Pimp
|
Volgend jaar gewoon weer heen Met of zonder kites?
|
|
|
@LaurenS
|
Wel Franco dan had je eerder uit je nest moeten komen, ik heb van 10 tot 12 lekker gevaren met mijn negentje, en nog niet eens gepowered
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Heerlijk gevaren vandaag op SWood, met mijn 12m OR .
wind was even wat minder, maar kwam daarna weer prima terug.
Daarna nog gekletst met Barry en Wouter van Stormchaser, ze hadden de nieuwe razors bij zich, zien er erg goed uit.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
hahaha dan ben je de enige die zeker wind had, wat een k*t wind vandaag, zou tot 27 knopen max zijn weet nu waar alleen bij laurens hehehe. volgende keer beter gabbers.
je was te vroeg weg Franco, daarna trok de wind wat aan....
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey richard jij zou toch gaan shoppen in alkmaar ???????
|
|
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was weer lekker op Schellie...het begon om 11.30 goed, toen even een inzakkertje en s,middags kwam hij weer goed terug ..had mijn 12 opstaan maar had ook makkelijk met mijn 9 kunnen varen .. Het was alleen ergggg druk ,ik denk de drukste dag van dit jaar .. Maar de wind stond (Z/O) en dat is siteshore en je kon daarom ver het Markermeer opvaren ..en daar is ruimte zat.. @Kitekings ..welkom thuis
|
|
|
|
PeeWee
|
Het was alleen ergggg druk ,ik denk de drukste dag van dit jaar .. Maar de wind stond (Z/O) en dat is siteshore en je kon daarom ver het Markermeer opvaren ..en daar is ruimte zat.. @Kitekings ..welkom thuis Telde om ongeveer 14:00 uur 103 kites op het water en zo'n 60 op de kant!!! Ik heb zelf niet gevaren. Geen zin, net terug uit Boston. See joes
|
|
|
j666st
|
Heerlijk op Broekerhaven gesurft, was gezellig druk....
Waarom gaan meer dan 100 kiters naar Schel' ??? Bij zuid kun je toch perfect varen op Broekerhaven??
|
|
|
|
Idefixe
|
Waarom gaan meer dan 100 kiters naar Schel' ??? Bij zuid kun je toch perfect varen op Broekerhaven??
Broekerhaven is inderdaad verboden gebied. BPR bon kost 180 euro
|
|
|
j666st
|
WTF !!!! Meen je niet! Lekker met meer dan 100 kiters op een spot varen, goed voor de sport lekker veilig
Bij Broekerhaven heb je alle ruimte. ..... Rond deze tijd geen recreanten aan de kant geen zwemmers in het water, te hoge golven voor motorboten, niemand komt verder dan de vaargeul....wat is het probleem....???
Ja op het honden hemeltje en in de bocht (bij bollenboer de Jong was het wel drukkig...) Maar op het vermeulen strandje alle ruimte.
Grr heeft er iemand vandaag een boete gekregen?? Waar wil je dan heen bij wind uit het zuiden, en heb je een linkje waar ik kan zien waar wel en waar niet te surfen?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Hierboven onder het linkje spots. Ik zou het overigens ook wel relaxed vinden als vermeulen strandje een spot zou worden. Mooi met Z en ZO. Misschien dat de windsurfers dan ook wat minder huilen.
Op 't windsurf forum gaan ze toch tekeer over de drukte. Ik bleef zelf gewoon uit de kant en dan is er niks aan de hand. Die windsurfers lijken meer gefrustreerd over de kiters dan dat ze genieten van hun eigen hobby. Dat er prutsers rondlopen onder de kiters is duidelijk en dat keur ik ook zeker niet goed maar ze blijven maar schreeuwen over verboden. Gun ieder z'n sport en ga gewoon naar 1 van de 100'en andere spots op het ijsselmeer waar kiten verboden is als je zo'n hekel aan kiters hebt.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Broekerhaven is inderdaad verboden gebied. BPR bon kost 180 euro Op Broekerhaven ik denk met 25 man op het water, daar heb je tenminste goed de ruimte. Megarakken kunnen maken daar. Tom verklaar dit dan eens, als het verboden is daar? (bij omschrijving) ( http://www.camperplaats.nl/Nederland/17174/Broekerhaven.aspx)
|
|
|
di
Gast
|
kom niet bij broekerhaven , het is een spot voor windsurfers die niet meer durfen te surfen op schellinkhout !!
Vandaag op Shout een 100 tal kites opm het water en evenzoveel op de kant . Daarnaast de bekende Kite scholen ( verhuurbedrijfen ) met een man of 50 in het water Broekerhaven is ook niet geschikt als kite plek geen strandje om je spullen de lucht in te gooien Dus please respecteer het verbod en blijf hier weg thx !! \ Dick windsurfer
|
|
|
|
j666st
|
@Frank82, kan op het linkje spots hierboven niet zien dat het verboden is? Als dat lijstje de keuze is om uit te kiezen om te surfen, treurig!!!
Ik dacht echt toen ik vanmorgen wakker lag ik in een vrij land woonde, ik wil gewoon het water opgaan waar en wanneer ik dat wil, natuurlijk rekening houdend met ander recreanten, zwemmer surfers zeilers. ( op een naar mijn inziens veilige land en start plaats). Tss als ik me door de regels en verboden naar een plek moet gaan waar half nederland op 4 hectare staat te kiten, tja ..... sprakeloos!
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Dat is idd het lijstje om te kiezen, jammer maar is niet anders. Je kan er 1 ding aan doen en dat is lid worden van de NKV zodat ze de bestaande spots open kunnen houden en hopelijk ook nieuwe kunnen realiseren.
|
|
|
j666st
|
Goed idee Frank, Ga me er in verdiepen, dit kan echt niet, regels regels regels Bah!!. Groet Joost
|
|
|
Vloot
|
Gaat het nog waaien vandaag. Er staad een minimaal windje hier op schelli.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker weekend op Texel gehad met max. 15 kiters, goeie 20/24 knopen schat ik en weer wat nieuwe tricks geleerd wat een topdag gisteren !!
|
|
|