|
tom_beul
Gast
|
De kwaliteit van best. Een kite moet gewoon tegen een stootje kunnen. Je wilt toch geen kite dat je je moet inhouden om bijvoorbeeld een dikke loop te trekken?
|
|
|
Wouter
|
Wees allemaal maar zo positief over best ...
Je gaat geen kite produceren die niet tegen een stootje kan. Als je weet dat de kite niet zoveel kan hebben moet je hem gewoon niet produceren, een kite moet uitgetest zijn door top riders. Als ze dat goed hadden gedaan waren ze er echt wel achter gekomen dat die kites niet beul proof zijn.
Natuurlijk is het allemaal erg netjes geregeld van best. Maar ik vind het eigenlijk matig ..
Mooi gezegd!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ok ik snap je. Dit voorval van mij is idd jammer van de kite. De LE laat het afweten, maar ik hoor en zie dat dit bij bijna alle merken gebeurt en kan gebeuren. Bij best hebben ze de LE van de 2007 dus versterkt, en de tijd zal het uitwijzen of het genoeg is...
En natuurlijk moet je je kite op zijn donder kunnen geven, daar zijn ze tenslotte voor gemaakt!!!
|
|
|
marc010
|
het is wel schrikken als ik naar die scheur kijk,ik heb het afgelopen jaar m'n 06waroo12m echt keiHARD opgepompt.Op advies, in het begin durfde ik hem niet hard op te pompen waardoor hij dubbelklapte (in het water)tijdens de herstart ..denk dat ik na de winterstop weeeer voorzichtiger die kite oppomp.misschien is een barmetertje een optie voor mij?!?
Super dat je een nieuwe 07 krijgt. Ik ga denk ook nog de 9 halen, en ik weet al waar.........
Gezeik over BEST. .. ... hou toch op!!
|
|
|
diederik.,
Gast
|
Je gaat geen kite produceren die niet tegen een stootje kan. Als je weet dat de kite niet zoveel kan hebben moet je hem gewoon niet produceren, een kite moet uitgetest zijn door top riders. Als ze dat goed hadden gedaan waren ze er echt wel achter gekomen dat die kites niet beul proof zijn.
Ben het helemaal met je eens...die dingen kosten stuk voor stuk goud geld en na een stootje mogen ze gewoon niet kapot gaan!!!Die sle/bow kites zijn echter een nieuw concept met vele kinderziektes dus het kan dat een type een bepaald jaar tegen valt...had dit probleem zelf al voorzien. Het is logisch dat de warroo zichzelf dit jaar moest bewijzen en heb daarom ooko gewacht met de aanschaf...en ja hoor...ze vallen nu met bosjes...die kans zat er gewoon in! Maar toch zou het voor die prijzen niet mogen gebeuren. Best lost het netjes op en we moeten niet vergeten dat grote merken zioals north hier ook mee te maken heeft gehad...denk maar aan de north kites uit 2004, die knalden met bosjes tegelijk terwijl ze gewoon op het strand lagen!!!!Ook naish heeft wel eens kites met bepaalde serienummers gehad waarvan de constructie niet echt geweldig te noemen was....gevoelige en dure hobby dat kiten!!!maar de verslaving wint altijd hehehehe!!
Mijn advies.... niet het nieuwste van het nieuwste kopen maar even wachten of een bepaald type het seizoen overleefd en dan gewoon goedkoop nieuw en overjarig kopen!
Natuurlijk is het allemaal erg netjes geregeld van best. Maar ik vind het eigenlijk matig ..
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Gezeik over BEST. .. ... hou toch op!! En toch ben ik nog steeds negatief!
|
|
|
Micky
|
Mooi gezegd! Idd, mooi gezegd! ben net terug van de wintersport en yep, ik ben een neanderthaler die al 31 jaar op een monoski mijn ding doet!!! Reageren op vragen wat een raar snowboard dat is doen mijn allang niets meer (tong_kitesmiley) maar leg het nog steeds met veel plezier uit. Service bieden is een soort van "iets" wat je in je moet hebben. Soms kom je mensen tegen die HET snappen en soms dus ook helemaal niet...........
|
|
|
kovdj
|
Hey Mark,
Top dat je de nieuwe 2007 Waroo krijgt! Ik wens je er veel plezier mee. Complimenten voor Willem die dit mogelijk maakt. Mijn ervaring met de mensen van Best wordt hiermee alleen maar bevestigd!
|
|
|
Sake
Gast
|
Op internationale fora zijn al hele topics over de naad van de leading edge van de 2006 voorbijgekomen icm met erg-hard-op-moeten-pompen van de leading edge. Je geval staat zeker niet op zichzelf en dus alle reden voor garantie.
|
|
|
|
als je weet hoe mijn waroo inmiddels is toegetakeld dan scheuren ze echt niet zo maar en is de kwaliteit echt niet zooo slecht. (hier heb ik het niet over scheuren op naden) hiervoor had ik naish en north en die scheurde ook. en je hoeft em echt niet op te pompen tot dat ie bijna klapt. gewoon hard zoals ieder andere kite is voldoende, maar je ziet zo vaak mensen met half zachte kites rond dwalen en dan weer het andere uiterste.
|
|
|
Wouter
|
welles, nietes, welles, nietes. Laten we dit topic afsluiten. We weten allemaal dat de waroo misschien niet de meest sterke constructie heeft maar voor de rest een prima kite is. De zaak is heel netjes opgelost. Hopen dat ze er van geleerd hebben en dat die 07 waroo een beetje sterker is. Over en uit
|
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Wat is hard?
Ik gooi altijd 10 PSI in mijn kites (slingshot). Bij elke pomp staat die op 10 PSI, dus aan me pomp ligt het niet, heb er nog nooit last mee gehad (wel een keer in Cabarete toen er in 1 x 13 PSI zat, even wat uitgedaan). Ik heb heb met zoveel druk ZAT gecrasht, zachtjes, hard etc.
Niks mee gehad
|
|
|
McBridges
|
welles, nietes, welles, nietes. Laten we dit topic afsluiten. We weten allemaal dat de waroo misschien niet de meest sterke constructie heeft maar voor de rest een prima kite is. De zaak is heel netjes opgelost. Hopen dat ze er van geleerd hebben en dat die 07 waroo een beetje sterker is. Over en uit Okay, maar voordat we afsluiten dan wil ik toch nog wel even vermelden over de nette oplossing van mijn Waroo, met wel in het achterhoofd........ (Nog) (hangloose_kitesmiley) nooit iets gekocht gekocht bij desbetreffende persoon/dealer........ Opgestuurde foto's van de kapotte bladder waren niet duidelijk genoeg om vast te stellen of dit onder garantie viel of niet mede vanwege de reparatie...... Eigen initiatief van die persoon om contact met mij te zoeken en niet andersom.... Desondanks..........vandaag mijn nieuwe bladder binnengekregen, met kosten: Nul, noppes, helemaal niets!! Kijk dat vind ik nu service . Toppie Harm, vind ik echt klasse, nogmaals bedankt!! McBridges
|
|
|
djb
|
kan niks aners zeggen dan idem
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Gadverdamme
Klote voor je. Strak op de LE.... Bladder ook als prut zie ik...
Importeur al benaderd?
|
|
|
Wouter
|
Klote voor je man. Zeker van het weekend gebeurd zeker met de vlagerige wind? Wat ik er van hoor gebeurt de plof 9 van de 10 keer bij waroos in vlagerige wind. Gelukkig is het aankomende week toch niks met de wind. Hebben ze gelijk een week om een nieuwe voor je te regelen. succes man.
|
|
|
|