Psychotic
|
hmm, eerste en het beste p2p netwerkje??
Verder zou ik zeggen, fuck norton en neem en fatsoenlijke virusscanner, als je iets wilt hebben wat je systeem vertraagt is het norton....
|
|
|
wouterb
|
meeste werken tot de eerste online update...hé dit serienr heeft al een update; cancel!!
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
JT, wat noem jij dan een fatsoenlijke virusscanner? Zoek namelijk nog een goeie voor mij nieuwe pc.
|
|
|
kitertjuh
|
MC affee(weet niet hoe je eht schrijf)
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ik ben op zoek naar het spel need for speed most wanted voor op de pc we kan me er aan helpen eventueel te ruil voor kite dvd of een andere nieuwe bioscoop film op dvd
|
|
|
CeesV
|
Kaspersky is ook goed!
|
|
|
Bazaki_Thijs
|
MAn man man ik heb in de tijd dat internet bestaat geen virus scanner gehad En ik heb nog nooit ergens last van gehad af en toe wel ff wat spyware verwijderen maar voor de rest helemaal top ! gewoon alle onzin sites vermijden en alle zooi wat je niet meer gebruik weg gooien !
|
|
|
kitertjuh
|
maar via muziek komt erg veel zooi mee. neem liever het zekere voor het onzekere.
|
|
|
CeesV
|
ja idd! geen virusscanner lijkt me nix, ook al vertraagt ie je pc soms behoorlijk!
|
|
|
Psychotic
|
Kaspersky is een hele goede, actieve protectie uit en gaan. Porbleem met Norton is dat hij wil voorkomen dat er virussen op je PC komen, dat meot je zelf doen en geen software voor draaien. Verder prob met Norton is dat hij lang niet alles verwijderd. Kaspersky is de enige echt goede scanner die ALLES kan verwijderen, geen gezeur.
Verder zou ik een ieder aanraden te kijken in de winkel of op een p2p netwerkje, in de collectie van de buurjongen etc maar bazuin het zo min mogelijk rond.
|
|
|
slufterhufters.com
|
Check een Bittorent site, en download dan Norton systemworks, die is echt mega goed.
Elke virusscanner is een jaar geldig, tuurlijk kan je hem kraken, de Norton systemworks die ik heb is meer dan 2000 dagen geldig, maar als de 2007 uitkomt download ik die lekker.
Ik heb ook de Mcafee erop gehad, maar nu weer de Norton, en dan de Norton systemworks. Deze versie checkt je hele PC, elke fout repareert die, houd alles schoon, noem maar op.
JT, de functie van een virusscanner is toch voorkomen dat er virussen op je PC komen.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
ik heb NFS MW
|
|
|
Psychotic
|
Deze versie checkt je hele PC, elke fout repareert die, houd alles schoon, noem maar op.
En jij kan nog even vlot doorwerken met je PC dan zonder dat norton? Geloof me, ik heb de standaard norton er 2 weken op gehad, actieve protecie uit en met zwaar PC gebruik (en dan heb ik het neit over een filmpje kijken en een beetje inetten maar over films encoden, rarren, parren, 3D tekenen, compilen etc etc is het verschil duidelijk merkbaar.........
|
|
|
Papa
Geen avatar
|
ben al aardig eind met nfs sta nu op plek 7! Mooi spel downloaden maar ook zkrs t kopen waard! Ik heb zefl AVG Antivirus is een gratis viruscanner die net zo goed is als andere die je moet betallen. 2 tot 3x in de week updates. Zoek m ff via goolge
|
|
|
slufterhufters.com
|
Wat is het verschil dan.
Ik kan alles doen, zonder problemen, wat voor problemen moet ik hebben dan volgens jouw?
|
|
|
Psychotic
|
Tja problemen, je ziet een leuke inzinking qua performance als je je PC een beetje die hard gebruikt en niet alleen voor een beetje tekstverwerken en internetten. Vergelijk het met je auto:
als boodschappenwagentje heb je geen 5e versnelling nodig en merk je het niet als in plaats daarvan een automatisch reparatie station meerijdt. Zit je dagelijks op de snelweg dan komt een 5e versnelling wel van pas.....
|
|
|
andy
Moderator
Logs: 0 | 33 uur
|
Ik weet wel dat de oude Norton erg irritant was, moest je eerst alle programma's accepteren enzo. De nieuwere versies vertragen mijn PC niet super veel. En als ik alle resources nodig heb (voor oa renderen in premiere en 3ds max), dan disable ik um wel.
|
|
|
_Chantal_
|
ik heb gewoon McAfee.. (tong_kitesmiley)
|
|
|
moderator-3
Global Moderator
Geen avatar
|
Geen illegale praktijken hier op het forum!! Topic gesloten!! mod-3
|
|
|