Mark-Fizzer

|
Dit is altijd grappig, toch? Lekker ff beuken straks op Schellinkhout... Met Micky, m'n kanjer
|
|
|
Micky

|
Dit is altijd grappig, toch? Lekker ff beuken straks op Schellinkhout... Met Micky, m'n kanjer
Ik kom eraan, duifje.... 
|
|
|
|
kitestertje

|
haha jullie hebben geluk dat jullie zo geen leven hebben dat jullie altijd kunnen kite 
|
|
|
|
|
kitestertje

|
ik kan niet gaan want dan gelooft me mama niet meer dat ik toch echt ziek ben haha  en het is toch koud (geschokt_kitesmiley) : 
|
|
|
Micky

|
Tot later!!!
We waren idd "tot later" met die enorm goede route uitleg van jou...  Nee hoor doffertje, was weer lekker en gezellig. Jammer dat we bijna uit ons surfpak waaiden maar ook dat had zo weer zijn voordeel.... (tong_kitesmiley) Zie je snel weer... (kiss_kitesmiley)
|
|
|
Lex

|
ik ben jaloers! ik heb net mijn overhemd en stropdas weer aangedaan....want ik werk in een supermarkt 
|
|
|
BiGACE87
Geen avatar
|
nou ik zit me nog steets te verveelen op stage de heele dag al aan het surfen en aan het posten op het forum..... dikke lol...
micky wast beetje leuk op het strand samen met mark....
vast wel he ;-o....
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Micky, bedankt dat je me kite nog hebt opgepompt!!!! ;-) Volgende keer komen we die kant op!! Was echt te bont die wind op schellinkhout. Niet eens ff lekker me nieuwe 666 uit kunnen testen...
Van het weekend maar weer!!
|
|
|
Micky

|
Micky, bedankt dat je me kite nog hebt opgepompt!!!! ;-) Volgende keer komen we die kant op!! Was echt te bont die wind op schellinkhout. Niet eens ff lekker me nieuwe 666 uit kunnen testen...
Van het weekend maar weer!!
Heb nog voorgesteld om een keer ons patroon te verwisselen maar jij wilde weeeeeer niet pompen.... (angry_kitesmiley) Maar graag gedaan hoor, pikkie! (tong_kitesmiley) Neem die 6969 maar mee naar Oostvoorne....test ik hem wel ff voor je... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Test jij em voor me??? Bij de eerste chop ging je al op die grote muil van je... O nee... Je ging niet eens het water op WHAHAHAHA
Neej hoor liefje, ik heb weer genoten van je in je strakke pakkie. Je billen komen er zo mooi in uit. Als ik die kant uitkom zorg ik dat er gepompt wordt. Hoe dan ook. ;-)
|
|
|
margrietje

|
leef je frustraties ff op n ander forum uit!...
|
|
|
|
Passie

|
margriet??. ben jij dat op die foto?(H) welke van de 2?
|
|
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Welnee die Margrietje is tof ding!!! Mag ook wel is gezegd worden toch?
Niet meteen alle dames naar beneden halen? Die "Cindy Salsa" hebben jullie ook al helemaal de grond in getrapt? En voor wat? 160 roomsoezen en 12 appeltaarten!!! Nou ik vind het een schande hoor?
Komop dames? Weg met die mannen hier!!! En geloof me, dat moet helemaal geen probleem zijn, want 80% van de mannen is gay hier? Ik spreek uit ervaring!!! Ik ga nooit meer naar dat takke Autoplaya gebeuren.
|
|
|
|
Micky

|
Niet meteen alle dames naar beneden halen? Die "Cindy Salsa" hebben jullie ook al helemaal de grond in getrapt? En voor wat? 160 roomsoezen en 12 appeltaarten!!! Nou ik vind het een schande hoor?
Komop dames? Weg met die mannen hier!!! En geloof me, dat moet helemaal geen probleem zijn, want 80% van de mannen is gay hier? Ik spreek uit ervaring!!! Ik ga nooit meer naar dat takke Autoplaya gebeuren.
Leon toch, omdat je de laatste keer moest toekijken en dan meteen zo reageren...... Foei... 
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Leon toch, omdat je de laatste keer moest toekijken en dan meteen zo reageren...... Foei...  Ja, dat heeft me geen goed gedaan? Je kan beter meteen het water maar op gaan want ze scheuren je steamer van je lichaam daar......
|
|
|