zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De webcam op wijk laat niet veel kiteactie zien ...alleen wat golfsurfers die in het water liggen . Ik gok meer op morgenmiddag ..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Waait het al op schelli ??? Sjoppen Sjoppen hey richard hoe kwam jou oude board nou bij vdberg inruil ? Nee, ik ruil hem nooit meer in top boardje uit de vorige eeuw. Zo goed worde ze niet meer gemaakt Iemand morge nog een nieuwjaarsduikie ergens ????
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Dacht eerder ,morgenochtend vroeg uurtje of 8 Mot morgen wel werken .............................als het donker word Het begint vannacht rond 4 uur te waaien en dan houd het niet meer op dus zeg het maar waar gaan we heen. Gezellie met z'n alle naar Schellie
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
Sta nu op swoody... Helemaal niets, snif.... 6-9 knopen, lukt mij zelfs met mijn megaboard niet Dan maar bakkie doen bij vdb
|
|
|
|
the littleman
|
He kite vrinden van schellie. W (kitehigh_kitesmiley)ie heeft er morgen zin in nieuwjaars sessie op schellie?
|
|
|
DM2008
|
Dan hebben we jou gezien en gaf dat de doorslag om naar IJmuiden te gaan. Wist dat er weinig file zou staan ivm de vakantie dus direct doorgereden. Hebben van 11-14.00 top gevaren daar. Volgende keer beter
Dat was dan de enige zin van mijn sessie, een waarschuwing voor anderen Viel me de lowend van de Park 2012 11m overigens nog wel mee, ik kon wel varen met m'n 83 (+3 voor de feestdagen) kilo bij die <14 knopen. Geen hoogte, dat niet.
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Was net bij de bunker, 2 rakjes downwind en daarna minder dan 10kn. Morgen maakt de wind het weer goed
|
|
|
kiterunner
|
Ik was van 11 tot 13 uur bij de pier t.h.v. Aloha en heb mij best vermaakt met mijn North Rebel 12 m2 van 2011. Sinds ik deze kite heb kan ik ook met weinig wind varen. Mijn vorige 12 m2 Rebel uit 2007 had een veel slechtere low end. Dus ik sta nu veel vaker op het water.
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik zit inmiddels alweer bijna een uur in 2012 Vanuit een lekker warm Bangkok, wil ik iedereen alvast een te gek 2012 toewensen. Dat het maar een jaar mag worden met veeeeeel wind en veel vrije tijd om te kiten!! Mensen live it, like its your last day en het wordt een superrrr jaartje. Greetzzz, Herman
|
|
|
|
|
audi
|
Beste wensen
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
yes best wishes for all! mogge niet met z'n allen naar Swoody komen want dan werkt de droom van Manfred niet meer wie o wie is er als eerste om het zilte nat van Swoody te smaken Yeeeehhhhhaaaaaaahhh
|
|
|
|
manrot
Logs: 0 | 180 uur
|
yes best wishes for all! mogge niet met z'n allen naar Swoody komen want dan werkt de droom van Manfred niet meer wie o wie is er als eerste om het zilte nat van Swoody te smaken Yeeeehhhhhaaaaaaahhh Voor die ene keer zie ik het door de vingers Dus allemaal naar swoody morgen
|
|
|
|
|
TBK
|
De beste wensen voor 2012 allegaar, ik alvast naar Swoody, droogpakkie an, pompe en daarna gaan met die banaan in het licht van de vuurpijlen
|
|
|
|
|
TBK
|
Zyn we allemaalal wakker en voorzien van een enorme kater, om lekker af te zien voor een 2012 sessie op Schellie
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ook goeiemorgen Klaas. Allemaal nog de beste wensen mannen. vrouwen ook natuurlijk Weet niet of Harinkie al wakker is maar ik kom ook naar Swoody vandaag. Rond een uur of 11 ben ik dr wel denk.
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jezus nou, wat een stelletje gestoorden zijn we toch. Ben langzaam aan het opstarten. Spulletjes staan al beneden. Zo maar effies het pakkie vast aantrekken en op naar Schellie. Effies een paar uurtjes wakker worden op het water. Is het trouwens wat met de wind In Hoorn Frank.
|
|
|