|
|
Psychotic
|
toevallig compleet zwart? Das best wel de speed2 inderdaad
|
|
|
|
Wimt
|
ja, zwart.
|
|
|
hennie
Geen avatar
|
Heey wimt woon jij ook in limburg voor mij is die spot 15 min fietsen. Heb er pas paar keer kunnen surfen wegens chronisch gebrek aan tijd. Maar komen jullie daar vaker.
|
|
|
Cool cat
|
Heey wimt woon jij ook in limburg voor mij is die spot 15 min fietsen. Heb er pas paar keer kunnen surfen wegens chronisch gebrek aan tijd. Maar komen jullie daar vaker.
Ik kom ook zo af en toe wel eens op Kessenich.
|
|
|
Wimt
|
Is geen spot om te leren kiten, wil je dan wel helpen hoor 0653317221. Zou toch eerst les nemen aan de kust, op Kessenich is de wind waanzinnig vlagerig, en alleen een beetje goed bij Zuid-west.
Meerijden kan voor 10 euro, naar de kust dus, oppikken dan evt. bij Van der Valk, Sittard.
|
|
|
Brenkie
|
Die foto's zijn van de world-cup in St. Peter Ording. Volgens mij is dat Armin zelf. Wel overnagedacht, dat zwart, daar is weinig detail in te zien. Zelfs de jetflaps zijn al moeilijk zichtbaar. Ik ben benieuwd of ze dezelfde verbetering van PsychoII naar III ook door kunnen voeren in de nieuwe speed. Hij zal in ieder geval vast wel met het FDS systeem komen. Niet dat het mijn kite is, maar toch altijd weer mooi, nieuwe spul.
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
ik was daar ook afgelopen zondag en die kerel voer idd alsof het een constante wind waaide met 2 vingers in zijn neus, terwijl het waanzinnig vlagerig was...kon in 1e instantie niet veel aan de kite zien, alleen de rider die erg goed was en zeer gecontroleerd flink hoog sprong! ben op zich niet zo van de foils, maar dit...nou nou.....zet je aant denken.
gr danny
|
|
|
T]-[0/\/\@S
|
haha , danny met je 8m geweest?
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
Heb je foto's? Wat denk je zelf Koert? geef wim een break, boys....toen wim het water opging was die met zijn zwarte foil ook maar net bezig, enne...zeg nou zelf...als je stoked bent om te varen, ga je ook niet eerst foto's nemen, dan ga je varen!!!!! MAARRRR...ik was al 2,5 uur op het water en heb wel een fotootje of wat genomen, dus namens wim die het topic startte: tataaaaa
|
|
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
op de laatste foto zien jullie een grijze bow: wimt zelf!
en die foil verklaart tuurlijk ook waarom deze man een FS rip voer!
gr danny
PS ik ken wimt verder alleen van weleens op het water, maar vind het errug leuk ZIJN topic eens van foto's te voorzien, woehaaaa..........
|
|
|
hOe hA HeNniE
|
op de laatste foto zien jullie een grijze bow: wimt zelf!
en die foil verklaart tuurlijk ook waarom deze man een FS rip voer!
gr danny
mmm, daar ging iets fout geloof ik met veranderen...heb denk ik mezelf geciteerd nu..sorry
|
|
|
hennie
Geen avatar
|
Ik heb vorig jaar leren kiten aan de kust en het lukte prima in ophoven geen probleem alleen erger ik me aan de vlagen. Je moet soms gewoon even 10 min stoppen omdat je druk weg is. en volgens de duitsers daar machte dass gein spass.
|
|
|
hennie
Geen avatar
|
Wel aardig dat je zo behulpzaam bent super. Ik ga misschien wel een keer mee heb namelijk zelf nog geen auto en rijbewijs. Ophoven de bom
|
|
|
Joris
|
Die Proto is volgens mij juist zwart zodat ze oneffenheden in het doek ed juist beter kunnen zien. Verder ziet het er natuurlijk ook gewoon sick uit ;P
Hoop dat ie niet te veel beter is dan men PIII
|
|
|
Wimt
|
Is ie wel, qua depower en snelheid en turningspeed, dus vrij stom voor jou. Stommer voor mij is dat ik nog niet eens jouw Psycho 111 heb, dus je staat toch met 1-0 voor
|
|
|
Surfshots
Gast
|
Je kunt er wel erg veel over vertellen Wim, zonder de kite te hebben gevlogen. De looptijd van FS modellen is vrij lang, zal dus nog wel ff duren voor ie überhaupt te koop is, als ie uiteindelijke productiestatus al haalt Er is op kiteforum.tv een nieuwe video online met daarin Mallory DelaVillemarqué (North) en Sebastian Bubmann (Flysurfer/Spleene) geschoten vlak voor de PKRA van Fuerte, de video is helaas niet van hele hoge kwaliteit maar heeft zeker hoogstaande actie en laat heel mooi het potentieel zien van foils (Psycho3) en tubes (Vegas) op de enige juiste manier (grinnik_kitesmiley) niet met woorden, maar met daden!Check hem hier: http://www.kiteforum.tv/index.php?option=com_videos&task=show&id=858&Itemid=30
|
|
|