|
Bluecupra
|
Dat zijn idd leuke dagen als daar de Tramontana waait. Enige nadeel is dat het soms te hard en vlagerig waait. Maar zeker een leuke afwisseling
|
|
|
Jeks one
|
38 KNP ??? heftig
|
|
|
lodewijk
Gast
|
hoe zit het nou met de kwallen in dat gebied, want ik ga er zaterdag naartoe.
|
|
|
Bodhi
|
Maar deze is hoog!!! Respect dude!
|
|
|
Joris
|
goooo job!!! (denk ik)
|
|
|
TtHoM@s
|
zoo ja donder dag dat was me toch eens een vlinke wind (tong_kitesmiley) k zat op nautic almata en zag op die andere spot gewoon de kite's opstijge tusse de andere kite's uit ze ginge daar echt hoog was echt vet rosas k zal binne kort ook wel wat foto's posten
|
|
|
jordi123
Gast
|
ey ik heb een vraagje!!! ik ben net begonnen met kite en vind het nu al helemaal geweldig!!! nu heb ik een probleem waar kan ik in limburg kite??? als iemand me verder kan helpen graag!!!! mail me dan aub ff op jordi_valkenberg@hotmail.comalvast bedankt!!
|
|
|
larssmits
Gast
|
kessenich (net op de grens in belgie), maar zee blijft beter
|
|
|
job @rosas
Gast
|
Nee joris ben ik niet.... vlagen 41 kn trek ik niet met 10 p3 :
|
|
|
Ondabeach
|
hoe zit het nou met de kwallen in dat gebied, want ik ga er zaterdag naartoe.
Ligt een beetje aan de wind.. met Oost heb je kilo's kwallen, die als het goed waait allemaal hoofdpijn hebben van de langs scherende kite boardjes.
|
|
|
Flakkee-John
|
Was rete vlagerig maar hooooooooooooooooooooooog en mooie is dat er alleen maar NEderlanders en 2 fransen op het water stonden en allemaal 30 plus. haha
Verder weinig last van kwallen meer was zowiezo meer in de buurt van barca. Hier nu geen kwallen meer. af en toe zie je er 1.
Vandaag bier dag hahaa
|
|
|
Remco_1
|
weer een nieuwe update alleen job en ik zijn vanochtend thuis gebleven was super gaaf de laatste dag was der bosbrand alleen al die vliegtuigen kwamen dus water halen in de bay check foto's kites plus vliegtuigen
|
|
|
lars
|
Ik heb een vraagje, is die camping La Gaviota bij de kitespot in de buurt?
Ik vertrek binnenkort ook die kant op en ben op zoek naar een camping. Nu heb ik La Ballena Allagre2 gevonden bij een kitespot en ook nog Las Dunas en Aquarius.
Weet iemand welke er het dichts bij de kitespot is??
Alvast bedankt!
|
|
|
Bluecupra
|
Ik heb een vraagje, is die camping La Gaviota bij de kitespot in de buurt?
Ik vertrek binnenkort ook die kant op en ben op zoek naar een camping. Nu heb ik La Ballena Allagre2 gevonden bij een kitespot en ook nog Las Dunas en Aquarius.
Weet iemand welke er het dichts bij de kitespot is??
Alvast bedankt!
Camping La Giavota en La Ballena Allegre 2 hebben een eigen kitesurf zone voor de deur. Voor zover ik weet mag je op het strand bij Las Dunas en Aquarius niet kiten
|
|
|
lars
|
Oke Thanks!!
Dus het wordt een van die 2 campings.....
|
|
|
Bob203
Geen avatar
|
Hi Lars,
Camping Las Palmeras. Ligt 300 mtr van het strand iets voor La Gaviota. Prima camping.
Prettige vakantie.
|
|
|
lars
|
Ziet er ook mooi uit! En is niet zo'n mega camping zoals die anderen waar ik niet zoveel om geef! En hij is ook niet zo duur zo te zien. Is daar ook een kitespot bij in de buurt?
Alvast bedankt Bob voor de tip!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben weer net terug (la Ballena)het was dit jaar inderdaad heftig 7 dagen tramontana !!! Dat is voor Augustus uitzonderlijk lang meestal duurt hij maar 3 dagen , ik had moeite met mijn Waroo 9 ,Wat ging het hard en hoog .Ik heb de foto,s van de Flakkee -locals bekeken en die zien er goed uit ,Ik dacht altijd dat de tramontana bij La gaviota" in Sant pere Perscador schuin aflandig was ...en het daardoor niet zo lekker is om daar te kiten ,Maar aan de foto,s te zien is het daar ook goed te doen ,Op la ballena kom deze wind side shore ,maar is wel vlagerig .. Het was daardoor voor mij op enkele dagen niet te doen omdat het te hard waaide ,40 + knp maar er waren er maar enkele die met kleine kites < 8 meter dan wel het water opgingen . Alleen voor mijn vrouw en kinderen was dit alles een beetje teveel je werd echt van het strand afgeblazen en dan ook nog 7 dagen lang ,Maar gelukkig heeft La Ballena ook nog een mooi zwembad...volgend jaar ben ik er weer...
|
|
|
Bob203
Geen avatar
|
Ja, dezelfde als voor La Gaviota. Beetje naar links op het strand. Maar misschien mag je nu wel direkt bij de strandingang kiten. ` Ook een leuke kiteshop bij deze strandopgang.
|
|
|
KiteDemon
|
Damn....lucky bastards!!! 7 dagen Tramontana!!!!
|
|
|
Grizlyan
|
Zooo heerlijk om die foto's te zien uit de baai. Ik ben van 15-29 juli in rosas geweest en ik heb ook daar mij eerste lessen genomen, en ja je raad het al..... verslaafd (grinnik_kitesmiley) nu weer verder in het bruine/koude water in nederland.
mzzl Christian
|
|
|