Gezocht: Mooie beginner-vakantiespot begin mei

Elwin

Geen avatar

April 10, 2006, 07:51:03
edit2Rapporteer  
Ik ben op zoek naar een geschikte beginners-spot (volledig beginner) om over een kleine maand een weekje naar toe te vertrekken samen met een vriend van me om daar even een weekje alles onder de knie te kunnen krijgen. Spanje kan maar brazillie ook (het mag wat kosten).
De eisen zijn dat we nog een dag les kunnen krijgen en materiaal kunnen huren, een behoorlijk stabiele windgarantie en daarnaast moet er ook wel 's avonds iets te doen zijn. Liefst gezelligheid met andere kiters of wat relaxte strandtenten/ cafe's.

Wie Helpt me op weg met ideeen?

@rjen

Geen avatar

Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #1 April 10, 2006, 16:51:00
edit2Rapporteer  
Egypte!!!!!!!!! Elgouna ondiep water en lekker veel ruimte

check: http://www.kitepower-elgouna.com/en/home.html
Hooked Cabarete

Antwoord #2 April 10, 2006, 22:06:15
edit2Rapporteer  
Cabarete is het mekka voor het kiten.
Veel barretjes restaurants, nachtleven is TOP. Surfscene zwaar aanwezig!
Naast het kiten ook nog veeeeeel andere dingen te doen zoals, motocross, duiken, wakeboarden, etc etc etc.

Voor lessen kun je terecht bij  een van de vele scholen die bijna allemaal IKO gecertificeerd zijn.
Water is lekker warm, veel zon en a lot of wind.

Voor meer info check www.hookedcabarete.com of stuur me maar even een email naar info@hookedcabarete.com

Greets, Ybo
Woot
Gast
Antwoord #3 April 15, 2006, 20:42:47
edit2Rapporteer  
Als het geld mag kosten zou ik idd naar Egypte of Brazilie gaan... Maar dat is misschien ook meer omdat ik daar zelf graag heen zou willen gaan. Persoonlijk vind ik Denemarken een super land voor kiten en voor watersport uberhaupt! De mooiste zandstranden van Europa met grote en lange ondiepe plekken...echt een kite land! Ga deze zomer weer heen. Maar anders kijk even op deze site kan je zelf wat ideen op doen:
http://www.kitebeaches.com/kitebeaches/list.php
Komen steeds meer spots bij en je kan op kaart zowel als op Google earth zoeken op deze site.
Heb zelf 10 jaar op Curacao gewoond... ook erg leuk/geschikt vooral klein Curacao, maar verder zit je snel op zee, weet niet of dat zo verstandig is als beginner spot. Ook waait het daar altyd vrij stevig en van het land af! Augustus, sept. oktober gaat de wind wat daar liggen.

Dus voor een beginners plek zou ik zoeken naar:
Warm water (altyd lekker)
Ondiepe plekken/stranden/zandbanken
Wind op land

Ben benieuwd waar de reis heen gaat...
Suc6 iig!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.