jeroen90

|
SOO vette boards paars met zwart ziet er goed uit...
|
|
|
Joris

|
hm die spleene boardjes zien er een stuk beter uit dan die van 2006, maar nog steeds niet helemaal mind blowing vind ik. Ben benieuwd hoe ze varen.
|
|
|
® € M © 0

|
heey hebben ze ook slingshot fuel te koop en dan de 13m2 ??
|
|
|
daan

|
ja volgens mij wel
|
|
|
RP
Gast
|
zien er wel een beetej plastic achtig uit> je weet wel; beetje goedkooplook
|
|
|
Chop S(t)ick

|
Ook leuk:  of was dat het presentje (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Ik ben zaterdag naar boot.de geweest. Ik heb een nieuwe fuel 2006 7m2 compleet voor 600 euro gekocht. Zal waarschijnlijk wel geen helegoeie deel zijn geweest, maar ik kreeg er niet meer vanaf. Als ik het laatste weekend was gekomen had ik waarschijnlijk een betere deel kunnen maken.
Echt veel kiteshops waren er niet. Er was maar een shop welke Singshot fuels verkocht en maar weinig 7m2 hadden. Ik had waarschijnlijk de laatse. We hebben namelijk de voorraad uit de vrachtauto en bijna alle dozen in de hal in de handen gehad om de kite tevoorschijn toveren. Dus ik heb hun gehele voorraad gezien. (kitepirates.de) Er waren veel Nash kites, maar relatief wijnig SS. Dus misschien is mijn koop zo slecht nog niet.
Ik vond over het algemeen, maar weinig kiteshops en veel verouderd spul. Ik had verwacht dat er ook shops met nieuwe 2007 spullen zouden staan. Spleene was een van de weinige op kitesurf gebied. Wel veel spullen van wakeboarden en windsurfen.
|
|
|
® € M © 0

|
Heey hadden ze ook ss fuel 13m2 te koop ?
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Heey hadden ze ook ss fuel 13m2 te koop ?
Ja alleen de nieuwe 2006 modellen. Geen gebruikte of 2007 modellen. Van die maten hadden ze nog een paar liggen.
|
|
|
ItsMe.Erik

|
Effe mijn nieuwe aanwinst van boot.de tonen. Helaas was het te vlagering op de Maaslanden bij zaltbommel voor mijn 7m2  Gelukkig was het hoog water bijna naar het veer gevaren. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
turbojerre

|
Isser op das boot te vinden: Cabrinha XbowII 12m², Cabrinha Contra 17m² en jaime pro 07 M?? Tis maar da we nie voor niks naar ginder rijde.
|
|
|
daan

|
jaime pro 07 heb ik gezien weet niet of het een m was dacht van wel
|
|
|
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
|
Isser op das boot te vinden: Cabrinha XbowII 12m², Cabrinha Contra 17m² en jaime pro 07 M?? Tis maar da we nie voor niks naar ginder rijde.
Wat ga je nou met een Contra 17 mtr. doen ?? Als je voor licht weer gaat, kun je beter de 14 nemen. De 17 is zo traag als wat. Heb met een Duitser gesproken die had ze allebij en kwam met de 14 net zo snel weg als met de 17 mtr. Wil je echt lichtweer, kijk dan voor een overjarige speed ofzo.
|
|
|
Joris

|
Wil je echt lichtweer, kijk dan voor een overjarige speed ofzo.
of een nieuwe ^^
|
|
|
Henning

|
Idd  Speeds worden niet overjarig, prijs blijft gelijk.... als je cheaper wilt moet je 2de hands gaan...
|
|
|
NIELZZZZ

|
hey erik vaar je nog beetje op oostvoorne ook of ben je al meer op schevningen gaan varen..????
|
|
|
ItsMe.Erik

|
hey erik vaar je nog beetje op oostvoorne ook of ben je al meer op schevningen gaan varen..????
Ja, ik vaar nog op oostvoorne en ik heb het er naar mijn zin. Vooral de laatste tijd er komen namelijk minder kiters vanwege de kou en dus meer ruimte. Ik ben wel dit seisoen met sprongen vooruit gegaan. Ik vaar overigens, steeds meer op scheveningen, maar van de lente als het wat langer licht blijft zal ik daar vaker te vinden zijn. Beide spots hebben zo z'n voordelen, dus het is zo moeilijk te kiezen. Scheveningen de speeltuin in de golven en oostvoorne om mijn tricks onder de knie te krijgen.
|
|
|
MasterWurm

|
Ik had bij boot een Nobile shinn 06 boardje kunnen bemachtigen voor 380 euries, (nieuw) is dat een beetje een goeie deal?
|
|
|
|
Emiel

|
die nieuwe flysurfer boardjes lijken op de 2006 shinn boards vind ik... wel gaaf
|
|
|
Mitchel_12000

|
wat voor kite hangt daar nou op de laatste foto?? Nieuw flysurfer model of heb ik in de afgelopen weken/maanden iets gemist??
|
|
|
VincentC

|
wat voor kite hangt daar nou op de laatste foto?? Nieuw flysurfer model of heb ik in de afgelopen weken/maanden iets gemist??
Die laatste foto (dus niet die met die meloenen) is een foto van de Speed2. Erg strakke kite!
|
|
|