Emielkruisdijk
|
Top!! Heb hele dag vrij, kan ik daarvoor nog even examens leren! Heb dr zin in, kan ik eindelijk die waroo afbetalen (tong_kitesmiley) Hopen dat de voorspellingen zo blijven!
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
is goed zie je donderdag dan wel groetjes
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ga je al een autootje kopen Emiel.. Of wacht je nog op een sponser.. (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Als je me heel graag wil sponsoren kunnen we natuurlijk altijd wel wat regelen (tong_kitesmiley) . Nope.. denk dat ik eerst nog even met de auto van mijn ouders rond ga rijden, misschien in de zomervakantie een autotje kopen. Als kitesurfer kan je eigenlijk niet zonder auto!
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Is het al 'morgen'??? ;-)
Vandaag??!!?!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
nope, morgen. Of je moet een 20 metertje hebben...
|
|
|
Micky
|
nope, morgen. Of je moet een 20 metertje hebben... Hee Markie, morgen autoplaya of moet je werken???
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Werken schatje, maar rij daarna met de Beun naar schellinkhout. Van het weekend????
|
|
|
Micky
|
Daar heb je per sms al antwoord op gehad, doffertje... (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Misschien had je het al voor elkaar bij d'r. Denk, zal het nog een keer vragen... Wil het graag zie je.
|
|
|
Molliebollie
|
Het gaat zaterdag wel weer lekker waaien. Denk dat k maar weer een enkeltje Amstelveen - Wervershoof neem om vervolgens naar Schellink te crossen
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Hm.. Kan toch niet varen, vergeten dat ik moet werken morgen avond : . Hoop dat het van het weekend nog wat wordt, anders is het echt een hopelose kiteweek voor mij geweest...
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ja Emiel????! wordt het nog wat met je??/
Gaan wij nog, Beuntje van me?!! Is een beetje twijfelachtig, vind je niet?
|
|
|
Arjen
|
Ik heb je een PB gestuurd
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
we gaan al moet ik zelf blazen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Nope... Ga lekker in de Albert Heijn werken! Toch bedankt! Voorspellingen worden ook steeds minder. Na twaalven wordt de wind steeds minder. Ik hoop dat het zaterdag nog wat wordt!
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ja las em al Frieslan Boppe, heb jou nu weer een PB gestuurd... VERWARREND hè :P:P:P Hoe is het nou met die film gozert?? Ik sta er mooi niet op hè kanjer?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
ik ga van Pittensteijn... Laterzzz dudes!
|
|
|
|
R@bert
|
tot 's middags een knoop of 21..mssn kom ik wel ff op S-wood kijken ivm werk. Moet eerst werken, is niet zo ver van Schiphol nl. Kijk morgen wel ff...Latersssss
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Doe je goed Roberto!! nog ff lekker knallen op het hout van schellink. Wij gaan ook nog ff na het werk, want ze geven nu gewoon weer 20 knopen af rond 1800 uur. en vrijdag en zaterdag ook lekker wind, we zullen zondag wel helemaal verrot zijn!!!!
|
|
|