Passie
|
das mijn board:) hoe groot bedoel je,, zoiets als dit??
|
|
|
rEwd
|
op zich zal de resolutie in het begin nog niet zo spannend zijn... 3000*2000 zal goed genoeg zijn, het aantal DPI zal echter wel HOOG moeten liggen. Ik gok zo rond de 300DPI. Hoe wil je het gaan printen?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik heb een A0 printer op het werk. Ik ga em printen op high gloss. Vandaar ben ik op zoek naar een foto met felle kleuren.
En bij hoge kwaliteit bedoel ik natuurlijk een hoog aantal Dots Per Inch (dpi). ;-))
a@gdam. Is een mooie pic, absoluut!! maar zoek wat meer kleur. Vraagje over je board. is het een directional? Miss een domme vraag, maar ik zie aan 1 kant namelijk andere vinnen dan aan de andere... Zo nee, wat is hiervan het doel en het nut?
|
|
|
_Otto_
Gast
|
a@gdam. Is een mooie pic, absoluut!! maar zoek wat meer kleur. Vraagje over je board. is het een directional? Miss een domme vraag, maar ik zie aan 1 kant namelijk andere vinnen dan aan de andere... Zo nee, wat is hiervan het doel en het nut?
Volgens mij bedoeld hij dat hij die Underground heeft van jouw voorbeeldje
|
|
|
|
Morres
|
ies fake, kijk maar eens naar de auto close-up en naar die schotel-onderbouw
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Had ik zelf ook wel door he. heb ik ergens bij bouw tekeningen gevonden... maar verder is het echt... de auto en die schotels zijn erop geplakte.. maar geen misselijke kwaliteit!
|
|
|
Aurel
|
"Graag zonder die rare vage teksten erdoorheen."Haha dat was een grappje! Weet je niks van copyrights? Misschien is er wel wat te verkopen aan Mark (grinnik_kitesmiley) Bieden vanaf 100€ AUB!
|
|
|
Remco_1
|
wavoor uitprinten bij albert hein kan je hele grote poosters uitlaten printen voor maar 5 euries
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ik doe het gratis, snappie. ik ben dtp-er. en werk met deze A0 printers
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@emiel: dat is precies wat ik bedoel!!! stuur nog ff wat en dan maak ik een keuze.
|
|
|
|
Tom
|
|
|
|
Tom
|
de rest van me pics is helemaal slecht licht .. niet boeie maar beter dan niks
|
|
|
Darkwing
Gast
|
Je zou ook www.dika-fotografie.nl kunnen mailen, misschien hebben die nog wel een paar mooie pics...
|
|
|
Tom
|
|
|
|
pauluzz
|
kijk eens aan dat zijn de betere foto`s!!
Groet
Paul
|
|
|
Emiel
|
ik heb nu vooral foto's uit de serie gezocht die ook de achtergrond erbij hebben zodat je wat meer kleur hebt. dus hier nog 2: (duurt echt lang om te uploaden.. tering) deze kan ik denk ik ook nog wel in high res. krijgen
|
|
|
Ruben..
|
@ emiel
die laatste is vet !!
|
|
|
pauluzz
|
die laatste is vet !!
Idd Ruben, die is uber vett. Ps: dat is toch een Kong Fu Air? Groet Paul
|
|
|
Emiel
|
is inderdaad een kungfu heb er nog wel mooiere foto van maar die lijkt me niet mooi op poster. das deze:
|
|
|
|
Tom
|
(hangloose_kitesmiley)
|
|
|