|
tom_beul
Gast
|
Heb hem weer binnen!
|
|
|
-Cedric-
Gast
|
ik denk dat ik hem morgen of een van dees dagen in de bus zal krijgen, woon namelijk in belgië. Kan weer niet wachten!!
|
|
|
lennart
|
ik nog niet hopelijk morgen !!
|
|
|
wesley
Gast
|
Heb hem al uit. Weer een vet magazine . Alleen jammer dat er dit keer geen poster bij zit. (shame_kitesmiley)
|
|
|
thijsf
Gast
|
Ik word een beetje flou van dat blad ik krijg hem ook nog maar er staat de laatste 2 jaar niets interessant meer in.
|
|
|
slingshot {Thomas}
|
Ik word een beetje flou van dat blad ik krijg hem ook nog maar er staat de laatste 2 jaar niets interessant meer in.
ik ben lid van kitesurf magazine en acces maar vind acces leuker, gewoon wat meer info. enz.
|
|
|
wesley
Gast
|
Ben ook lid van acces. Is inderdaad leuker. Staat ook een stuk minder reclame in en blad is een stuk dikker.
|
|
|
adrenalin
|
Vind KM eigenlijk een beetje tegenvallen. Staat heel weinig echte reportage, of waardevolle tekst. Ik gok dat meer dan de helft reclame & stoere opmaak is. Het mag dan 3,50 kosten, maar ik koop voortaan liever acces.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
ik ben lid van kitesurf magazine en acces maar vind acces leuker, gewoon wat meer info. enz. Mee eens, staat weinig nieuws in vind ik en tripies naar weet ik veel waar, wat mot ik er mee. Dit is het laatste jaar, ik gaat het abbo opzeggen. Lees het in 1 uurtje uit en wordt er weinig wijzer van.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Je hebt er inderdaad geen reet aan.... Dat zelfde geldt voor het windsurf blad... Alle info haal ik uit de Duitse bladen.. Daar worden de spullen gewoon getest en wordt alles duidelijk met cijfers in kaart gebracht.. Dus geen verslag van een of andere trip of 3 pagina's vullend verhaal over ruben of een of ander opkomende ster.... GEWOON KEIHARDE TESTS WIL IK ZIEN ... en als ik verhalen wil lezen pak ik wel de Panorama bij de kapper (angry_kitesmiley)
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Helemaal gelijk het is een flutblad geworden ,De kiteboard test vind ik ook niets ,gaan ze kiteboards uittesten op een wakeboardbaan plus de" testresultaten" vind ik ook onduidelijk weergegegen ,En er staat veel te veel reclame in ,En inderdaad die trips naar het verre exotische oorden heb ik ook wel gezien ,laat liever een paar goede spots in nederland zien, Ik heb trouwens ook zo,n t-shirt besteld, enige maanden geleden, en betaald en die heb ik nog steeds niet binnen , EXXCES is een beter kiteblad ...Nog beter neem een voorbeeld aan de Duitse kitemagazines ,daar staat ook veel meer goede info in. Ik hoop dat de redactie van kitesurfmagazine deze kritiek ook leest en er wat mee doet ...anders zeg ik ook mijn abonnement op.
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Dat van de testen is echt ONZIN! er staan pics met een naish board en daar staan nobile straps en pads op. Verder vind ik het wel een vet blad ... ben ook geabboneerd op access maar die is wel een stuk leuker
|
|
|
|
xray
|
Dit soort discussie en meldingen graag in de lounge in het vervolg!
|
|
|
duik
|
Nee dat "reisverslag" over Egypte.... wat een onzin word daar over El Gouna neer gezet zeg...Die spot bij het movenpick hotel is echt lang niet zo goed als mangroovy/ en de nieuwe spot iets noord ervan....
maar ja staat wel een aardig stukje in over wakestyle....
|
|
|
Rowin
|
Heb hem ook gister binnen gekregen, ziet er top uit!
|
|
|
Silversurfer1
|
waarom in de lounge? is het geen nieuws of dicsussie dan?
nou goed, blad gezien bij een maat van me, maare ben blij dat ik geen abo ben!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
ja ,Waarom is dit item verplaats naar de kitelounge,volgens mijn hoort dat onderwerp toch echt op nieuws en discussie..
|
|
|
surf
Geen avatar
|
Heb hem gister ook maar gehaald. Maar inderdaad, viel goed tegen. Heb nu al jaar alle nrs. maar ze worden inderdaad steeds minder, erg jammer. De trips vind ik altijd wel leuk om te lezen. maar de board test slaat echt nergens op.
Hopelijk lezen ze dit, en doen ze er wat aan.......
|
|
|
naish23
Geen avatar
|
Ben het met jullie eens, heb het een tijdje aangekeken maar dit is het moment om KSM op te zeggen. Staat niets in behalve 25 pagina's reclame en paginavullende foto's, en kiteboards testen op een wakeboardbaan?? Op de voorpagina staat "boardtest" en onderaan pagina 31 staat " de test kan niet gezien worden als een volwaardige boardtest"! Doe het of goed of niet zou ik zeggen. Het artikel (en de titel) over "wakestyle basics" is trouwens gewoon slecht gekopieerd uit Access 3 2005.
|
|
|
Passie
|
Maar opaich, als het over plaatjes gaat, zitten er wel mooie tussen, plak ik altijd op mijn boek kaften
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Maar opaich, als het over plaatjes gaat, zitten er wel mooie tussen, plak ik altijd op mijn boek kafte Die foto bij oneill aces foto van de winnaars en dan middelste jongejte, geen idee wie het is, maar die plak je er zeker op?
|
|
|
Passie
|
nee, die is lelijk gast, die wil ik niet op me boek
|
|
|