Lekker weertje hier!!! Aruba

Wokkie
Gast
Juli 23, 2006, 20:51:53
edit2Rapporteer  
 (grinnik_kitesmiley)
Zit nu ruim 3 weken hier op Aruba en al drie keer NIET kunnen varen, 2 keer geen wind en een keer moest ik werken. Het is hier echt top. Elke dag waait het, ruim genoeg voor mijn Waroo 14 en 's middags lekker de 9 oppompen.
Ze hebben heir twee lokaties, Fishermens Hut en Boca Grandi. De Hut is aflandige wind maar wel makkeijk te varen, de eerste 300 mtr heupdiepte. Boca is echt top, altijd aanlandige wind en de wind is constant. Leuke golven bij het rif.
Kortom ik vermaak me hier uitstekend en hellas ik blij nog bijna drie jaar
Groeten
 ThumpsUp
_Choller

Geen avatar

Antwoord #1 Juli 23, 2006, 21:50:12
edit2Rapporteer  
Inderdaad lekker hier niet zo warm als in Nederland en altijd een lekker windje. Tot september zal het wel iedere dag varen zijn. September, Oktober kan soms wat minder zijn.

Welke kleur heeft die waroo 9 van jou? Ben vaak smiddag bij Fishermans huts om te kiten.

mzzl

Emiel

Antwoord #2 Juli 23, 2006, 23:28:31
edit2Rapporteer  
JIHAA straks zit ik 3maanden op bonaire! heb ik ook wel zin in! geniet er nog lekker van en misschien kom ik nog wel langs op aruba
(HJ) MINI-ME

Antwoord #3 Juli 25, 2006, 18:20:11
edit2Rapporteer  
Je zit er nu in het juiste periode...
Ben in December geweest en heb weinig wind gehad ThumpDown
Veel plezier Joepie Joepie Wat doe je voor werk op Aruba Huh
kentyman

Antwoord #4 Juli 25, 2006, 20:00:30
edit2Rapporteer  
JIHAA straks zit ik 3maanden op bonaire! heb ik ook wel zin in! geniet er nog lekker van en misschien kom ik nog wel langs op aruba

Wanneer ga je precies Emiel? Doe Roan en Steph (en de rest van die bonaire-kiters) de groeten van me... Bonaire is de shit! Je hebt daar (Aruba, Bonaire, Curacao) inderdaad het hele jaar wind behalve oktober t/m januari (november en december 't "slechtst") dan wil 't wel eens wat minder waaien (en erg erg ERG heet zijn)
marcelca

Antwoord #5 Juli 27, 2006, 01:15:02
edit2Rapporteer  
hi wokkie

ben jij het patrick ????

super dat je lekker kan varen in ieder geval..

grtz marcel

Arthur
Gast
Antwoord #6 Juli 27, 2006, 03:30:03
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Uit respect voor de medekiters lijkt het mij beter dat dit soort berichten niet meer worden geplaatst !

(angry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)
flyingkite

Antwoord #7 Juli 27, 2006, 03:53:40
edit2Rapporteer  
ListenToMe Uit respect voor de medekiters lijkt het mij beter dat dit soort berichten niet meer worden geplaatst !

(angry_kitesmiley) (cry_kitesmiley)

ja idd  (cry_kitesmiley) of een waarschuwing erboven dat de inhoud wellicht schokkend kan zijn voor NL kiters
Antwoord #8 Juli 27, 2006, 15:51:02
edit2Rapporteer  
1 september vertrek ik naar Curacao voor onbepaalde tijd!! (hangloose_kitesmiley)

nooit meer wetsuites en hopen dat er wind staat, muahahahahaaa......

Joepie
Susan

Antwoord #9 Juli 27, 2006, 22:18:50
edit2Rapporteer  
auw (cry_kitesmiley)
Emiel

Antwoord #10 Juli 28, 2006, 17:05:52
edit2Rapporteer  
SCHOKKEND VOOR NL KITERS

weet iemand of je daar beetje cheap aan een zeilboot kan komen? ik wil eigenlijk een half jaar rond gaan zeilen naar alle chille eilandjes daar en dan daar kiten.
_Choller

Geen avatar

Antwoord #11 Juli 28, 2006, 19:36:10
edit2Rapporteer  
Emiel,

Zeilboten zijn er hier op Aruba niet zo heel veel. Het meerendeel is hier speedboot.

Je kan eens kijken op www.4salearuba.com -- classified ads -- nautical. Iedere week wordt de 4sale geupdate.

Wat mij hier in de buurt heel gaaf lijkt is los roques!

sccs
Pieter84

Antwoord #12 Juli 29, 2006, 18:38:24
edit2Rapporteer  
Yo,
ik zit september-oktober ook op aruba... Weet iemand nog iets leuks voor onderdak? Liefst in de buurt van het ziekenhuis...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.