|
Paul79
Geen avatar
|
Hey,
Ik kom uit Wassenaar en ben ook een beginner. Voeg me toe op msn of mail me dan kunnen we misschien een keer afspreken.
Groet, Paul
|
|
|
D3nNiS
|
hoi
ik ben ook beginner en kom ook uit den haag het lijkt mij ook wel leuk om eens wat af te spreken. waar kite je meestal??
gr dennis
|
|
|
H-P
Gast
|
Beste Frank en andere die gereageerd hebben. (up_kitesmiley)Ben zelf ook een beginnende Kiter. Ben afgelopen vrijdag voor het eerst wezen kiten in Oostvoorne (autostrand). Ben doordeweeks wel vaak aan het werk, maar lijkt me leuk om een keer met wat mensen af te spreken. Ik heb ook een autootje dus kan ook mensen een lift geven. : :
|
|
|
Johan01
|
All, Op dit forum is een speciale plek waar afspraken gemaakt kunnen worden om samen te gaan kiten: http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?board=9.0 Hier wordt aangegeven wie er voor een bepaalde dag naar een bepaalde spot gaat. het Autostrand staat daar in ieder geval vaak bij. Veel plezier!
|
|
|
kite1
Geen avatar
|
ben ook beginner kom ook uit den haag wil graag afspreken heb vervoer en kan bijna altijd groeten bart
|
|
|
Frank77
|
-delete- Ik weet niet wat de handigste manier is om afspraken te maken, maar misschien kunnen we een e-mail sturen naar allen om te kijken wie mee wil gaan kiten? Ik vind het prettig om te weten dat je wat beter in de gaten wordt gehouden, zeker in het begin. Daarnaast is het misschien mogelijk om wat kosten te delen voor bv Oostvoorne/Harderwijk (helaas geen lease wagen in mijn bezit dus moet zelf betalen aan de pomp ). Ik hoor het wel of de email lijst een goed plan is. Grt, Frank
|
|
|
Johan01
|
Let op! Quote efgehaJe mag aan de Wassenaarse Slag alleen starten en landen met een vaartuig (zo noemt de gemeente dat) als je lid bent van de plaatselijke zeilvereniging (zuidkant) of de surfclub (noordkant). Deze twee verenigingen hebben ontheffing van de gemeente om hun leden te laten varen op zee. (buiten de plaatselijke reddingsbrigade dan, maar dat is een ander verhaal). http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=16787.msg168364#msg168364
|
|
|
kite1
Geen avatar
|
heeft iemand al plannen om vandaag of morgen te gaan gr bart
|
|
|
Frank77
|
Bij goed weer ben ik er dinsdag bij mits goede wind (bft 4-5) en geen onweer/windstoten. Zit wel tot 6-en op mijn werk, dus kan niet eerder dan zeven uur op het strand zijn als ik het snel doe. Overigens waar wil je gaan? Ik moet wel een rustige stek hebben omdat ik voor het eerst echt ga varen.
Laat maar weten,
|
|
|
kees69
|
Hi Frank goed idee van je om met enkele mede beginners te starten.
Ben zelf ook beginner, heb inmiddels me eigen spulletjes alleen nog niet zelf op pad geweest.
Sluit me dan ook graag aan bij het "groepje". Kan door me werk en voetbal op zondag wel bijna alleen maar op zaterdag.
Kom uit Utrecht en rijden is geen probleem. Heb in Oostvoorne les gehad en inderdaad een hele ruime plek om te beginnen.
Hoor het graag, za as bij goede condities ben ik zeker van plan te gaan, kan niet wachten tot met me spullen aan de slag te gaan.
gr, Kees
|
|
|
Buur
|
@ H-P... jij mag helemaal niet met andere op stap... wat denk je wel niet jû ...
H-p in de lucht... hahaha... rest komt wel een keer via ivo jou kant op... als je registreerd.... hoor je er echt bij.....
|
|
|
Paul79
Geen avatar
|
hey,
Oostvoorne is voor mij kwa afstand ook ideaal om een keer op een zaterdag af te spreken. Door de weeks wil ik eigenlijk dichter bij huis kiten (Wassenaar en omgeving). Zou woensdag kunnen. Wie nog meer, dan spreken we wat af?
Groet, Paul
|
|
|
|
sabs
|
Zo te zien zijn er genoeg begginers uit omgeveing Den Haag , Ik zelf kom uit Voorburg en ik ga meestal naar het autostrand. Ik heb een keer met Paul afgesproken , was gezellig maar geen wind. Lijkt me leuk met meer mensen af te spreken ..Mensen die msn hebben kunnen mij toevoegen ...
Groetjes
|
|
|
Buur
|
haha je kan ook gewoon naar playa gaan... daar zijn toch altijd beginnenss... ff contact leggen op het strand, als het zo door gaat moet er een touringcar ingezet worden...haha... maar wel leuk zo veel nieuwe lingen.
|
|
|
Frank77
|
Als de wind niet wegzakt, wil ik zondag naar het autostrand. Wie dan interesse heeft, moet maar ff melden op de meel.
Grt, Frank
|
|
|
Johan01
|
Morgenmiddag autostrand
|
|
|
FunkyoneNL
|
he dudes aan komend weekend op zondag knallen? oostvoorne? wie gaan er uit den haag? kunnen we ff carpoolen gr mike
|
|
|
rEwd
|
K mag dan weer eerste jaars Haagse Hogeschool studenten begeleiden in het bier drinken... Intro dus even geen gekite voor mij!
|
|
|
Bluecupra
|
Kom ook uit Den Haag en ga ook regelmatig alleen naar de Playa. Mochten er mensen mee willen rijden laat het maar weten (msn staat ook in mijn profiel)
|
|
|
Brenkie
|
Ik kom uit Rijswijk en ga ook vaak naar het autoloze autostrand. Ik kan ook wel iemand meenemen als mijn girlfriend niet mee gaat, met z'n tweeën is toch gezelliger.
Ik ben pas eens wezen kijken op kijkduin, en denk dat ik daar ook maar eens ga varen, dat is ook wel een flexe spot volgens mij. Tegenwoordig kan ik ook weer af en toe in de middag doordeweeks sinds een jaar... Jippie!! Ik ga dan ook wel lid worden van de vereniging daar denk ik. Al weet ik niet of dat verplicht is. Trouwens wel prijzig>>130 eurie per jaar.. :-(
|
|
|
mijngatindelucht
|
Ow ja ... en H-P is niet een gast die cool denkt te zijn door H-P als naam te kiezen... zo heet ie echt! Tja als beginner zou je beter waterstart kunnen heten...maar deze naam vond de ambtenaar van de burgerlijke stand beter bij hem passen. De verwachtingen zijn dus hooggespannen! Het is trouwens een afkorting van Hans Peter volgens mij...let wel zo wil ie niet genoemd worden ;-)!
Jongens succes allemaal!
|
|
|
HaaPee
|
Dank je Ivo, We gaan ons best doen. Ik HOOP dat de wind morgen aan het einde van de dag nog even stand houd. Ik ga proberen om een uurtje of drie met m'n werk te stoppen. Als er mensen uit Den Haag mee willen rijden, dan moet je maar ff Posten.... Groetjes H-P
|
|
|