instinct erbij

nv
Gast
Augustus 06, 2006, 15:48:45
edit2Rapporteer  
ff een vraagje.

ik heb sins kort de instinct13m, ik wil er graag eentje bij en dan lijkt de logische maat de 9, daar de 11 volgens mij toch te dicht op de 13 staat,

maar daar ik met me pakkie an toch rond de 95KG uitkom vraag ik me af of dit niet te klein zal worden, maar daar ik altijd kite met me 16 C  en daar nu de 13 B voor pak vraag ik me af of de 9 dan ook een 12C zou kunnen vervangen, ik kan dan mischien mijn andere, wat groter board ff pakken defender 1.50>?

ik weet dat de kites er nog niet zo lang zijn maar mocht iemand advies hebben dan graag.  (grinnik_kitesmiley)

groeten
jeffrey

Antwoord #1 Augustus 06, 2006, 17:32:09
edit2Rapporteer  
ik zou zkr voor een 9 gaan want als het echt hard begint te waaien dan neem je toch denk ik sneller een 9 dan een 11 of 12
Bob203

Geen avatar

Antwoord #2 Augustus 06, 2006, 18:07:42
edit2Rapporteer  
Hi nv.

Vraagje. Wat is jou ervaring met de 13m instinct? Ik ben zelf 95 kg+ en wil een 15/11 m instinct gaan aanschaffen. Mocht het een 13 m worden zou ik een 9 m. als kleinere kite nemen.

Groet
raymond
Gast
Antwoord #3 Augustus 06, 2006, 19:20:09
edit2Rapporteer  
hi nv,

Antwoord is simpel....neem de 9!!! een perfecte aansluiting.....2 kites voor het hele bereik.

Grtz,

Ps. Op de Hoek hebben de meeste de combie 9 en 13 , de zwaardere kiters dan...
N.V
Gast
Antwoord #4 Augustus 06, 2006, 19:52:32
edit2Rapporteer  
Jongens bedankt :-) ik zal idd voor de 9 gaan lag al een beetje voor de hand natuurlijk, maar je ze kosten dan ook niet niks dus liever ff wat meer info .Top!!

Bob,
ik kan niet anders zeggen dan dat ik erg tevreden ben over de 13, ik heb met mijn gewicht ook idd lang zitten dubben of het dan de 13 of de 15 moest worden, maar nu ik de 13 vaar ben ik daar erg tevreden over, ik denk dat de 15 wel erg een lichtweer kanon is, maar ook dit is weer persoonlijk natuurlijk, ik zet liever een kleinere kite op dan een grotere en mijn grootste maat is dan ook een 16 naast de bow. Welke nu in de zak blijft zitten daar de 13 deze maat overneemt, voor de rest kan ik niks zeggen over de 15 daar ik hem niet heb gevaren, maar nogmaals persoonlijk erg tevreden met wat de 13 presteerd.

bedankt !!

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.