CHRIZZZZ
|
ik ben er savonds wel ff denk ik....
|
|
|
fransie
|
ik ben er ook s'avonds
|
|
|
Lex
|
Ik kom zeer waarschijnlijk dinsdag!
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hmm..ik had plannen voor dinsdag...maar Windguru geeft daar nu geen wind mee op...alle andere bronnen overigens wel.....
Jochen
|
|
|
Lex
|
Ik ben overigens morgen op de brouwersdam,west, bft 5 geeft www.weer.nl
|
|
|
Nino
|
Ik ben er weer aan het einde van de dag!!
|
|
|
plaaggeest
|
morge maar dagje muiderberg.
|
|
|
D.D
|
Maandag toch veel regen? Anders ben ik maandag ook mischien wel op oostvoorne, met regen hebben mijn ouders geen zin om me te brengen
|
|
|
Marco01
|
JOhan had mij gevraagd eind van de dag te komen , denk dat ik ook wel even kom.
Groeten Marco
|
|
|
|
Johan01
|
Maandagavond ben ik er...
|
|
|
aettema
Geen avatar
|
ik heb op hoek van holland nog 2 uur gekite vanaf 20:15 tot zonsondergang was echt leuk
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Als er vanavond een acceptabele wind staat voor mij Feul 9 ben ik op vanaf 18.00 op Oostvoorne
|
|
|
|
Emiel
|
dinsdag slufter
|
|
|
Lex
|
vandaag ben ik niet gegaan, morgen ben ik rond lunchtijd op oostvoorne. voorspellingen zijn goed!
|
|
|
aettema
Geen avatar
|
Nou ik ben wel gegaan. Stond er om 10:00 en het leek wel oorlog. Keiharde regen en windkracht 7 met vlagen. Niet te houden met de 9. Scheveningen was beter morgen oostvoorne
|
|
|
Johan01
|
Vandaag ook maar niet gegaan aangezien er om 18:00 nog een meting was van zo'n 14m/s...... misschien morgenmiddag...
|
|
|
TtHoM@s
|
zou het morge nog gaan lukken op oostvoorne guru en wind finder geven al snel weinig wind ik denk dat het om 12 uur is afgelopen (huilen_kitesmiley)
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Mja..het is weer lekker tegenstrijdig allemaal...
Windguru geeft weinig...bijna alle NL sites geven W4. Teletekst geeft aan een sterk afnemende wind.
hmm...ik vrees..
|
|
|
Molliebollie
|
In Andijk scheen het zonnetje met (schatting) ongeveer 20 knopen aan het einde van de middag/begin avond
|
|
|
Nino
|
Wat een topsessie! Van half zes tot half 8 gevaren. Redelijk stabiele wind met mn 8 Rhinoot gevaren. Lekker!
|
|
|
|
Lex
|
Ik was er, paar rakjes rond 4 uur gevaren met mijn 9, was toch wel een gezellige dag
|
|
|