Van hobby tot levenstyle!!!!

Flakkee Local

Juni 14, 2006, 01:44:46
edit2Rapporteer  
Hoe een hobby uitgroeid tot een levensstyle!!!!!!!!!!!!

Wij zijn begonnen met een klein clubje en nu uitgegroeid tot een hechte kitegroep.

Zodra de blaadjes bewegen begint iedereen al te bellen.

Kijk naar onze acties op onze site

www.flakkee-locals.nl

Zijn er meerder van dit soort groepen met ook een site???
Ben benieuwd????
Frits

Antwoord #1 Juni 14, 2006, 02:07:57
edit2Rapporteer  
bazaki

http://www.bazaki.nl/
KiteKoe®t

Antwoord #2 Juni 14, 2006, 02:24:38
edit2Rapporteer  
www.hanglosers.nl
tom_beul
Gast
Antwoord #3 Juni 14, 2006, 02:28:47
edit2Rapporteer  
wat dacht je van kitehigh.nl haha
Mies

Antwoord #4 Juni 14, 2006, 02:30:34
edit2Rapporteer  
www.het kitevirus.nl

loser

Welkom gasten, make everybody proude and safe.
Have fun
Mark-Fizzer

Antwoord #5 Juni 14, 2006, 02:38:15
edit2Rapporteer  
Je hebt nog een nieuw lettertype nodig voor het logo zag ik. Check de 'serpetine' of de 'alien league' Kan je wel wat vet's van maken. Vind die foto op de startpag. wel Cool!!
Passie

Antwoord #6 Juni 14, 2006, 02:49:47
edit2Rapporteer  
www.kitemaniacs.nl.tt

nog beginnende site, maar gaat wat worden
Spoon

Antwoord #7 Juni 14, 2006, 02:51:53
edit2Rapporteer  

ik vind dit een hele mooie site btw!
Tom

Antwoord #8 Juni 14, 2006, 02:56:41
edit2Rapporteer  
!!!!!!!! Kitestyle !!!!!!!!!!!!

de site is helaas mol fuck spam hack shit dus nuy alleen gastenboek op www.kitestyle.nl
KiteDemon

Antwoord #9 Juni 14, 2006, 02:58:06
edit2Rapporteer  
Ik denk dat elke verslaafde zijn agenda afgestemd heeft op de wind. D.w.z.....alle vrije tijd waarin het ook nog toevallig eens waait wordt benut, en leven we naartoe.
Er wordt rondgebeld en locaties geprikt. Elke dag worden de weersites afgestruind (ook al moet je werken en kan je niet kiten)
Het is meer een heel hardnekkig virus dan een lifestyle, en je komt er niet meer vanaf. Sterker nog.....hoe langer je kite, hoe groter de drang.
wazzaah

Antwoord #10 Juni 14, 2006, 02:59:34
edit2Rapporteer  
www.surfclubterschelling.nl
Frits

Antwoord #11 Juni 14, 2006, 03:13:25
edit2Rapporteer  
Ik denk dat elke verslaafde zijn agenda afgestemd heeft op de wind. D.w.z.....alle vrije tijd waarin het ook nog toevallig eens waait wordt benut, en leven we naartoe.
Er wordt rondgebeld en locaties geprikt. Elke dag worden de weersites afgestruind (ook al moet je werken en kan je niet kiten)
Het is meer een heel hardnekkig virus dan een lifestyle, en je komt er niet meer vanaf. Sterker nog.....hoe langer je kite, hoe groter de drang.

Ja, het is vreselijk.
NIELZZZZ

Antwoord #12 Juni 14, 2006, 03:30:07
edit2Rapporteer  

Ja, het is vreselijk.
ik dacht al dat ik de enige was met afkick verschijnselen
kiter.raphael

Logs: 0 | 38 uur
Antwoord #13 Juni 14, 2006, 03:55:09
edit2Rapporteer  
o dat is dus heel normaal,dat gedrag is dus kiters eigen.
ik dacht dat ik de enige was.
nou dat is mooi dan voel ik mij niet alleen.
wat we alleen nu nog willen is deze temperaturen  van deze week en dan windkr 4 a5 erbij.
zou helermaal top wezen.
nou laten we hopen.
alleen nog even wachten vanmorgen op mijn werk en snee in mijn hand opgelopen.
3 a 4 hechtingen dus ik kan nog even niet kiten.
maar jullie veel plezier als het waait.
ik sta al te popelen maar ik moet geduld hebben. :Smiley
Daniell

Antwoord #14 Juni 14, 2006, 04:00:05
edit2Rapporteer  
www.kitedudes.nl

wij workum locals!
Leon aero2
Gast
Antwoord #15 Juni 14, 2006, 05:07:00
edit2Rapporteer  
En het is ook nog is voor de echte verslaafde een zeer dure hobby: Naast de normale vakantie,s en ATV dagen.
Wat de drang alleen maar doet versterken, hebben ze een soort van regel getroffen dat je tegenwoordig vrije dagen kunt kopen bij het bedrijf.
En dit maakt het zo duur als al je dagen op zijn, want wind houdt het nu eenmaal langer vol dan vakantie hahaha

