Omgeving Leiden/Den Haag..Waar gaan we kiten??

Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2650 April 29, 2007, 01:31:59
edit2Rapporteer  
ah leon, dus jij was die persoon die me de beginselen van het loopen heeft bijgebracht:D als ik morgen nog kracht heb ga ik er wel een landen
Lex

Antwoord #2651 April 29, 2007, 02:05:41
edit2Rapporteer  
waar vlieg jij mee rauwepower, en hoe heet je echt, dan kunnen we morgen samen loopen  InLove
Alferink

Antwoord #2652 April 29, 2007, 02:47:53
edit2Rapporteer  
@alferink
ik vaar al bijna een heel seizoen op soll 130

gaaf boardje

Oja, netjes.

Maar, do you bloody know who i am  loser, tip: st jean de monts.

Zag laatst pas dat jij t was.

@Thomas, ga jij nog morgen ofzo??
Lauw
Administrator

Antwoord #2653 April 29, 2007, 03:24:23
edit2Rapporteer  
@lex, naam laurens, roze fuel 11, als ik morgen kom zie ik je morgen wel:)
michiel v geel

Antwoord #2654 April 29, 2007, 04:56:41
edit2Rapporteer  
@alferink
ik vaar al bijna een heel seizoen op soll 130

gaaf boardje

Oja, netjes.

Maar, do you bloody know who i am loser, tip: st jean de monts.

Zag laatst pas dat jij t was.

@Thomas, ga jij nog morgen ofzo??
ow jij bent die klojo met die waroo en dat naish plankie

kan je nu al een beetje plankeren dan?
Leon aero2
Gast
Antwoord #2655 April 29, 2007, 05:16:23
edit2Rapporteer  
ah leon, dus jij was die persoon die me de beginselen van het loopen heeft bijgebracht:D als ik morgen nog kracht heb ga ik er wel een landen

Wel doorsturen dan he, anders sta je weer met hoofdpijn (grinnik_kitesmiley)
Maar eerlijk is eerlijk, voor de eerste keer in windkracht 5 a 6 denk ik, vond ik het knap van je dat je poging waagde...

Gewoon morgen rustig aan proberen....tis niet moeilijk enkel de landing daar zit het hem in.

Ik ging zelf ook paar keer goed op mijn .... landde hem wel, enkel te hard soms en dan wordt je gelanceerd, als je hem heel laag instuurt.

ach als de wind beetje wil, morgen weer.....
Leon aero2
Gast
Antwoord #2656 April 29, 2007, 14:42:54
edit2Rapporteer  
Moge, wind is nu alweer ok staat een 5bft en zal enkel gaan toenemen...

Ben brak, maar ga er gewoon niet aan toegeven..haha

ps. ik ga naar Muiderberg, met deze windrichting die nog wat zal gaan draaien is autoplaya geen optie..
Lauw
Administrator

Antwoord #2657 April 29, 2007, 15:50:51
edit2Rapporteer  
hmm muiderberg, eens kijken hoever dat vanuit rdam is..wheheh
Merc
Gast
Antwoord #2658 April 29, 2007, 16:18:23
edit2Rapporteer  
Wij gaan met een aantal nu naar Muiderberg.  Joepie
Stefan24

Antwoord #2659 April 29, 2007, 16:24:32
edit2Rapporteer  
Zit er ook over te denken, maar is alleen weer een uur rijden!
Lauw
Administrator

Antwoord #2660 April 29, 2007, 16:28:17
edit2Rapporteer  
idd, stefan24 kom jij ook uit Rdammetje?
Stefan24

Antwoord #2661 April 29, 2007, 16:30:47
edit2Rapporteer  
Ja ik kom uit Rotterdam, ben heel erg bekend met Horst aangezien ik er nog geen twee kilometer vandaan ben opgegroeid.
Leon aero2
Gast
Antwoord #2662 April 29, 2007, 22:42:42
edit2Rapporteer  
Soo hee niet te filmen vandaag, stond omstreeks 11:00 bij Muiderberg met mijn 11m2 in begin weinig wind. Maar zou allemaal nog gaan toenemen, dit deed het dan ook klein uurtje later pfff.
Echt enorm vlagerig, kwam Paul en Mers nog tegen, en ik hoor mijzelf nog zeggen tegen hun dat ik niet echt gepowerd stond met mijn 11m2.

