MAANDAG KITEN

flyaway

Geen avatar

Juli 16, 2006, 17:42:38
edit2Rapporteer  
Hej iedereen!!! loser

Ik ben een beginnend kiter. Joepie
ik heb nu 2 keer les gehad. vlieger volledig onder controle , alleen wil het nog niet zo vlotten om op mijn board te blijven staan. (angry_kitesmiley)
Dus vandaar dat ik morgen even wil gaan oefenen bij Workum. (hangloose_kitesmiley)

Heeft er mischien iemand zin om mee te gaan? lijkt me super tof!! YeSS
ik woon zelf in Groningen,  mee rijden is geen probleem ik rij alleen wel in een alto schater dus neem niet al te veel spul mee.

ik hoor het wel (paul_oosting@msn.com)

P.S weet iemand ook of er sowizo morgen mensen aan het kiten zijn op worum?? ben ik in ieder geval niet alleen. Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie

laterzzzzzz loser
(HJ) MINI-ME

Antwoord #1 Juli 16, 2006, 18:03:29
edit2Rapporteer  
Hej iedereen!!! loser

Ik ben een beginnend kiter. Joepie
ik heb nu 2 keer les gehad. vlieger volledig onder controle , alleen wil het nog niet zo vlotten om op mijn board te blijven staan. (angry_kitesmiley)
Dus vandaar dat ik morgen even wil gaan oefenen bij Workum. (hangloose_kitesmiley)

Heeft er mischien iemand zin om mee te gaan? lijkt me super tof!! YeSS
ik woon zelf in Groningen, mee rijden is geen probleem ik rij alleen wel in een alto schater dus neem niet al te veel spul mee.

ik hoor het wel (paul_oosting@msn.com)

P.S weet iemand ook of er sowizo morgen mensen aan het kiten zijn op worum?? ben ik in ieder geval niet alleen. Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie

laterzzzzzz loser
Volgens mij is er nog een topic van gasten die uit Groningen komen.... Dus voor carpoolen zou ik die even checken... En als er wind is dan sta je er nooit alleen... Succes  ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.