Flywoods
|
Zooi idd. Ik rol m'n front en backlijnen gescheiden op en heb nooit problemen. Totaal overbodige prullaria
|
|
|
D.D
|
Dit is toch ook wel zelf te maken?
Ik denk dat het eigelijk wel werkt
|
|
|
Alferink
|
40 dollar voor een (simpel) stukje plastic ...
Dan maar wat langer doen over uitrollen...
|
|
|
Jolien.
|
Dit is toch ook wel zelf te maken?
Ik denk dat het eigelijk wel werkt
ben het met je eens.. zo moeilijk moet het niet zijn om zoiets zelf te maken! tuurlijk heb je misschien andere technieken om je lijnen netjes op te ruimen, maar deze werkt volgensmij ook goed!!
|
|
|
sjembek
|
't'zal ook waarschijnlijk wel werken maar een beetje overprijst.
|
|
|
Vinni
|
Neem dan gewoon een stevige kam en haal er een paar tanden tussen uit, heb je het zelfde effect. Maar ik heb nooit echt last om mijn lijnen af te rollen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Molliebollie
|
Hij is 14,80 euro. Geen 40 dollar (in USA worden ze alleen in sets van 2 verkocht lees ik net ) En als je als nearest shop 'Europe' aanklikt, zie je dat ie 'maar' 14,80 euro kost. Toch weggegooid geld. Gewoon je lijnen uitlopen voor het (gekruist) oprollen en netjes weer uitlopen bij het optuigen, dan is er nix aan de hand en heb je zown geval niet nodig.
|
|
|
Jolien.
|
Toch weggegooid geld. Gewoon je lijnen uitlopen voor het (gekruist) oprollen en netjes weer uitlopen bij het optuigen, dan is er nix aan de hand en heb je zown geval niet nodig.
das waar. maar volgensmij stond er nog niet zo lang geleden een topic van iemand die nogal gestoord werd van z'n lijnen uitlopen omdat ze altijd in de klit zaten.. dus voor hem is het dan weer geen weggegooit geld! *kan de topic niet vinden*
|
|
|
-Mark-
|
gewoon geod op rollen heb egt zo geod als nooit last dat ze in de knoop zitten maar in het begin had ik het ook wel is
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Gewoon een kam met grove tanden. 1 eurie bij de trekpleister...werkt precies zoals dat ding..
|
|
|
kootsie
|
pssst....oprollen in achtjes, zo krijg je geen gedraaide lijnen. psssst....psssst ......stevig in de lijnen knijpen met duim en wijsvinger tijdens het oprollen
en ehh mondje dicht he! Je hebt het niet van mij! Niet iedereen hoeft te weten dat ik vroeger ook zo"n sukkel was die steeds zijn lijnen door de war had!
|
|
|
robin..
|
ik heb er met mijn raven meer last van dan met mijn switchblade michien ligt het aan de soort lijnen
(ik zou dat plastic ding zo kwijt zijn)
|
|
|
Henning
|
Gewoon je lijnen niet loskoppelen!!!
Kunnen ze ook nooit in de knoop komen, hoogstens wat gedraaid...
|
|
|
CHRIZZZZ
|
gewoon een stukkie verwarmings isolatie (van die ronde hé) paar sneetjes dr in en viola....
|
|
|
Gertjan
|
we zijn niet voor niets geschapen met 10 vingers en 2 benen. daar lukt het ook wel mee
|
|
|
dimitri
Gast
|
ik heb er met mijn raven meer last van dan met mijn switchblade michien ligt het aan de soort lijnen
(ik zou dat plastic ding zo kwijt zijn)
Mischien omdat je Raaf beter loept dan de Swichblade
|
|
|
krullebol
|
Gewoon je lijnen niet loskoppelen!!!
Kunnen ze ook nooit in de knoop komen, hoogstens wat gedraaid...
Zou kunnen maar met een tube is dat niet bepaald ideaal... Als hje bardan nat is en je kite droog moet je hem als nog thuis uithangen;)
|
|
|
Henning
|
Nee hoor... kite laat ik gewoon in de zak... en de bar leg ik er naast, in 1 daggie is die dan ook droog. Je moet dan natuurlijk niet de bar in de kite rollen
|
|
|
Micky
|
Al lag "die" op de markt voor 2 euro......never nooit niet!!!! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Nee hoor... kite laat ik gewoon in de zak... en de bar leg ik er naast, in 1 daggie is die dan ook droog. Je moet dan natuurlijk niet de bar in de kite rollen Ben heel benieuwd hoe je dat doet, je kite opgevouwen in je tas in 1 dagje laten drogen... Gaat echt niet lukken volgens mij of heb je en Foil ofzo. Met een inflatable rot ie gewoon weg in je tas.
|
|
|
Powered_by_north
|
14,80 ex verzendkosten van 5,20. 20 euro dus voor een stukje plastic. Toevallig heb ik er gisteren ook naar zitten kijken, maar ik vind het echt veels te duur.
Dat idee om isolatiemateriaal van cv buizen te gebruiken vind ik wel een hele goeie! Ga ik toch maar eens proberen!!
|
|
|
Henning
|
Nee hoor... kite laat ik gewoon in de zak... en de bar leg ik er naast, in 1 daggie is die dan ook droog. Je moet dan natuurlijk niet de bar in de kite rollen Ben heel benieuwd hoe je dat doet, je kite opgevouwen in je tas in 1 dagje laten drogen... Gaat echt niet lukken volgens mij of heb je en Foil ofzo. Met een inflatable rot ie gewoon weg in je tas. Oww ja... heb idd een FS wel zow makkelijk...
|
|
|
extreme animal
|
De lijnen oprollen gescheiden van elkaar en daarbij je vijf vingers gebruiken om vier lijnen gescheiden te houden, Werkt altijd want als alles goed gegaan is die dag heb je alle vijf je vingers nog gewoon bij je.
|
|
|
¦Tim¦
|
lijnen uitlopen hoort erbij mannen!!!!
PART OF THE DEAL
|
|
|