snowboarden

Lex

Antwoord #25 December 28, 2006, 03:23:21
edit2Rapporteer  
Enige betaalbare binnenhal in Nederland is Snowplanet. 34,50 voor 4 uur incl materiaal, piste is meer dan genoeg voor de niet té veeleisende snowboarder en die schans biedt ook meer dan genoeg mogelijkheden.

snowdome bij de uithof in de haag was in de lente 12.50 voor heel de dag inclusief materiaal
slingshot {Thomas}

Antwoord #26 December 28, 2006, 07:30:59
edit2Rapporteer  
ff voor duidelijkheid ik vraag om het verschil van snowplanet en snowworld en ik krijg bijna alleen maar antwoorden over andere snowboardbanen. (woon trouwens in amersfoort dus moet niet al te ver weg zijn.)
chevy

Geen avatar

Antwoord #27 December 28, 2006, 15:53:25
edit2Rapporteer  
Er is weinig verschil qua lengte tussen Snowplanet en Snowworld Zoetermeer. Zoetermeer heeft alleen 3 banen en Snowplanet 1 1/2. Om het te leren is Snowworld wel goed, maar als je een beetje kunt boarden is wat mij betreft Snowplanet leuker.
Merc
Gast
Antwoord #28 December 28, 2006, 17:55:07
edit2Rapporteer  
Waar kom je vandaan??????

Als je uit limburg komt is Landgraaf wel de shit!!!!!( snowworld)
Anders zou ik zeker voor zoetermeer gaan!!!!!

Of een dagje naar winterberg rijden (duitsland) ongeveer 3.5 uur(van uit dordrecht) alleen heeft nu nog geen zin ligt nog geen sneeuw maar gaat er volgendeweek sneeuwen. Kost je dan alleen een tank benzine/diesel en je kan er voor skipas 20 euries lekker heel de dag uitleven!!!!

Gr. Janco

Daar ligt geen cm sneeuw!!!
Maar zoetermeer of alpincenter
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
Antwoord #29 December 31, 2006, 01:42:46
edit2Rapporteer  
Jooo,

Gisteren dus naar alpinecenter geweest, 25€ betaald voor van 7 tot 12 snowboarden en tot 3 uur party.

Inbegrepen in de prijs: Zoveel je kan drinken (red bull was 50€cent), Zoveel je kan eten, Board/skiverhuur, softboots voor snowboards.

Het was lekker, wel last van mijn hand omdat ik 1 x goed ben gevallen en dat net op het ijs.  loser

Afremmen aan de kanten (hangloose_kitesmiley)

Bij de laatste keer naar beneden gaan hebben we daar bij die sliders gezeten.

Ben ermee begonnen en dat ging "vanzelf" gewoon glijden op het einde 180 doen en landen. Dat lukte dan nog perfect ook, zowel ik als andere stonden verbaasd.

Daarna had je zo'n jumpje, daar ook 180 op gedaan. Laatste keer wou ik 360 doen maar ik hapte sneeuw en crashte.

Het was zeer leuk, vooral de party die op de parking doorging. Want we bleven daar slapen in een 2 sec. tentje Joepie

Voor herhaling vatbaaar!

ciao
Micky

Antwoord #30 Januari 02, 2007, 08:02:27
edit2Rapporteer  
Ben net terug uit Les deux Alpes...ook daar geen wind dus niet kiten....damm. Op de terugweg dus wel windkracht 10..... (grinnik_kitesmiley)
Zonder sneeuwbanden ben je idd de lul bij een aanrijding....niet doen dus... ListenToMe
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.