Mark04
|
Het is laat hoog water, dus kun je jammergenoeg niet in de lagune bij Schier..
Mag je op Schiermonnikoog niet op de Noordzee kant ofzo? Aan de Noordzee kant heb je toch geen last van hoog of laag water? Alvast bedankt voor je reactie. Groeten Mark.
|
|
|
Benjooh
|
Je kunt daar prima op de noordzee varen maar als 'we' naar Schier gaan, gaan we dr heen voor de lagune! Dan hangt het dus wel af van het getij.
|
|
|
Mark04
|
Waar precies ligt de lagune op Schier en is dat zoveel mooier beter dan gewoon op de Noordzee?
|
|
|
Benjooh
|
De lagune ligt gewoon voor de noordzeespot, bij eb moet je alleen ff wat verder doorlopen door de (deels) drooggevallen lagune om op de noordzee te kunnen kiten De kitesurflocatie ligt aan het einde van de badweg, noordwesten van Schiermonnikoog (Dr gaan vanaf de boot bussen en taxi's heen) In de lagune is het water altijd supervlak, ook met veel wind, vandaar dat de voorkeur daarheen gaat!
|
|
|
patricks
|
zooo weer top sessie @ lauwers Wie morgen weer?
|
|
|
|
|
Jelke
|
Ja hij was lekker. Zou even de beelden op dvd zetten en door geven aan Patrick ! en morgen nog maar een keer dan
|
|
|
Geronimo79
|
AAAAAAAAAAAAAAARRRRGGGGGGGGGGHHHHHHHH
|
|
|
Lude
|
Jeroen, waarom regel je niet ff een harnas? ik heb nog wel een oude zittrapeze, die mag je wel lenen..
|
|
|
CeesV
|
yo, ik ben er morgen niet... m'n handen zijn compleet naar de kloten en ik heb dinsdag een tentamen... helaas
|
|
|
|
Mark04
|
Zijn de voorspellingen goed dan voor morgen? Watersportweer geeft maar matige wind af, windfinder komt ook niet verder dan 14 knopen.
Wil eigenlijk wel naar Schier, maar durf de gok op genoeg wind niet te nemen.
Gr Mark
|
|
|
CeesV
|
Zijn de voorspellingen goed dan voor morgen? Watersportweer geeft maar matige wind af, windfinder komt ook niet verder dan 14 knopen.
Wil eigenlijk wel naar Schier, maar durf de gok op genoeg wind niet te nemen.
Gr Mark
En dat is precies wat ze voor gister en vandaag voorspelden... En dat werden beide topdagen!
|
|
|
Benjooh
|
Morgen nog iemand met wie ik mee kan rijden, liefst vanuit Grunn?
|
|
|
Gertjan
|
die 5de foto, mooie kite he
ps shockman hindelopen staat niet in verhouding tot lauwersoog, ben er 1 keer geweest en ben zo weer weg gereden naar workum.
|
|
|
|
|
Mark04
|
Staat nu 10 knopen, gaat het nog aantrekken richting het einde van de middag?
Heb ik het goed met het getij dat het vanaf 15:00 tot 19:30 vaarbaar is op Loog?
|
|
|
-MAARTEN-
|
Mocht de wind vanmiddag nog aantrekken dan ga ik ook zeker ff naar Loog! Volgens mij kan je inderdaad varen van 15.00 tot 19.30 uur...
|
|
|
Geronimo79
|
Ik ga et ook maar proberen.. ff hopen dat mn heeeeele oude harnas et houd (vol met scheuren) en anders Ronald zn oude harnas ff werkt..
|
|
|
|
Bram Wilbrink
|
loon niet binnen geen bezine genoeg.. groningen - lauwersoog
|
|
|
Daan78
Geen avatar
|
Gaan er morgen nog mensen naar Lauwersoog? Zo ja, vanaf hoe laat?
|
|
|