Mark-Fizzer

|
Ja schatje. Doe er eens wat aan....
|
|
|
margriet
Gast
|
auwe bak, en de snorkels are back! Moest ie dan zo worden?  Als je geluk hebt, wordt ie nog zo:  Hey Marcy, Het is maar om te lachen he, al weet ik Best goed dat ik er zelf niet mee zou lachen
|
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Ja allemaal heel dom!! Hoezo?
|
|
|
Micky

|
ja ik rij lekker diesel, onverwoestbaar man! 3.8 liter diesel..haha.. nee, ik moet gewoon t grootste hebben, anders is het niet leuk he! dit is een 508, jij hebt wss 407? ofzo? tis idd ideaal met kiten, omkleden, ete koke, kacheltje aan enzo! heerlijk..mijne is 7.5 meter lang..zuipt wel beetje..beetje maar.. 1 op 7 ofzo (grinnik_kitesmiley)
Watje! Moet toch minimaal 4 liter zijn, op benzine rijden, en dorst hebben. Dacht meer aan 1 op 5 als je je gaspedal half intrapt.... (grinnik_kitesmiley) 
|
|
|
Micky

|
Ja allemaal heel dom!! Hoezo?
Hoezo vragen=dom....das Boot=dom auto kaput=.....zonde.....maandag kiten in Oostvoorne/autoplaya=leuk (grinnik_kitesmiley) Als je lief bent krijg je nog kaasfondue toe..... 
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
ja ik rij lekker diesel, onverwoestbaar man! 3.8 liter diesel..haha.. nee, ik moet gewoon t grootste hebben, anders is het niet leuk he! dit is een 508, jij hebt wss 407? ofzo? tis idd ideaal met kiten, omkleden, ete koke, kacheltje aan enzo! heerlijk..mijne is 7.5 meter lang..zuipt wel beetje..beetje maar.. 1 op 7 ofzo (grinnik_kitesmiley)
ik heb 'n 408! maar das 'n benziene,loopt wel op gas nu hoor anders is het niet te betalen. hij loopt 1op3 -$$$-
|
|
|
Micky

|
ik heb 'n 408! maar das 'n benziene,loopt wel op gas nu hoor anders is het niet te betalen. hij loopt 1op3 -$$$- staat toch duidelijk.....moet op benzine rijden....  anders gaat het nooit wat worden met de Nederlandse economie.... (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley)
|
|
|
rikdekker

|
melvin, heb jij ergens een foto online staan, ik woon in ruurlo en heb laatst wel een busje zien rijden in zuthpen!! :  mijne rookt heel erg, wees blij met mij, ik maak dat gat in de ozonlaag waardoor JULLIE zo'n mooi begin van de winter hadden (grinnik_kitesmiley) ohja, olie 1 op 125 
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
nee sorry kzal er strax ff 1maken. hij is lichtblauw en heeft 2zwaailichten,'n imperial van 5m en rolluiken (tis 'n brandweer auto geweest)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!

|
ik heb 'n 408! maar das 'n benziene,loopt wel op gas nu hoor anders is het niet te betalen. hij loopt 1op3 -$$$- staat toch duidelijk.....moet op benzine rijden....  anders gaat het nooit wat worden met de Nederlandse economie.... (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) zal ik anders ff m'n bankrekenig nummer door geven??? mag je m helemaal vol storten.
|
|
|
Micky

|
ik heb 'n 408! maar das 'n benziene,loopt wel op gas nu hoor anders is het niet te betalen. hij loopt 1op3 -$$$- staat toch duidelijk.....moet op benzine rijden....  anders gaat het nooit wat worden met de Nederlandse economie.... (angry_kitesmiley) (angry_kitesmiley) zal ik anders ff m'n bankrekenig nummer door geven??? mag je m helemaal vol storten. Ach, ik ben de rotste niet..... (tong_kitesmiley)
|
|
|
rikdekker

|
enneeh..mijne gaat maar 60 liter in dus..als je nog iets van centjes over hebt : 
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Ja allemaal heel dom!! Hoezo? *met stalen gezicht* nee niks *achter je rug* pfffff hahahahaha 
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Ooow jij bent er zo 1.... H*fter ;-))
|
|
|
Kondor 11

|
Over roken gesproken, Heb een L300 gehad,  Als er achter mij een auto te dichtbij zat ff vol gas en de eerste tien auto's zagen nix meer. Gekocht van een marokaan in de schilderswijk.(altijd goed onderhouden  ) Ben blij dat ik hem nog voordat hij in de soep gedraaid is heb kunnen verkopen. 
|
|
|
|
rikdekker

|
maar hijs wel geel! noooit haaaajoendaj kopen, bah!:D
|
|
|
Dickemans

|
Ja, bro niks voor je. die verse komt er ook wel!!!
|
|
|
Mark-Fizzer

|
Ja natuurlijk kom er een verse KNEITER!!!
|
|
|
jacco
Gast
|
ach t was ook wel een extreem lelijke auto, dus dat scheelt weer
|
|
|
jetzu

|
Ik heb nog wel een mooie vw corrado te koop. Dat is tenminste een echte auto!
|
|
|
BiGACE87
Geen avatar
|
heej marky niet zo plagen met zein auto het is gewoon niks als je zo iets dierbaars kwijt raakt
|
|
|
Micky

|
heej marky niet zo plagen met zein auto het is gewoon niks als je zo iets dierbaars kwijt raakt
Als je die uitlaten ziet dan zou je toch ook zo naar binnen willen rijden.... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|