Leon aero2
Gast
|
Komt omdat ik smoorverliefd op hem ben en heb hem maar 1 keer ontmoet? T, sloeg meteen over daarom kom ik ook naar Wijk. Ben zelfs bang van water kun je nagaan.
Laat die jongen lekker zijn keuzes maken....
|
|
|
Atte
|
Kijk vroeger toen ze poep nog met lange oe schreven hielpen we elkaar maar nu dat niet meer hoeft kom je niet meer op onze favo spot. (tong_kitesmiley)
Jammer hoor!!
|
|
|
Merc
Gast
|
Nou Paulus je wordt een beetje te kakke gezet. Maar je weet door wie (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Atte
|
Wel grappig trouwens dat de titel niet overeen komt met de zojuist besproken spot
|
|
|
efgeha
|
Wie gaan er nou uiteindelijk allemaal bij de club varen? Atte, Robbert vd M M, Mers, wie nog meer?
|
|
|
Merc
Gast
|
Wie gaan er nou uiteindelijk allemaal bij de club varen? Atte, Robbert vd M M, Mers, wie nog meer?
Peter komt later en Ivar denk ik ohw ja en de jongste aanwinst gaat ook mee: Ben.
|
|
|
R@bert
|
Wel grappig trouwens dat de titel niet overeen komt met de zojuist besproken spot
Moet je eerst iets verder lezen dan je neus lang is, dude Heeft met poolen te maken.... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Merc
Gast
|
Moet je eerst iets verder lezen dan je neus lang is, dude Heeft met poolen te maken.... (tong_kitesmiley) Wel een beetje lief zijn voor mijn maatje Atte!!
|
|
|
R@bert
|
Was ook lief bedoeld...
|
|
|
Merc
Gast
|
have fun morgen en tot.....?? ohw ja doe Ellen de groeten
|
|
|
R@bert
|
Thx Mers...jij ook en de anderen , doe ik..!!
|
|
|
|
R@bert
|
Dan is t wel een goede titel toch??
|
|
|
Jacq
|
Hey boys and girlzzz.. Ik ga morgen ernstig vroeg beginnen en hoop daardoor om 10.00/10.30 weg te kunnen. Dus kom jullie zeker nog even verblijden met mijn komst . Mick, 2 volkoren croissants graag (grinnik_kitesmiley) en een kopje thee dr bij...
|
|
|
MrRippey
|
Ik ben er ook, hoop iets eerder weg te kunnen van werk. Anders ben ik er om 16.30 maar hopelijk eerder.
|
|
|
|
Merc
Gast
|
Paulus naar wijk vanaf Utrecht is 78 km en van Utrecht naar de club is 67 km. Dus.... (kiss_kitesmiley) Enne er zijn al vanaf 13.00 uur kiters!!!
|
|
|
Micky
|
Tjeemig Mers, al je berichten op de laatste 2 pagina's komen inhoudelijk overeen.... Paulus moet morgen naar "de club" en mag niet naar Wijk. Je hebt zelfs de moeite genomen om het aantal km voor hem op te zoeken... : Ik weet niet wat jouw "probleem" is maar laat hem lekker zelf doen waar hij zin in heeft. Niks persoonlijks maar ik begon mij een beetje te irriteren!
|
|
|
Micky
|
Hey boys and girlzzz.. Ik ga morgen ernstig vroeg beginnen en hoop daardoor om 10.00/10.30 weg te kunnen. Dus kom jullie zeker nog even verblijden met mijn komst . Mick, 2 volkoren croissants graag (grinnik_kitesmiley) en een kopje thee dr bij... Komt voor de bakker... (grinnik_kitesmiley) Nog meer bestellingen? Gaarne voor 8 uur posten... (tong_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
kaasbroodje en thee (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Micky
|
En dan nog koffie van Leon....tjonge jonge... (grinnik_kitesmiley) Als jij maar voor die Indische balletjes zorgt komt alles goed... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
En dan nog koffie van Leon....tjonge jonge... (grinnik_kitesmiley) Als jij maar voor die Indische balletjes zorgt komt alles goed... (grinnik_kitesmiley) 2 hele grote Indische Cojones...haha
|
|
|
Micky
|
En dan nog koffie van Leon....tjonge jonge... (grinnik_kitesmiley) Als jij maar voor die Indische balletjes zorgt komt alles goed... (grinnik_kitesmiley) 2 hele grote Indische Cojones...haha Oh jee, zit je weer aan die troep van Leon... (geschokt_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Shizzle, je hebt t door (tong_kitesmiley) Zie je morgen, gozah, ga maffen....morgen BEULEN (hangloose_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) (geschokt_kitesmiley) : (kiss_kitesmiley)
|
|
|