Nog geen 30min later poeierde het soms en was ik serieus soms flink overpowerd, in de vlagen ging ik volgens mij best hoog.
Enkel deed een backloop en de wind kwam ineens even aardig op, en werd me stuk vooruitgesmeten kwam onbedoeld eind verder door een vlaag  in het riet terecht.

Was echt heeeel erg aan en uit, dan finaal niks meer zodat de kite bijna uit de lucht viel, en nog geen fractie later ineens dik overpowerd? Moeilijk varen dus, en vanwege die drukte maakte het er niet echt makkelijk op.

Ach weer even kunnen varen dat dan weer wel.
KiteDemon

Antwoord #2663 April 30, 2007, 00:01:11
edit2Rapporteer  
Haha........ik ben voor de afwisseling weer eens een kijkje gaan nemen op ex-autoplaya. Genoeg wind voor mijn 14 maar wel lekker aflandig en tussendoor van die windgaten waarbij je gelijk je hoogte kwijt was. Lekker tricky dus, maar gelukkig kon je overal staan en had je wel backup als het mis mocht gaan.
Ik was zo'n beetje de enige met nog 2 anderen die ook aan het varen was. De rest alleen maar kitescholen en een paar beginners waarvan een paar te ver in het borsthoge water stonden en de kite niet gestart kregen. Resultaat: gedwongen de kite dissen die nu richting Engeland is. De kiter moest een stukje terug zwemmen en zwaaide nog toen ik voorbij kwam, maar hij had nog niet door dat je een paar meter verder gewoon weer kon staan, dus ik gewoon doorgevaren. Ook niet eens mogelijk geweest upwind te komen om iemand naar de kant te slepen. Dus hij zal wel gedacht hebben....... Ik had geen zin om er gezellig naast te gaan liggen met het risico dat mijn kite crashte in de windgaten.
Voor de rest wel lekker gevaren.
Morgen maar weer naar het noorden met deze windrichtingen.
Leon aero2
Gast
Antwoord #2664 April 30, 2007, 04:25:40
edit2Rapporteer  
Haha........ik ben voor de afwisseling weer eens een kijkje gaan nemen op ex-autoplaya. Genoeg wind voor mijn 14 maar wel lekker aflandig en tussendoor van die windgaten waarbij je gelijk je hoogte kwijt was. Lekker tricky dus, maar gelukkig kon je overal staan en had je wel backup als het mis mocht gaan.
Ik was zo'n beetje de enige met nog 2 anderen die ook aan het varen was. De rest alleen maar kitescholen en een paar beginners waarvan een paar te ver in het borsthoge water stonden en de kite niet gestart kregen. Resultaat: gedwongen de kite dissen die nu richting Engeland is. De kiter moest een stukje terug zwemmen en zwaaide nog toen ik voorbij kwam, maar hij had nog niet door dat je een paar meter verder gewoon weer kon staan, dus ik gewoon doorgevaren. Ook niet eens mogelijk geweest upwind te komen om iemand naar de kant te slepen. Dus hij zal wel gedacht hebben....... Ik had geen zin om er gezellig naast te gaan liggen met het risico dat mijn kite crashte in de windgaten.
Voor de rest wel lekker gevaren.
Morgen maar weer naar het noorden met deze windrichtingen.

