djb
|
ok nu een uurtje of 8:30 maar ik denk dat je wind nog wakker moet worden wand hij is er nog niet!!!!!!! maar ik geloof er in dat hij nog komt
|
|
|
Idefixe
|
spullen liggen al in de auto. broodjes worden nu gesmeerd en de koelbox gevult. Nu nog ff wat meer wind.........
|
|
|
Stefan S
Geen avatar
|
En hoe is het op het binnen water bv Horst? Volgens mij waait het totaal nog niet.
|
|
|
Idefixe
|
lelystad is nu zo goed als windstil. lelystad heeft altijd meer wind dan Horst dus daar zal het nog wel helemaal niets zijn.
|
|
|
Idefixe
|
En als het gaat waaien wordt Horst vandaag toch een drama: wind eerst uit zuid dan draaiend naar west => is op Horst vlagen vlagen en nog eens vlagerig in combinatie met de drukte van windsurfers, kitesurfers, badgasten ( heel Nederland en Duitsland is vrij)
|
|
|
Jeks one
|
hier in rotterdam is het windstil, ik geloof dat de wind pas vanmiddag komt..... we zullen zien
|
|
|
J-D
|
Friesland -> Geen wind
|
|
|
KiteDemon
|
De wind is nu al een beetje naar ZW aan het draaien en langzaam aan het aantrekken. Komt wel goed zometeen. We hoeven ons nu nog niet te haasten.
|
|
|
Idefixe
|
vliegveld lelystad: 0.900 uur zuidoost 2.8 m/s => 09.30 uur zuidoost 2 m/s.
|
|
|
|
Lebowski
|
Van knmi:
Vooral vanmiddag enkele (onweers)buien. Vanochtend schijnt in de oostelijke helft van het land nog nu en dan de zon, in het westen is het bewolkt en valt soms al wat regen. Bewolking en regen hangen samen met een storing die in de loop van de middag en avond ons land van west naar oost passeert. Omdat in de oostelijke helft van het land de temperatuur nog oploopt naar bijna 30 graden gaat de passage daar gepaard met enkele regen- of onweersbuien. Daarbij kan het ook hagelen en zijn zware windstoten mogelijk. De zuidelijke wind is overwegend matig en draait na passage van de storing naar zuidwest. Aan de kust neemt de wind dan toe tot vrij krachtig, 5 Bft.
Windguru zegt eigenlijk hetzelfde. Eerst de storing daarna de wind. Effe aankijken dus.
|
|
|
Jeks one
|
moeilijk plannen
|
|
|
Passie
|
het begint hier in zeeland nu flinkt te blaaaazeeen.
De windsnelheid op 30 juli, 10:10 uur is 6.6 m/s De windstoot op 30 juli, 10:10 uur is 8.6 m/s
|
|
|
roeb
Gast
|
Nog ff wachten.. Misschien in de tussentijd wat spullen ofzo opofferen? Misschien helpt het :
|
|
|
Molliebollie
|
lol robert.... de vooruitzichten zien er niet echt lekker uit :S voor vandaag dan. Wordt best chanceless vandaag gok ik
|
|
|
Passie
|
niet zo down gasten. T waaaait. luister dan toch
|
|
|
Molliebollie
|
Het waait ja.......5 knopen ofzo ? Hier in ieder geval niet veel meer
|
|
|
Pbter
Geen avatar
|
rukkers, gewoon naar het strand gaan en niet zo zeiken, het waait nu 7.6 m/s, wordt alleen maar meer!
|
|
|
piede
|
Ik snap niet echt dat sommige mensen nog zo kunnen zeuren, het gaat vanaf vandaag waaien man!!!!
|
|
|
Susan
|
en dan gaat suus op vakantie (angry_kitesmiley)
|
|
|
duik
|
en dan gaat suus op vakantie (angry_kitesmiley)
als het maar waait waar je naar toe gaat
|
|
|
Erwin
|
der was genoeg wint(wijk aan zee)
|
|
|
Passie
|
heb heerlijk met mijn 12 kunne varen. heel even overpowered geweest maar m'n torch 2 12m toch zeer goed kunnen testen:).. Ginngg hoooog. echt n super kite die.
maar daarna flinke bui. en maar naar huis gegaan
|
|
|
Superstar
Gast
|
lekker dagje hoor, eerst effe 16 m2 daarna 12m2
jeee, morgen enz.... weer
|
|
|