Ruben..
|
whaha vaag spelletje vond het trouwens wel belachelijk dat hij dat deed maar we weten natuurlijk niet wat marco materazzi heeft gezegd
|
|
|
Lex
|
Leuk einde van zijn carriere toch
|
|
|
|
rEwd
|
je kunt ook als verliezend team van het veld gaan... nu praat iedereen er nog over, dat heeft ie wel voor elkaar
|
|
|
|
Emma
|
Ik denk wel dat het heel hard was wat die marco materazzi gezegd heeft....., want je weet gewoon dat als je dat doet dat je rood krijgt, en het was dat dus blijkbaar waard
|
|
|
pauluzz
|
Damm die zijn echt leuk bedacht (grinnik_kitesmiley)! Groet Paul
|
|
|
Ruben..
|
Die met die lantaarnpaal:P droog
|
|
|
Leander
Logs: 0 | 4 uur
|
Ik denk wel dat het heel hard was wat die marco materazzi gezegd heeft....., want je weet gewoon dat als je dat doet dat je rood krijgt, en het was dat dus blijkbaar waard
Hij zei dat Zidane de zoon is van een vieze h**r. en nog meer dingen over zn familie.
|
|
|
|
|
Kite_Almere
|
das geen voetbal meer tis dezelfde wedstrijd alles ... ROOD en geschorst voor tig wedstrijden
|
|
|
Psychotic
|
Ik zeg, schop die vent gewoon lam, einde carriere, heeft ie verdiend....
|
|
|
Rowin
|
Zidane was die goozer gewoon helemaal zat... tja.. krijg je ervan als je familieleden worden uitgescholden. Zeg niet dat het meteen terecht was, maar hij heeft wel gelijk om maatregelen te nemen.
|
|
|
Roellie
|
Haha echt een inkoppertje zo'n spelletje maken (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
occhh,, Opzich wel 'n lompe actie. Zou 't niet helpen om te klagen bij de scheidsrechter tijdens de wedstrijd?
|
|
|
Lex
|
Ik zou het ook niet pikken als ze over je familie beginnen
|
|
|
Coen2000
|
er wordt gewoon TE veel gespeculeerd over wat ie gezegd heeft...nu lijkt het erop alsof matarazzi (ofzoietS) een verhaal van 5 minute heeft verteld tegen zidane terwijl het gewoon 1 zin was ofzo. maar zidane is degene die fout zit hier, hij had ook terug kunnen zeggen of gewon negere .,misschien hadde ze nog wel gewonnen dan...geweld lost niks op (ohh wat ben ik toch een moraalridder )
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ja Coen staat je goed joh!!! Brave borst whahahah. Maar gelijk heb je. Als je zo'n salaris vangt moet je dit soort dingen tijdens een wedstrijd kunnen hebben. Er staat gewoon teveel op het spel. Hij had hem, in geval van grove belediging, na de wedstrijd moeten aanklagen bij de politie en de FIFA...
|
|
|
robin..
|
ongein ongein .nlllllll
|
|
|