Vandaar dat die peiling met het ziekteverzuim i.v.m. het WK niet helemaal klopt:

Een groot gedeelte van die groep is helemaal geen voetbalfan en laveloos van de drank na de wedstrijd, maar is om 09:00 al naar bed gegaan om bijtijds weer op het water te staan.
GlennVegas
Gast
Antwoord #16 Juni 14, 2006, 05:30:38
edit2Rapporteer  
www.kitemaniacs.nl.tt

Passie wij zijn verder dan beginnend Wink Smiley eeenuhhh kitehigh en hanglos mag ons er ook wel eens bijzetten ... wij hebben jullie ook op de frontpage Smiley dusssuhh webhosters:

www.kitemaniacs.nl.tt (add to links) Smiley
Tom

Antwoord #17 Juni 14, 2006, 05:31:38
edit2Rapporteer  
ik ben echt te lijp gewoon vandaag met 10 knopen gevaren 17m + golfsurf board.. hoe bedoel je !!! Normaal ga ik het water never op mja lange tijd zonder wind doe je gekke dingen
t ging trouwens vrij aardig Smiley
Maurits

Antwoord #18 Juni 14, 2006, 05:33:47
edit2Rapporteer  
Onze team is begonnen met 2 vrienden die 3 jaar geleden veel met powerkites bezig waren. Dit is later uitgegroeid naar het flyboarden met surfkites. En later denk je van hey het kan ook op het water. We spreken ook regelmatig af met gasten uit Deventer en onder andere lennart hier op het forum. Tis niet echt een grote groep, maar het is altijd gezellig en leuk op het water. Meestal te vinden op het veluwemeer.

http://www.kitealmelo.nl
litewave

Antwoord #19 Juni 14, 2006, 05:37:44
edit2Rapporteer  
Ik neem aan dat die site (net als de onze) geen aanvuller is op HL of KH, en meer iets is voor het eigen groepje??
Dus waarom er ij zetten?
www.kitemaniacs.nl.tt

Passie wij zijn verder dan beginnend Wink Smiley eeenuhhh kitehigh en hanglos mag ons er ook wel eens bijzetten ... wij hebben jullie ook op de frontpage Smiley dusssuhh webhosters:

www.kitemaniacs.nl.tt (add to links) Smiley
Hooked Cabarete

Antwoord #20 Juni 14, 2006, 06:47:43
edit2Rapporteer  
tja :Smiley :Smiley Joepie YeSS Joepie
Flakkee-John

Antwoord #21 Juni 14, 2006, 16:58:08
edit2Rapporteer  
Mooi om te zien en te horen dat iedereen zo bezig is met deze gave sport.

Alleen was ik net de gehele site aan het aanpassen en was niet alles bereikbaar. Sorryyyyyyyy

Mooie is ook net als leon al zegt alles ervoor gedaan wordt. Al mijn vrije dagen en overuren etc stem ik af op de dagen als er wind is. Ik heb de mazzel dat ik dit voor 90 % ook zo kan opnemen. Dit is helemaal super

Leuke is dat je van veel mensen op oa je sport op strand en bijv de site hele leuke reacties krijgt. Dan besef je pas dat deze sport echt mega gaaf is en je best wel bevoorecht bent om met een kite te kunnen knallen

greetz John
\
Brenkie

Antwoord #22 Juni 14, 2006, 21:53:53
edit2Rapporteer  
Eindelijk voel ik me verbonden met een groep mensen/leipo's. Alle andere bekenden van me die niet kiten vinden het niet gezond en gestoord. Gelukkig hebben er meer dezelfde afwijking als ik.

Het lijkt me ook wel eens leuk om onze partners (dames over het algemeen denk ik) hierop te laten reageren. Volgens mij krijg dit topic dan best een verassende wending.
KiteDemon

Antwoord #23 Juni 15, 2006, 00:22:50
edit2Rapporteer  
Tja......relaties komen zwaar onder druk te staan als de partners niet kiten.
De ellende is, dat het ook nooit gaat vervelen, en elke gemiste dag met wind geeft ook het gevoel dat je ook daadwerkelijk wat gemist hebt. Sta je niet op het water dan ben je er hoe dan ook altijd mee bezig.
Voor een buitenstaander is het zwaar gestoord gedrag, en een psycholoog zal het ook wel als ziekelijk en obsessief bestempelen.
Face it......we zijn allemaal dwangneurootjes!!!
**kiter**
Gast
Antwoord #24 Juni 15, 2006, 01:15:38
edit2Rapporteer  

Het lijkt me ook wel eens leuk om onze partners (dames over het algemeen denk ik) hierop te laten reageren. Volgens mij krijg dit topic dan best een verassende wending.

Of gewoon een partner zoeken die net zo verslaafd is aan het kiten. Per toeval ben ik een vrouw en ik wordt blij van de stijgende lijn in het aantal vrouwelijke kiters. Dus mannen (en vrouwen) aanvullende selectiecriteria: verplicht een kiter zijn   ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.