rsnn
|
't schommelt lekker met de verwachtingen. Was vanmorgen nog rond de 15knts. Mja we zien 't vrijdag aaf wel wat 't wordt. Zondag is er een testdag bij schellinkhout las ik, dus ik twijfel nog een beetje of het verstandig is voor mij als beginner om daar dan heen te gaan... Wil opzich wel graag heen..
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Van het weekend vrij. Als de wind aan gaat bent ik der bij. Heb wel weerderus zin in een daggie zouthappuh.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Volgens het KMNI gaat het morgenmiddag toch wel echt wel waaien...ik probeer om een uurtje of 15.00 op Schell. te zijn . KMNI: Morgen is het wisselend bewolkt en komen er enkele buien voor. De middagtemperatuur loopt uiteen van 11 graden in het noordwesten tot plaatselijk 15 graden in het zuidoosten van het land. De wind draait in de middag overal naar zuidwest en neemt flink in kracht toe. Boven land wordt de wind matig, langs de kust matig tot vrij krachtig. (Bron: KNMI)
|
|
|
maxva
Logs: 0 | 10 uur
|
Hallo iedereen! Ik zit er aan te denken om een north neo 2011 12m te kopen. Vroeg me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft. Zal het mijn low end een stuk verbeteren? Ik vaar nu met een Best taboo 9m en heb dus maar 1 kite. Alvast bedankt!
|
|
|
|
|
PeeWee
|
De vliegende grootvader, jihaaaaaa. See joes
|
|
|
Jelle
|
Gefeliciteerd Beun!!!
Okee winterslaap voorbij,
Wijk, pier uur of 3?
Gaaaap....
|
|
|
FlyingHigh
|
Ik had het al van je gehoord, maar nogmaals gefeliciteerd opa Beuntje!! Dat wordt alleen nog minder voor je kiten gozer....dat wordt op de kleine passen . Zal het de komende zes maanden er nog maar ff van nemen . Hoop dat we zondag ff het water op kunnen, dan nemen we er een bakkie op Opa!!!
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Wat een jaar wat een jaar... 3 maanden geen wind pauswissel, troonwissel en Beun wordt opa Doe je goed 'ouwe nachtegaal'
|
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
En dat terwijl de Hirlam, UKMO, DWD, GEM en NAVGEM gisteren nog goede vooruitzichten lieten zien Dit is eggi strange
|
|
|
jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
MeteoVista-MOS (betrouwbaarste model op korte termijn volgens de weermannen) geeft om 12 uur, 12kts gemiddeld en 15kts windstoot voor WaZ. Om 15 uur 13kts en 16kts windstoot. om 18 uur nog 11kts gemiddeld over. Alle windjes komen dan uit het ZW. Ja ik heb de website net ontdekt Owja, voor de geïnteresseerden. Tobias was ervan uitgaan dat het laagje boven Londen over de noordzee richting het NNO zou gaan over de noordzee, deze komt nu vrolijk over NL heen en geeft wat minder wind en nog meer edit, de MeteoVista-MOS geeft nu nog minder wind voor vanmiddag.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Sjek dan ff bij 18:00 (GMT !) das t 'beste' tijdstip... windstoten van 18 knopen De Hirlam laat zelfs zien dat we hier in het noordwesten vandaag alleen maar te maken hebben met een draaiende ONO naar NNO wind
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Frank en Jolande van harte gefiliciteerd. Was ik ook maar vast zo oud om dit mee te maken. Ik verwacht wel dat er straks een opahoek komt op Schell. Dus Richard geef die meiden van je snel wat voorlichting dan mag jij daar ook kiten.
|
|
|
|