vegas / rhino

kitehuub

April 30, 2006, 06:07:59
edit2Rapporteer  
heb een vraagje is een vegas 04 12 meter te vergelijken met een rhino ?
en heeft die ook z'n last van knappen op de LE? Huh
bvd
rkl6
Gast
Antwoord #1 April 30, 2006, 06:39:57
edit2Rapporteer  
Volgens mij heeft alleen de Rhino04 met 2 sticksels er last van maar echt niet allemaal hoor. Er zijn er genoeg die nu nog rond vliegen zonder dat probleem.

De Vegas is meer een kite voor tricks, stabiele trekkracht en vaart super bij constante wind. Ze zijn super snel en daardoor al snel te mee te varen(voor de maat)

Nadeel vind ik dat ze nogal trekken. Ik vaar (meestal) met de Rhino04 en die staan iets dieper in de wind waardoor je meer hoogte kan lopen en super kan depoweren zonder dat je, je board heel ver hoeft te kanten.

Het is ook een beetje wat je wilt. Ben je een acrobaat(lekker tricks doen) dan is de vegas de topper, hou je van snelheid en hoge sprongen dan is de Rhino je kite.
plaaggeest

Antwoord #2 April 30, 2006, 06:41:14
edit2Rapporteer  
GEBRUIK DE ZOEKFUNCTIE ZIJN AL VEEL TOPICS OVER GEWEEST!!

En alleen de rhino 4 had 2 stiksels maar is toen gelijk vervangen door 3 stiksels! De rhino is meer een kite voor mensen die big air willen. Als je meer freestyle wilt pak dan de vegas.
rkl7
Gast
Antwoord #3 April 30, 2006, 06:42:03
edit2Rapporteer  
bedoel dat de Rhino04 meer aan de rand van het wind venster staat.
kitehuub

Antwoord #4 April 30, 2006, 07:08:58
edit2Rapporteer  
dus de rhino springt echt veel hoger dan de vegas? InLove of valt dat in de practijk tegen en is het bijna gelijk
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Mei 01, 2006, 04:35:12
edit2Rapporteer  
Ik heb de Vegas04 12m2, en juist dat harde trekken heeft deze kite niet. Dat zul je ook teruglezen in de diverse testverslagen (ook van de V05). Als het harder gaat waaien voel je de druk onder je rail niet toenemen, maar je accelereert wel. Bij andere kites voel je ook de druk toenemen.

Veel depower, maar de Rhino04 heeft net ietsje meer. De Vegas04 heeft de problemen met doorscheuren over de LE niet zoals de Rhino04. Ik heb hem al 1,5 jr, en geen enkel probleem of slijtage te zien.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.