kitepower07
|
Gruwelijk Van 10 tot 5 gevaren, vrijwel hele dag lekker zonnetje en dikke 20+ knots! Beter kon gewoon niet, afgezien van het feit dat ik mijn 9 had uitgeleend Vandaag maar even een beetje bijkomen.....
|
|
|
Gj
|
weet iemand trouwens nog waar je de fotos kan vinden van 22 juni? waren toen hele zooi gemaakt en waren ook op internet gezet maar ik kan die link niet meer invden!
|
|
|
patricks
|
Dikke top sessie gister!!
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er morgen nog mensen naar Workum?
|
|
|
Gertjan
|
He Jimmy is weer terug, inmiddels mag jij je hier wel weer voorstellen want 50% is nieuw hier in groningen volgens mij. Nog steeds vanuit het bosrijke (waterarme) Norg. Welkom terug in het zomerse Nederland.
|
|
|
Jimmy
|
He Gertjan Ik ben inderdaad weer terug in NL. Kan ik weer lekker varen met een wetsuit aan(met boardshort was echt top)Het zal wel wennen zijn Groeit het aantal kiters zo hard in Groningen dan? Nou ja ik zie het wel op het water. Ik ga waarschijnlijk naar Workum morgen.
|
|
|
Gj
|
ik ga misschien ook naar workum,
|
|
|
Jelke
|
Morgen even m'n nieuwe fisheye lens testen op Workum. Vrijdag misschien ook
|
|
|
jetzu
|
Als iemand nog een boardje nodig heeft moet diegene steven even bellen. Hij heeft verschillende merken op vooraad.
|
|
|
jetzu
|
Gaan er morgen avond nog mensen kiten op lauwersoog?
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
morgen lauwersoog lijkt me wel wat. is carpoolen met iemand mogelijk? ben 16.00 vrij.
|
|
|
Gj
|
hopelijk morgen loog, ga met chris mee ! eerst raggen opt meer dan opt wad lijkt me wel okidokie!
|
|
|
|
Jimmy
|
Ik ben ook van de partij straks op Loog. Zie jullie zo!
Ciao
|
|
|
Dibbus
|
Ik wil in de vroege middag richting Loog, en wat een feest ik heb gister een auto gekocht! Nog mensen behoefte aan een lift vanuit groningen stad?
|
|
|
Benjooh
|
Joo ik ga met Jimmy mee, ook vroege middag waarschijnlijk!
|
|
|
Jordi_1990
|
morgen iemand ergens varen? ik kan wel heen naar schildmeer maar terug gaat niet lukken helaas...
|
|
|
Jimmy
|
Maybe Workum of HvdB
|
|
|
AirtimeEddy
|
tjong jonge wat een xxxxxxx vette sessie weer vandaag op/boven lauwersoog wad kant (moest ik ff kwijt)
|
|
|
Gj
|
hmm.. niksje!
|
|
|
skyhigh as a
|
lekker man zoon ouwe doos Jelke!! Veel haar en geur jweettoch hoop dat mn loopies er snel wat slicker uitzien, want al dat gebungel met zoon handje is ook niks snel weer kaitn almoal!!!!!!!! GRUN BOOMAAAAAAN!!!!!!!!!!!
|
|
|
shannon18
Gast
|
hey mensen heb heeeeeeeeel (heeel) lang geleden een paar berichtjes geplaatst. in maart ofzo. Heb nu eindelijk m'n eerste kiteles gehad bij skyhigh, en ik vrees dat ik verslaafd ben, whaha. Vond het echt onwijs gaaf! en spierpijn vandaag! jeetje! Alleen is workum wel een ***eind met het openbaar vervoer vanaf groningen. zijn er ook plaatsen dichter bij de Stad?
|
|
|
jetzu
|
Ja lauwersoog.
|
|
|
shannon18
Gast
|
maar dat was vrij lastig kiten voor beginners hoorde ik?
|
|
|