Lift aangeboden van Den Haag naar Autostrand...

HaaPee

Oktober 07, 2006, 18:15:11
edit2Rapporteer  
Ben net m'n bed uit en vroeg me af of er nog mensen vanaf den haag naar oostvoorne willen. Ben net begonnen met Kiten dus ken nog niet zo veel mensen... Joepie

Aurel

Antwoord #1 Oktober 07, 2006, 18:21:52
edit2Rapporteer  
Yep! We willen graag mee! Dat wordt gezellig! We zijn met zn tweeen (17 jaar en natuurlijk geen rijbewijs). We delen natuurlijk de benzine.
Ik heb je een mailtje verzonden met mn 06nummer.

Tot strakjes!
HaaPee

Antwoord #2 Oktober 07, 2006, 18:24:38
edit2Rapporteer  
Naar welk adres heb je het nummer gemaild... Ik zie namelijk geen nieuwe berichten op kitehigh...
ikke.
Gast
Antwoord #3 Oktober 07, 2006, 23:16:53
edit2Rapporteer  
Ben net m'n bed uit en vroeg me af of er nog mensen vanaf den haag naar oostvoorne willen. Ben net begonnen met Kiten dus ken nog niet zo veel mensen... Joepie

Morgen ochtend vertrek ik vanuit Leiden naar Oostvoorne om 10 uur wil ik op het water zijn!
Darkwing
Gast
Antwoord #4 Oktober 07, 2006, 23:21:08
edit2Rapporteer  

Morgen ochtend vertrek ik vanuit Leiden naar Oostvoorne om 10 uur wil ik op het water zijn!

Gaat het waaien dan?
Leon aero2
Gast
Antwoord #5 Oktober 07, 2006, 23:21:43
edit2Rapporteer  
Ben bang dat het niks wordt jongens morgen!! Tot nu toe ziet het eruit dat het morgen een knoopje of 10 gaat worden.
HaaPee

Antwoord #6 Oktober 08, 2006, 03:29:10
edit2Rapporteer  
Inderdaad morgen wordt niks. Maar vandaag was echt super...... Sorry voor de mensen die deze dag hebben gemist!!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.