Hej iedereen!!!
Ik ben een beginnend kiter.
ik heb nu 2 keer les gehad. vlieger volledig onder controle , alleen wil het nog niet zo vlotten om op mijn board te blijven staan. (angry_kitesmiley)
Dus vandaar dat ik morgen even wil gaan oefenen bij Workum. (hangloose_kitesmiley)
Heeft er mischien iemand zin om mee te gaan? lijkt me super tof!!
ik woon zelf in Groningen, mee rijden is geen probleem ik rij alleen wel in een alto dus neem niet al te veel spul mee.
ik hoor het wel (paul_oosting@msn.com)
P.S weet iemand ook of er sowizo morgen mensen aan het kiten zijn op worum?? ben ik in ieder geval niet alleen.
laterzzzzzz
Volgens mij is er nog een topic van gasten die uit Groningen komen.... Dus voor carpoolen zou ik die even checken... En als er wind is dan sta je er nooit alleen... Succes Ik ben een beginnend kiter.
ik heb nu 2 keer les gehad. vlieger volledig onder controle , alleen wil het nog niet zo vlotten om op mijn board te blijven staan. (angry_kitesmiley)
Dus vandaar dat ik morgen even wil gaan oefenen bij Workum. (hangloose_kitesmiley)
Heeft er mischien iemand zin om mee te gaan? lijkt me super tof!!
ik woon zelf in Groningen, mee rijden is geen probleem ik rij alleen wel in een alto dus neem niet al te veel spul mee.
ik hoor het wel (paul_oosting@msn.com)
P.S weet iemand ook of er sowizo morgen mensen aan het kiten zijn op worum?? ben ik in ieder geval niet alleen.
laterzzzzzz