de nieuwe start is er weer

djb

Januari 19, 2007, 06:17:09
edit2Rapporteer  
hopelijk gaan we er weer eens goed tegenaan... A new WOODSTER is born...
de goede start is er het krommen van de kern ging erg makkelijk gewoon even mee nemen in bad lekker warm natuurlijk en af en toe eens lekker het water in maseren haha.....
weekje laten drogen zodat maar ook echt alle vocht er weer uit was. want na twee dagen even gewogen en na een week weer en der gingen echt nog een paar grammen van af.
nu wat carbon verstevigingen geplakt en weekend wat glas plakken

maar goed ik heb nog niet veel van de woodcores  gezien hier op de site hoe zijn ze geworden...

grtz joris
royboy

Antwoord #1 Januari 19, 2007, 06:22:55
edit2Rapporteer  
hey gave plank man.. ik vin die woody's toch wel altijd een hele mooie look.. denk nog wel de mooiste.. welk hout heb je gebruikt.. of heb je allemaal latjes naast elkaar verlijmt?

groeten
LeonB

Logs: 0 | 28 uur
Antwoord #2 Januari 19, 2007, 15:14:33
edit2Rapporteer  
Hey Joris,

Waanzinnige plankies man! TOP!! Ik kan niet wachten om mijn woody's te maken. M'n vacuumtafel ligt uitelkaar....eerst die maar eens afmaken  (hangloose_kitesmiley).

Elevation

Antwoord #3 Januari 19, 2007, 22:10:41
edit2Rapporteer  
ziet er goed uit.. weegt inderdaad geen drol, mijn woody 128 x 38 ( het ena-grootste board wat ik ooit gebouwd ) heb en is nog lichter dan m'n full carbon 122 x 36.. ( 1.9 kilo )

wat ga je doen als layup ?? hou ff rekening dat as je alles strak wil krijgen je hobbels krijgt door je koolstof, is niet veel, maar zou ff na peel ply een extra schuurlaagje aanbrenegn..

ben benieuwd hoe ie is als ie klaar is..
Psychotic

Antwoord #4 Januari 19, 2007, 23:22:12
edit2Rapporteer  
Nice Smiley
djb

Antwoord #5 Januari 22, 2007, 01:31:24
edit2Rapporteer  
ff een snelle vragg ik zat een beetje de tosie te testen kwa de v strip die er op zit maar................... wat als ie nou verkeerd om licht de V.. wat bij mij volgens mij het geval is.. want anders leg ik er nog een V de andere kant op...maar het worden toppers..
op de onderkant lekker simpel een L-Sim plaatje plakke en de boven kant blijft woody zoals nu maar nog wel met een logo er op.
djb

Antwoord #6 Januari 25, 2007, 19:46:21
edit2Rapporteer  
weer wat verder en het gewicht zit nog op 1,75kg dus gaat de goedekant op
djb

Antwoord #7 Januari 25, 2007, 19:49:22
edit2Rapporteer  
ok er zit wel een klein foutje in het l-sim maar ja dat zat in de plaat.... dus dat is best jammer...

maar de lay-up is nu onder 160gr glas en l-sim ook van 160gr
boven carbon strips en 160gr glas nu even goed laten uitharden kijken wat de stijfheid word. anders nog een laagje 160 er boven op wat denk ik wel het geval is.... want de lay-up onder en boven moet vaak wel het zelfde zijn..
djb

Antwoord #8 Januari 25, 2007, 19:51:00
edit2Rapporteer  
dit word het andere wood projectje
Cozmo

Antwoord #9 Januari 25, 2007, 23:38:53
edit2Rapporteer  
Jammer dat die carbon V verkeerd om ligt Joris, voor de rest wel vette boardjes!

Nu krijgt Daan zeker wel korting erop of niet  Joepie
djb

Antwoord #10 Januari 26, 2007, 20:42:20
edit2Rapporteer  
hey cozmo

haha jaja dat dacht ie dat ie korting krijgt... haha.
hij sloopt eerst me kite en dan wil ie nog korting ook nog....

en ga je weekend nog varen?

grtz joris
Cozmo

Antwoord #11 Januari 26, 2007, 20:48:44
edit2Rapporteer  
Nee, helaas niet. Zit met mijn tentamens en vanavond ga ik naar Awakenings in Rotterdam. Hopen dat het volgend weekend lekker waait. Ben ik van mijn tentamens af en kan ik mijn nieuwe speeltjes die ik dan heb gaan uitproberen. Heb een ander Carved boardje gekocht (128x39), een Nobile 666 2007 en een Carved Unit 9m. Voorlopig wel even genoeg geld uitgegeven haha
djb

Antwoord #12 Januari 26, 2007, 20:52:32
edit2Rapporteer  
minder nu ff in de boeken....
hey ff een tip niet aan daan uitlenen hij sloopt alles..haha.
je had toch net een nieuwe carved boardje of was die niet goed.
maar jij kan er weer tegen aan het nieuwe jaar. ik zie je volgende week wel.

grtz
daanbanaan

Antwoord #13 Januari 26, 2007, 20:59:40
edit2Rapporteer  
he loop je me nu een schuldgevoel aan te praten?? (cry_kitesmiley) ThumpDown

ListenToMeBEST IS GEWOON BAGGER!!!!!<a href="" target="_blank"></a>
Cozmo

Antwoord #14 Januari 26, 2007, 21:01:07
edit2Rapporteer  
Hoorde net het garantieverhaal van je kite. Wel klote, hopen dat Best Benelux er wel wat mee doet en dat je een nieuwe kite krijgt. Ik heb nu 3 Carved boardjes, maar ga er weer 2 verkopen. Wilde ze gewoon testen en dan de beste houden. Ze waren niet extreem duur namelijk in de aanschaf Wink.

Dus als blijkt dat je de torsie helemaal verziekt heb met die carbon V stringers kan je altijd nog een boardje overnemen haha.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.