Had ik gister ook op playa, maar werd beetje vervelend op gegeven moment.
Heb 6 boards aan de kant gebracht, en 2 kiters. 1 daarvan wist niet hoe ie zijn kite moest water starten. Dit terwijl ie al aardig richting open zee dreef. Gelukkig na wat uitleg kreeg ie zijn kite de lucht in. Meteen maar gezegd dat ie naar de kant moest body draggen.
En kwam iedere keer wel wat tegen waardoor ik steeds opnieuw upwind moest en dit viel tegen met de richting NO

Ook van de laatse persoon in kwestie heb ik zijn board nog kunnen redden...

Was het wel zat daarna om eerlijk te zijn? t, moet leuk blijven en geen lopende band werk

Heb vernomen dat ze op HvH ook bezig waren vandaag?????
Alferink

Antwoord #2665 April 30, 2007, 04:27:02
edit2Rapporteer  
Plak gewoon een prijslijst op je rug,

Wedden dat ze ok zeggen als ze hun board weg zien drijven of zelf richting zee gaan  (hangloose_kitesmiley)
Micky

Antwoord #2666 April 30, 2007, 06:26:31
edit2Rapporteer  
Nog ff een half uurtje op de Noord-Aa gevaren...  (hangloose_kitesmiley)
Niemand te zien behalve een ietwat bestorven snoek van boven de meter...  (grinnik_kitesmiley)
Leon aero2
Gast
Antwoord #2667 April 30, 2007, 13:46:31
edit2Rapporteer  
Moge,

Het woeit nu weer!! En gaat in de middag nog meer aantrekken...

Ga het water maar weer is raken!!

En natuurlijk iedereen fijne koninginnedag toegewenst.
Lauw
Administrator

Antwoord #2668 April 30, 2007, 15:56:02
edit2Rapporteer  
whahah le0n das al je 5de dag in a row! veel plezier, ik heb helaas andere verplichtingen vandaag, mja van de week nog wel een paar dagen met wind pakken
Merc
Gast
Antwoord #2669 April 30, 2007, 16:07:21
edit2Rapporteer  
Eens gelijk leon.
Waar gaat de resi deze dag heen?
efgeha

Antwoord #2670 April 30, 2007, 16:17:55
edit2Rapporteer  
Eens gelijk leon.
Waar gaat de resi deze dag heen?
He Mers, waar ben je gisteren gaan varen? Was "thuis" te aflandig....
Merc
Gast
Antwoord #2671 April 30, 2007, 17:17:33
edit2Rapporteer  
idem. thuis te aflandig. Ik ben op Muiderberg geweest.
Heerlijk gevaren.
Jullie???
Vandaag gaat de reis naar Enkhuizen.
Leon aero2
Gast
Antwoord #2672 April 30, 2007, 21:54:14
edit2Rapporteer  
Zo dat was ie weer pff stond om 11:00 alweer op Muiderberg wind was ook nu weer aardig vlagerig, maar net wat meer constanter dan gister, stond geen 1 keer echt zonder power.

T, was ook niet zo druk gelukkig, tja koninginnendag heeft toch zijn voordelen, behalve een kater voor de meesten de volgende dag.
Leon aero2
Gast
Antwoord #2673 April 30, 2007, 21:57:41
edit2Rapporteer  
idem. thuis te aflandig. Ik ben op Muiderberg geweest.
Heerlijk gevaren.
Jullie???
Vandaag gaat de reis naar Enkhuizen.

Ben benieuwd, hoe ie daar was?  Had zelf niet echt zin om dat stuk te rijden.
Maar denk wel dat ie daar stuk stabieler is, succes in iedergeval..
Leon aero2
Gast
Antwoord #2674 April 30, 2007, 22:14:48
edit2Rapporteer  
whahah le0n das al je 5de dag in a row! veel plezier, ik heb helaas andere verplichtingen vandaag, mja van de week nog wel een paar dagen met wind pakken

Tja, als er wind is dan moeten die verplichtingen maar even wachten haha

Jij ook veel plezier vandaag!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.