algemene bow vraag/opmerking

danielvandrunen

Geen avatar

Augustus 10, 2006, 06:13:24
edit2Rapporteer  
hey,
dit is mischien iets voor de mensen die nog klachten hebben over het ontbreken van een goede stopper op hun bowkites, en geen permanente stopper willen voor de veiligheid: ik zag het op een foto en dacht; dit moet ik toch even vragen;
op oudere foto´s zie je vaak dat men aan hun chickenloop vast zit, en dat ze de bar met een grotere lus van hetzelfde materiaal vastzetten aan hun trapeze haak:

deze afstand (bar tot knoop)  zou je hetzelfde kunnen houden in meerdere wind omstandigheden als je een beetje met je dpower strap speelt en met de afstelling van de kite, of zelfs beter, iets kunnen verzinnen waardoor je deze lus langer en korter kan maken?
ik dacht eraan en wou et graag even voorleggen! ListenToMe het enige is dat je je bar niet met 1 hand kan spinnen.
Joost--

Geen avatar

Antwoord #1 Augustus 10, 2006, 06:39:05
edit2Rapporteer  
en je kan je vlieger niet depoweren... of je moet er weer een safety in bouwen....
of begrijp ik het niet Smiley
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 Augustus 10, 2006, 14:14:38
edit2Rapporteer  
in principe kan dat wel ja, maar het stuurt gewoon kl*te en je veiligheid daalt er erg door. Daarnaast kan je nog steeds niet spinnen.
Conclusie: laat dat ding maar lekker in de kast liggen!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.