Arnie26736
![](/forum/avs/avatar_2872.png)
|
K las het net ook op nu.nl
|
|
|
Ruben..
![](/forum/avs/avatar_2854.png)
|
Jezuss!! (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
Remco_1
![](/forum/avs/avatar_2585.png)
|
late we hope dat ie snel word gevonden
|
|
|
flyingkite
![](/forum/avs/avatar_2082.jpg)
|
hmm das niet zo best, 20km zwem je niet zomaar ff terug helaas, maar hopen dat ie snel gevonden word!!
|
|
|
lennard2006
Gast
|
groot stuk om te zoeken, hopelijk vinden ze hem snel
|
|
|
|
G.J
![](/forum/avs/avatar_1755.png)
|
Gaan ze het windsurfen nu ook overal verbieden ????
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
Het zou me niet verbazen als het gewoon een handige harry is die niks heeft doorgegeven! Maarja hopen dat het goed komt!
|
|
|
FunkyoneNL
![](/forum/avs/avatar_2751.png)
|
idd hoop maar dat het misverstand is.....
|
|
|
lennart
![](/forum/avs/avatar_1754.png)
|
damn das minder
|
|
|
Mitchel_12000
![](/forum/avs/avatar_605.png)
|
Maar welke windsurfer laat zijn plank en zeil nou achter. Het is je laatste redmiddel op zee volgens mij. Raar verhaal. Een ander verhaal is het als het een kite is. Die kan nog zijn losgegooid uit nood. Met een windsurf tuig gebeurt dit toch niet tot nauwelijks??
Lijkt mij een serieuze zaak.
|
|
|
Jorro
Geen avatar
|
Kan me alleen voorstellen dat zoiets gebeurd als je met kramp ervan afvalt, of een epileptische aanval ofzo, maar anders blijf je toch lekker drijven op die plank tot ze je komen zoeken?...
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
Ik heb zelf ook wel eens mijn winsurfspullen achtergelaten, omdat ik nog net naar een blokkendam kon zwemmen. Windsurfspullen worden wel vaker achtergelaten, zodat die persoon daarna gaat zwemmen (niet dat dat altijd slim is).
|
|
|
efgeha
![](http://img235.imageshack.us/img235/8010/surferpatsersh3.gif)
|
Maar 20 kilometer ten westen van Petten is een pleuris-eind uit de kust, hoe wil je daar met de windrichting van vandaag heenvaren??, ben je heel lang aan het opkruisen.......
Zal wel een setje zijn wat al wat langer in de zee ligt (hopelijk.....)
Nou ja genoeg gespeculeerd maar weer
|
|
|
johnnyis
Gast
|
er was aanlandige wind. Waarom zou je dan moeten zwemmen. Ik was aan het kiten vanaf 14.00 Dus lijkt me niet waarschijnlijk dat ie terug wou zwemmen
|
|
|
DaRipper
![](/forum/avs/avatar_1283.png)
|
Nooit slim om je spullen achter te laten, ook niet als kitesurfer. In beide gevallen wordt je zowel vanuit de lucht als vanaf schepen veel sneller gevonden als je je bij je materiaal bevindt.
|
|
|
DaRipper
![](/forum/avs/avatar_1283.png)
|
er was aanlandige wind. Waarom zou je dan moeten zwemmen. Ik was aan het kiten vanaf 14.00 Dus lijkt me niet waarschijnlijk dat ie terug wou zwemmen
Get alive! Met aanlandige wind drijf je niet per definitie terug naar het strand! Ooit van stroming gehoord?
|
|
|
Passie
![](/forum/avs/avatar_1647.png)
|
zelfs op nos journaal
|
|
|
harryCab
![](/forum/avs/avatar_1954.png)
|
Lees net op teletekst dat het om een Engelse surfer gaat die zijn surfplank op 19 mei bij Ramsgate had verloren.
Deze melding kwam pas enkele uren later binnen, nadat er reeds met zoeken was begonnen.
|
|
|
Passie
![](/forum/avs/avatar_1647.png)
|
ahahaaaa.... die is gewoon overgestoken:P
|
|
|
NIELZZZZ
![](/forum/avs/avatar_527.png)
|
vorig weekend was er bij oostvoorne ook een surf setje aangespoeld smiddags werd het op gehaald door politie ![](http://www.kitehigh.nl/forum/Smileys/classic/police.gif)
|
|
|
Rovlo
![](http://www14.brinkster.com/rovlo/pics/kitesurf.jpg)
|
http://www.telegraaf.nl/binnenland/43695341/Vermissing_surfer_op_zee_blijkt_loos_alarm.htmlVermissing surfer op zee blijkt loos alarmDEN HELDER - De kustwacht is maandag voor niets met man en macht uitgerukt voor een zoektocht naar een vermiste surfer. Een passerend schip was op twintig kilometer ten westen van Petten een zeilplank en een zeil tegengekomen, zonder surfer. Volgens de kustwacht is het redelijk alarmerend om verloren spullen aan te treffen zonder dat een surfer gemeld heeft dat hij die is kwijtgeraakt. Deze vermissing bleek achteraf wel gemeld, in Engeland. De zoektocht was om 15.00 uur begonnnen. Twee helikopters, vier reddingsboten, enkele eenheden van lokale reddingsbrigades en een douanevaartuig rukten uit om de surfer te vinden. Rond 18.15 uur kon de zoektocht afgeblazen worden, nadat het Engelse Kustwachtstation in Great Yarmouth de kustwacht had laten weten dat op 19 mei een surfer zijn plank en zeil voor de kust van Whitstable (nabij Ramsgate) had verloren
|
|
|