EBAy

ronkite
Gast
Juni 08, 2006, 01:45:07
edit2Rapporteer  
Wie heeft er goeie ervaring met het kopen op ebay met nieuwe kites.

Kan nu een crossbow compleet voor 900 euro kopen.

Maar is de vertrouwd wie kan me daarin advieseren

dank

ron

Huh Huh
lennart

Antwoord #1 Juni 08, 2006, 01:47:27
edit2Rapporteer  
heel verschillend genoeg verhalen gehoord dat ze hun kite niet kregen maar ook genoeg dat het wel goed is gedaan !! denk dat je beter gewoon in de shop een kite kan kopen !!!
Tom

Antwoord #2 Juni 08, 2006, 01:49:01
edit2Rapporteer  
Ik zou het risico ook niet nemen .. voor beetje meer zekerheid risicoloos, service, garantie!
lennart

Antwoord #3 Juni 08, 2006, 01:52:17
edit2Rapporteer  
idd  !! want het is wel 900 euro he !! kijk als het nou 5 euro voor een bar is dan is het nog te doen ofzo nog niks dan maarja ..
Papa

Geen avatar

Antwoord #4 Juni 08, 2006, 01:54:04
edit2Rapporteer  
kanj e link is geven kijk is wel ff of je t kan kopen ofniet (ik koop zelf wel eens bij oase.com zonder enige vorm van veiligheid nog altijd goed gegaan)
(HJ) MINI-ME

Antwoord #5 Juni 08, 2006, 02:09:04
edit2Rapporteer  
Je kunt op Ebay ook de geschiedenis van het bedrijf bekijken of anders de kite voor een vast bedrag kopen.. Heb nooit problemen gehad  loser gewoon met visa of creditcard betalen dan wordt je ook nog eens gedenkt door je visa/credi- maatschappij voor het geval dat het mis mocht gaan (grinnik_kitesmiley) Als je vertrouwen in de zaak hebt gewoon doen (pimploser_kitesmiley)succes
rEwd

Antwoord #6 Juni 08, 2006, 02:33:45
edit2Rapporteer  
Been there done that, CO2 16m gekocht, 4 dagen later in huis ofzo en de helft van de NL winkelprijs.... kom maar kom maar!
adrenalin

Antwoord #7 Juni 08, 2006, 02:50:00
edit2Rapporteer  
tja, als je al een asault 12 voor 950 kunt krijgen waarom dan een tweedehands crossbow ?
e_surf

Antwoord #8 Juni 08, 2006, 03:10:28
edit2Rapporteer  
Kijk goed naar iemand zijn feedback.
Elke transactie wordt door de koper en verkoper afgesloten met
het geven van feedback.
Een score van 99-100% bij 200 verkochte artikelen geeft
aan dat de vele transacties naar tevredenheid zijn uitgevoerd.

Kijk ook naar wat er in het verkleden is verkocht en dat de
feedback door verschillende kopers is gegeven.

Bij iemand met weinig feedback, hier mischien liever niet kopen.

Mijn vrouw en ik kopen en verkopen regelmatig via Ebay (ook Duitsland)
Kite's heb ik "nog" niet gekocht maar wel onderdelen voor mijn motor
varierend van komplete uitlaatsystemen tot afdekkapjes en kuipdelen.
Ook merkkleding etc. en alles voor zeer aantrekkelijke prijzen.

Let wel op dat je een wettelijk bindende koop/verkoop aangaat, je moet kopen
en je moet leveren voor de prijs waarmee de veiling is afgesloten.

Succes. ThumpsUp

Joop_XXL
Gast
Antwoord #9 Juni 08, 2006, 03:28:19
edit2Rapporteer  
Gewoon via paypal betalen, als je dan de kite niet binnen 5 dagen krijgt kun je gewoon het geld terug vorderen !!!!
(HJ) MINI-ME

Antwoord #10 Juni 08, 2006, 03:48:46
edit2Rapporteer  
Gewoon via paypal betalen, als je dan de kite niet binnen 5 dagen krijgt kun je gewoon het geld terug vorderen !!!!

