Lex
|
Die zijn zeker goed bezig! Maar wat wil je, als je zoveel kan en mag trainen.
|
|
|
Emma
|
cool
|
|
|
Morres
|
dat 'skateboard'is vet
|
|
|
reinout
|
doen ze knap hoor
|
|
|
zarda
|
Dat meisje van 12 heeft dit jaar een PKRA wedstrijd gewonnen... waar die wedstrijd was weet ik niet meer volgens mij fuerte
|
|
|
Morres
|
ik voel me op mn pik getrapt:P Die 2 beulen harder dan ik maal 100
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Pulidoo! Slingshot riderr sinds kort, loopt nu ook ff los te gaan in Tarifa!
En dat skateboard is vet lachen en niet eens zo moeilijk .. je moet het ff onder de knie krijgen!
|
|
|
Geen
|
die twee zijn echt supah goed:P
|
|
|
rikdekker
|
woooow en beule die kleine chicks! geweldig man!!! misschien moet ik toch maar verhuizen..hhmzz (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
VincentC
|
Iemand enig idee wat voor skateboard dat is?
|
|
|
Molliebollie
|
Ik heb die Gisela bezig gezien in Tarifa van de zomer. Ze was haar board kwijt en Jan en Alleman ging erachteraan voor dr. (stonden een paar mensen met Movistar petjes (haar sponsor) op om dat board uit t water te halen.)
|
|
|
Patrick..!
|
Dat skateboard is idd wel vet, Maar moet je wel mooie weg voor hebben volgensmij, Meer info over dat ding is welkom.. Ze gaan idd wel lekker ja .. Lijkt me een top leven, wat hun hebben.
|
|
|
® € M © 0
|
die meiden zijn goed
|
|
|
Erik de Berik
|
Ik was afgelopen Oktober in Israel en daar lagen die skate boarden gewoon in de speelgoed winkel.Ik snapte er niks van ,maar nu ik t heb gezien wordt t me duidelijk.Denk dat dit board veel potentie gaat krijgen.
|
|
|
rickclaus
|
Nette Movie hoor alleen een beetje jammer van die shop clips
|
|
|
Geronimo79
|
damn.. die 2 meiden... die breken de meeste mannen hier in nederland af.. kwa kiten.
|
|
|
La Flauwurhman
|
Whaaa...bij de 12.12 min
Die gaat flink op d'r BEK!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
jammer van al dat gelul er tussendoor maar voor de rest wel vet hoor!!!!
|
|
|
tom_beul
Gast
|
Ik weet niet hoe het heet dat skateboard, maar vet is het wel! Ik had het in Cabarete gedaan ... op een ochtend met wat minder wind, je moet gewoon erop springen en dan heel erg flexibel zijn in je benen en dan alsmaar bewegen.
Als je dat goed lukt kan er nog best wat snelheid inkomen. Het is wel grappig om te doen, maar die manual die Gisela doet doe je ook niet in 5 minuutjes. Maar echt om tricks te doen is het niet zo leuk
Tom
|
|
|
sjembek
|
verwende nesten. vindt je het gek.
|
|
|
kovdj
|
goed bezig die meiden, daar gaan we nog veel van horen
|
|
|
Dennis(kitertjuh)
Gast
|
vette movie. die chicks varren echt goed.
|
|
|
jurrr
|
de link doet het bij niet
|
|
|
Esther
|
Zo jaloers!!! Ben al een jaar bezig om die HP eens voor elkaar te krijgen en Gisela schudt ze zo even uit haar wetsuitmouw.... Knap hoor!! Girls you Rock!
|
|
|