vrouw
Gast
|
Ik heb zelf al ontdekt dat er ook een roze mystic komt met een smallere waist heeft er iemand een foto van?? Wat is de beste dames trapeze, moet er natuurlijk ook nog een beetje leuk uitzien. Is dit ook de Mystic? Graag m.n. reactie van dames.
ciao
|
|
|
kitertjuh
|
mystic warrior voor vrouwen 3
|
|
|
Tom
|
Te vette chickies trapeze !!!
|
|
|
CeesV
|
is er ook iets anders aan? muv de kleur en een smallere waist?
|
|
|
tom_beul
Gast
|
is er ook iets anders aan? muv de kleur en een smallere waist?
WAAROM IN HEMELSNAAM EEN ANDERE KLEUR... Ik neem die rose. Meen ik sirieus is ook beter voor mij en is echt heeel vet
|
|
|
Susan
|
ik heb laatst de dakine voor de meide gekocht:) heb der nog niet mee gevaren dus ben der errig benieuwd naar
|
|
|
chann
Geen avatar
|
ik heb een keer in een kietmagazine gelzren over meerdere 'vrouwen'trapezes...was geloof ik het kitemagazin van juli/augustus.....maar wat ik wel met mijn heuptrapeze heb is dat ie 'omhoog' gaat...je krijgt dus ongewents push-up effect...maar kan natuurlijk ook aan mij liggen:P
|
|
|
Naish........what else???
|
Pffffffffffffffffffffff, binnenkort een sm-trapeze met extra veel riempjes rn kettingen!
|
|
|
(R)Ikke
|
Ik heb zelf een Da-kine tabu trapeze. Die hebben zo ook speciaal voor vrouwen. Echter heb ik op de kleur na weinig verschillen met mijn eigen trapeze kunnen ontdekken.
|
|
|
kitertjuh
|
bijna alle trapeze's trekken naar boven.
bij Dakine heb ik daar nooit zo veel last van en de Mystic warrior ook niet.
Volgens mij is de waist smaller bij de damens dan bij de heren.
|
|
|
Charli
Gast
|
@ vrouw:
ik heb me afgelopene jaar een Prolimit Pure Girl heuptrapeze gekocht. das echt goed want het zit perfekt en gaat (bij mij) niet 'omhoog' en het ziet ook wel goed uit ...zwart met lichtblauw
dus ik vind het perfekt
|
|
|
daanbanaan
|
waarom beginnen vrouwen altijd over mooie kleurtjes te ouwe hoeren???? ghehehehe (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
kitertjuh
|
daarom zijn het vrouwen
|
|
|
tom_beul
Gast
|
bijna alle trapeze's trekken naar boven.
bij Dakine heb ik daar nooit zo veel last van en de Mystic warrior ook niet.
Volgens mij is de waist smaller bij de damens dan bij de heren.
Was dit toen je mijn Dakine Tabu aanhad ? Ik vond dat trapeze echt niet fijn zitten en schoof alsmaar omhoog, toen had ik maar besloten om een warrior te kopen om dat iedereen daar zo enthousiast over was. Die zit nu echt helemaal top! @ De vrouwen, Die girl is echt heel erg vet leuk kleurtje en zit helemaal top je hebt ook een spreader pad en daar aan een bandje die je vast zet dat die gewoon niet naar boven kan schuiven
|
|
|
vrouw
Gast
|
Dank voor jullie reactie's het zal de warior wel worden maar natuurlijk eerst passen, is deze nu al verkrijgbaar in de winkels?
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
wie kan mij uitleggen hoe dat hp koort achter je trapeze werkt
|
|
|
yvette
|
daarom zijn het vrouwen
.. Jij snapt het!!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
@ Northkiter {Thomas}
Daar kan je je echt handlepass leash aanvast zetten en met dat touwtje kan je je kite ook gewoon releasen als het helemaal fout gaat, want waarschijnlijk heb jij nu gewoon een touwtje achter je trapeze zitten en daaraan een hp leash.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
ik snap hem helemaal.. wel handig van mystic dat ze dat er bij doen
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
Iemand enig idee of die dingen ook los verkrijgbaar zijn (hoe duur) of iets wat er op lijkt van een ander merkt?? Lijkt mij handiger dan een touwtje!
|
|
|
Jurrien
|
ik heb een keer in een kietmagazine gelzren over meerdere 'vrouwen'trapezes...was geloof ik het kitemagazin van juli/augustus.....maar wat ik wel met mijn heuptrapeze heb is dat ie 'omhoog' gaat...je krijgt dus ongewents push-up effect...maar kan natuurlijk ook aan mij liggen:P
dat vind ik niet ongewenst
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Dat was kitesurfmagazine....
|
|
|
michiel v geel
|
krijg je er dan ook een o zo schattig mystic handtasje bij met bijpassend sjaaltje? damn waneer komen de vrouwen boards en kites en spots (of laat dat laatste maar zitten )
|
|
|
Bluecupra
|
krijg je er dan ook een o zo schattig mystic handtasje bij met bijpassend sjaaltje? damn waneer komen de vrouwen boards en kites en spots (of laat dat laatste maar zitten ) kites zijn er al (of waren er in ieder geval vorig jaar)
|
|
|