Kevin
|
Het is dan wel geen kitesurf foto maar vind hem het toch waard En ook nog effe een mooie kitesurf foto (grinnik_kitesmiley) Mzzl kèvin
|
|
|
SjaarD
|
Egypte en Frankrijk. geen supervette actie ook maarja....als we dat allemaal zouden vastleggen zou het leven een stuk mooier zijn
|
|
|
¦tim¦ uitgelogt
Gast
|
Het is dan wel geen kitesurf foto maar vind hem het toch waard En ook nog effe een mooie kitesurf foto (grinnik_kitesmiley) Mzzl kèvin hey gast jij was een tijdje op de brouwersdam ik was die dude met die globerider kite onlangs is dat verandert in een shockwave maar toch die eerste heb mn broer naar mijn mening best vet ge fotosoept en die 2 was wel vanaf een leuke angle wil nog een keer paar big air foto's maar dat komkt nog wel:D
|
|
|
¦tim¦ uitgelogt
Gast
|
foto's werken niet nog maar een keer proberen dan
|
|
|
Passie
|
relax allemaal:)
|
|
|
Kevin
|
Jup klopt ken je nog wel ja was echt chill toen op de brouwersdam super wind steeds gehad
|
|
|
|
Erwin
|
stelt nit zo veel voor maar jah is een foto he (tong_kitesmiley)
|
|
|
Lex
|
|
|
|
|
VincentC
|
Onefootertje op secret spot in Almere. Genomen eergister, toen het wél waaide... Ik zeg dat het snel weer 8 meter weer moet worden... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
¦Tim¦
|
haha dankje lex!
leuke manier om je verjaar dag te vieren kon ik dat ook maar op 18 september
|
|
|
Lex
|
ik had mijn eerste kitesurfdag na de les op mijn verjaardag, ik voer toen gelijk weg , beter cadeau had ik niet kunnen wensen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
relaxt filmpje man
|
|
|
Marijn alias Vos
|
doe ik ook maar een duit in 't zakje (grinnik_kitesmiley) Wil weer trug naar Rhodos!!!!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
ja, was zeker een geweldige verjaardag school geskipt, dat was legaal op mijn verjaardag vond ik, zeker met zo een wind en weertje had vier weken niet gekite.. heerlijk
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
die van stranger vind ik wel heel vet zeg ikzelf? nee sorry mensen ik kite zelf nog niet, ik heb wel een les geregeld in de herfstvakantie. Nog even wachten dus, als ik dit zie baal ik er wel van dat het nog een klein maandje wachten is. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
Kazama Fury, Beter wacht je de winter af, en start je erna. Want kou en beginnen met kitesurfen Gaat niet samen. Kijk uit
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Ik heb geen foto's van mezelf (shame_kitesmiley)
|
|
|
Passie
|
tom. lelijk. Ik heb 100de foto's van jou gezien. posten jij
|
|
|
|
Boudewijn
Logs: 0 | 257 uur
|
Kazama Fury, Beter wacht je de winter af, en start je erna. Want kou en beginnen met kitesurfen Gaat niet samen. Kijk uit
bedankt voor de tip maar zoals het er nu uitziet blijft het nog goed weer. Hopelijk ook nog de komende 3 weken zodat ik met het zonnetje in in rug en een mooi briesje men eerste rakjes (kitesurfers slang ^^) kan varen beetje OT: staat de kitesurfschool bij brouwersdam een beetje goed bekend?
|
|
|
|
|