reinout

|
jesus wat een wind en golven
|
|
|
Jolien.

|
respect voor die gasten zeg... volgensmij moet je wel lichtelijk gestoord zijn
|
|
|
BiGACE87
Geen avatar
|
ja dat dacht ik ook al.... gaat echt veel te mal daar op zee
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
vind dat filmpje persoonlijk nog wel meevallen..
|
|
|
Lex

|
volgens mij is mijn opa dat die zijn plank in die sprong verliest (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
BiGACE87
Geen avatar
|
ja het is mijn opa niet want ik zie geen zuurstaf fles op zein rug
|
|
|
|
Vinni

|
Post er dan eens eentje die jij echt cool vind. Ik ben benieuwd wat daar uit komt 
|
|
|
|
robin..

|
Post er dan eens eentje die jij echt cool vind. Ik ben benieuwd wat daar uit komt  niet op reageren jarno vinni kent alle filmpjes al en loopt ook altijd te zeuren ken ik al al eerder gezien is al bekend ---------------- lekker vinni 
|
|
|
Vinni

|
Post er dan eens eentje die jij echt cool vind. Ik ben benieuwd wat daar uit komt  niet op reageren jarno vinni kent alle filmpjes al en loopt ook altijd te zeuren ken ik al al eerder gezien is al bekend ---------------- lekker vinni  Waar slaat dat nou weer op jo, ik vraag gewoon of hij dan een filmpje kan posten wat hij cool vind...
|
|
|
|
|
robin..

|
peace vinni
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Waar slaat dat nou weer op jo, ik vraag gewoon of hij dan een filmpje kan posten wat hij cool vind... Dimmen trut...volgensmij was het positief bedoeld...  Maar jij bent mijn schatje hoor 
|
|
|
|
Bertje
Gast
|
Waar slaat dat nou weer op jo, ik vraag gewoon of hij dan een filmpje kan posten wat hij cool vind... Dimmen trut...volgensmij was het positief bedoeld...  Maar jij bent mijn schatje hoor  Amai, volgens mij zitte gij op het foute forumke hoor.
|
|
|
Kondor 11

|
ruig weertje doet met denken aan de tijd dat ik nog windsurfte. die goeie ouwe tijd, moet toch maar weer eens een drietje terug kopen. Heb zelf al veel meegemaakt maar meer als 11bft heb ik nog niet gevaren, stond pas met 12 op de kant te nixen, kan toch niet.......... Als ik zulke filmpjes zie verlang ik toch wel eens terug aan ruig weer
|
|
|
|
Matjas the scissor-kid

|
Amai, volgens mij zitte gij op het foute forumke hoor. Nee hoor heel normaal hier  kiter's zijn levens genieters 
|
|
|