Dat kun je ook met je visa of creditkaart in het geval dat je bakstenen thuis krijgt opgestuurd...Kan het nog sterker vertellen... je creditkaart maatschappij gaat voor jou en namens jou verhaal halen en een procedure starten in het geval dat de transaktie niet naar wens is verlopen (grinnik_kitesmiley) Lang leven het web (grinnik_kitesmiley)
Merc
Gast
Antwoord #11 Juni 08, 2006, 05:20:19
edit2Rapporteer  
Je kunt op Ebay ook de geschiedenis van het bedrijf bekijken of anders de kite voor een vast bedrag kopen.. Heb nooit problemen gehad loser gewoon met visa of creditcard betalen dan wordt je ook nog eens gedenkt door je visa/credi- maatschappij voor het geval dat het mis mocht gaan (grinnik_kitesmiley) Als je vertrouwen in de zaak hebt gewoon doen (pimploser_kitesmiley)succes

Inderdaad, een bedrijf oké. Alleen van een particulier zou ik niet kopen als het om een kite gaat.
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #12 Juni 08, 2006, 05:22:56
edit2Rapporteer  
Al 2 kites en een board gekocht. Nog nooit problemen mee gehad.
Gewoon kijken bij wie je koopt en dan valt het risco wel mee.
Mijn eerste kite heb ik in een shop gekocht en die bleek later ook niet voor wat ze het verkocht hadden, dus een lijk in de kast kopen kan altijd.
wesley
Gast
Antwoord #13 Juni 08, 2006, 05:32:39
edit2Rapporteer  
Ook kan je je gekochte kite onder rembours laten opsturen. Kost misschien wel wat meer geld maar dan betaal je aan de deur dus dan weet je zeker dat je je geld niet kwijt bent. Overigens kan je de betaling dan ook nog weigeren als de kite bijvoorbeeld gescheurd is dan word die gewoon weer bij de eigenaar afgelverd.
tama

Geen avatar

Antwoord #14 Juni 08, 2006, 13:25:50
edit2Rapporteer  
Ook kan je je gekochte kite onder rembours laten opsturen. Kost misschien wel wat meer geld maar dan betaal je aan de deur dus dan weet je zeker dat je je geld niet kwijt bent. Overigens kan je de betaling dan ook nog weigeren als de kite bijvoorbeeld gescheurd is dan word die gewoon weer bij de eigenaar afgelverd.

Volgens mij klopt dit niet helemaal.. Onder rembours verstuurd, zul je eerst moeten betalen voordat je het pakketje krijgt! Als je dan later het pakketje met stenen opent ben je nog steeds het haasje.. Smiley Teruggeven wordt dan nog steeds een lastig verhaal.
MrRippey

Antwoord #15 Juni 08, 2006, 15:20:41
edit2Rapporteer  
Kijk wel uit als de douna je pakje onderschept dan moet je invoerrechten betalen en BTW en dan is je kite ineens stukken duurder, heb het zelf meegemaakt met een snowboardjas uit Amerika!
naish23

Geen avatar

Antwoord #16 Juni 08, 2006, 17:15:05
edit2Rapporteer  
Ik heb net een kite gekocht van een gozer uit oostenrijk, hij had iets van 98% goede feedback, ik betaalde vooruit en heb de kite gewoon netjes binnen gekregen. Betalen met je credit card is inderdaad veilig, want dan ben je (meestal) verzekerd.

Invoerrechten betaal je uiteraard niet als je van iemand binnen de EU koopt, maar wel voor goederen uit bv de VS.

Maar als ik jou was zou ik eerst eens goed de tweedehands sites in Nederland doorspitten (als je dat nog niet gedaan hebt), want er ligt momenteel ongelofelijk veel te koop.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.