Kondor 11

|
Koop gewoon een rupsvoertuig en parkeer lekker op het strand bovenop een naishkite tegen het beschadigen van de rupsjes (grinnik_kitesmiley)  Ik denk dat ik morgen wat meer weet. 
|
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Wat een beuker zeg!!! Een echte kite-bak...
|
|
|
Kondor 11

|
Length 4.97 m (16 ft 4 in) Width 2.04 m (6 ft 8 in) Height 2.12 m (6 ft 11 in) Wheelbase 2.74 m (9 ft) Weight 7½ tons - Final version Engine Rolls Royce B60 Six cylinder 4.2 litre petrol Het gewicht is niet zo erg omdat hij wegenbelastingvrij is maar een zescilinder in lijn met 4.2liter motor op benzine vond ik toch wat minder geslaagd. Kun je wel zeggen dat je een rolls rijdt maar toch (grinnik_kitesmiley) En natuurlijk 4x4 met sperdiff
|
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
niet alleen over het strand als er dan eens iemand voor je staat bij t stoplicht die je over het hoofd ziet dan merk je er weinig van 
|
|
|
|
|
Micky

|
Je weet wat ze zeggen; LOUD PIPES, SAVES LIVES!!!!
Mike, wat moet die polo kosten dan. Ruilen voor een Cab. Nitro?? hehe 835 is zeker een mooie kite ja.... Maar je zal toch ook vervoer moeten hebben om op je spotje te komen.
Vind je het goed als ik naar je toe kom om uit te huilen??? Lekker tegen die brede behaarde borst van je...
Van ruilen komt huilen....maar als je moet huilen mag je best komen.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Alleen huilen hoor, mike. Handjes thuis. Ik ben momenteel emotioneel teveel in de war om mijn zin ineens om te zetten naar zo'n freaky sexspelletje van je....(tjeezus, ik lijk wel een wijf)
|
|
|
margrietje

|
ik ken iemand met n gif/appel groene crx... bezig met ps en vleugeldeuren erop te bouwen... maare is de auto al wat meer om naar te kijken of is t nog steeds niet oogstrelend?
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Vleugeldeuren, oftewel Lamborgini-deuren zijn erg cool ja. Ik ga ook zeker weer voor een CRX, 100%
Krijg een brok in m'n keel als ik de foto's bekijk. Was net bij het schade herstel bedrijf en zag em dus 'live'.... Bah
|
|
|
Kondor 11

|
Neem dan maar een GAASTRA CRX die veren tenminste terug als je er een deuk in wilt meppen
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Whhahah mafkees!!! STEENGOED
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Kappen nou gasten :-(((((( Is nog steeds gevoelig..... ;-)
|
|
|
|
|
Davidov

Logs: 0 | 27 uur
|
Moest ie dan zo worden?  Als je geluk hebt, wordt ie nog zo:  Hey Marcy, Het is maar om te lachen he, al weet ik Best goed dat ik er zelf niet mee zou lachen
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
@ lex, en dan net als vele mede crx rijders tegen een boom eindigen :  haha nee jammer dat ie overleden is..koop gewoon een hele grote ouwe mercedes bus..als ze daar achterop knalle ..tja..hebbe ze alleen zichzelf er mee! haha.. sterkte man   die heb ik ook, 1maatje kleiner maar dan kun je tenminste nog 'n btje keren. die van mij rijd op gas!  is super voor het kiten.
|
|
|
rikdekker

|
ja ik rij lekker diesel, onverwoestbaar man! 3.8 liter diesel..haha.. nee, ik moet gewoon t grootste hebben, anders is het niet leuk he! dit is een 508, jij hebt wss 407? ofzo? tis idd ideaal met kiten, omkleden, ete koke, kacheltje aan enzo! heerlijk..mijne is 7.5 meter lang..zuipt wel beetje..beetje maar.. 1 op 7 ofzo (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer

|
@David; zo mag ie er wel uit gaan zien ja. (zoals die eerste natuurlijk :-) )
|
|
|