ss diesel

joopie
Gast
Juni 07, 2006, 16:03:45
edit2Rapporteer  
Hallo
Ik heb vorig jaar september les gehad en ben nu aan het kijken voor een kite set. Nu heb ik via zoeken heel veel topics doorgelezen mbt beginners kites, er worden verschillende soorten genoemd maar nooit die van de ss diesel. Eigenlijk was ik aan het rondkijken voor zo'n kite omdat ik had begrepen dat dit een stabiele en veilige kite waarmee heel goed te leren is. Of heb ik het nu volledig verkeerd begrepen?l
Jordi
Gast
Antwoord #1 Juni 07, 2006, 16:31:58
edit2Rapporteer  
He Joopie,

Ik ben zelf ook pas begonnen met kiten en ik heb zelf een keer een set gekocht van North, board North Sumo, en kite North Toro.
Ik heb zelf al wel veel andere kites in mn handen gehad en gebruikt maar ik ben van mening dat je als beginner echt heel erg goed uit de voeten kunt komen met een North Toro, hij is echt heel erg stabiel en makkelijk in de lucht te houden en het sturen is vrij direct.

suc6 met je zoek tocht.
tama

Geen avatar

Antwoord #2 Juni 07, 2006, 17:49:47
edit2Rapporteer  
SS diesel is idd een goeie kite om mee te beginnen. Kite is medium aspect..
Hij is zeker stabiel en je kunt 'm snel herstarten dmv het autopilot systeem.
Ik vind het zelf een topkite!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 Juni 07, 2006, 19:44:24
edit2Rapporteer  
De kite komt heel goed uit de test en is zeker een goede optie ThumpsUp Ik ben ook beginner en heb de Assault van LF aangeschaft.. Deze kite heeft samen met de Switchblade, Ion, Waroo enz een iets minder plat profiel loser Hierdoor moet hij iets stabieler aanvoelen en minder snel inverten schater Maar hij is helemaal TOP getest in de kiteboardmagazine.de ThumpsUp
Succes met de keuze (grinnik_kitesmiley)
milamber

Antwoord #4 Juni 08, 2006, 01:06:13
edit2Rapporteer  
Heb zelf de 11 en de 15 diesels. Vindt het echt top kites, zeker voor de beginner een zeer stabiele en voorspelbare kite. Kortom echt een aanrader!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.