sport te kunnen beoefenen...
|
|
|
skyhigh as a
|
mooi gezegd maar strontmededeling
|
|
|
Lude
|
Hmm morgen ochtend op vakantie naar canada. Hopelijk kan ik daar wat spul huren, want cold turkey na de laatste weken met al die vette wind zal ik echt niet trekken!
|
|
|
Gertjan
|
Eind van de middag mischien een heerlijk windkrachtje 4-5 volgens weeronline tel daar alle thermische wind bij op en we hebben mischien als enige in Nederland weer groot lol.
meteo24 dus in de gaten houden vanmiddag (geld trouwens ook voor vrijdag en zaterdag).
|
|
|
Gertjan
|
Ja ja wat een wind weer, windkracht 5-6 vol power aan de 12 raven. Wat een high end heeft zo`n ding.
Waar was iedereen, er waren meer duitsers als nederlanders.
Hopelijk morgen weer als het zonnetje een beetje door zet.
|
|
|
jetzu
|
Er stond windkracht 6 volgens weeronline. Morgen denk ik maar even weer proberen.
|
|
|
peter.
|
ik ben er vrijdag avond bij als er wind staat!!! latttttttttttttors
|
|
|
keessie
|
Pff vandaag autoloos... damnit
|
|
|
|
jetzu
|
morgen iemand varen?
Ja lijkt me leuk jordi. Mag ik met jou meerijden??
|
|
|
Jordi_1990
|
ik heb geen plek op de fiets, pakjesdrager is al gereserveerd door mn pak
sorry
|
|
|
peter.
|
tereering wat een dag was dikke top!!!
|
|
|
Steven
|
Vandaag Loog?
|
|
|
jetzu
|
Vandaag Loog?
Is goed hoelaat kom je me ophalen??
|
|
|
Gertjan
|
Ja Steven vandaag voor de verandering maar weer naar lauwersoog, het wordt al bijna eentonig voor de 3de dag. Maar als jij er bent kom ik ook natuurlijk.
|
|
|
Idefixe
|
Voor wie er wat aan heeft dan Was DEZE weersite in het Noord Oosten al bekend?
|
|
|
Gertjan
|
nee was ons nog niet bekend, maar Delfzijl is bij ons wel bekend als windloze stad. Lauwersoog waait het bijna altijd (alleen vandaag niet dus).
|
|
|