wies
|
hej jacq! ik wil er wel heen hoor! ik ben ooit een keer een dag geweest omdat ik niet meer tijd had, maar het lijkt me erg leuk om een keer een heel weekend te gaan!! beetje tips en tricks opdoen!! die kan ik wel gebruiken
|
|
|
Carmen
Gast
|
Wanneer zijn de kitechix weekenden? Zie nog niets op de site staan.
|
|
|
wies
|
5 en 6 mei bij vouwenpolder, hoe kan het ook anders
|
|
|
Parkie
Logs: 0 | 12 uur
|
5 en 6 mei bij vouwenpolder, hoe kan het ook anders Denk dat je VRouwenpolder bedoelt !!
|
|
|
Jacq
|
5 en 6 mei 9 en 10 juni 30 juni en 1 juli
|
|
|
Merc
Gast
|
Ik zal er eens over nadenken, maar zonder Paulus is het kiten niet compleet.
|
|
|
kitesurfbabe
Geen avatar
|
Hey, Ik wil zeker naar een van de chixx weekenden!! Ben pas net begonnen met kiten en het lijkt me erg cool om wat meer meiden te zien (heb er nu in totaal 5 gespot........da's niet echt je van het...) Weet nog niet zeker wel weekend ik ga, hangt een beetje af van wind/weer (luie mooi weer kiter...hahaha) maar de VROUWENpolder klinkt goed
|
|
|
R@bert
|
Hehehe...wat is dit, Jacq? Stiekem trainen..? hihi
|
|
|
R@bert
|
Ik zal er eens over nadenken, maar zonder Paulus is het kiten niet compleet. Houdt ie ook je handje vast tijdens t kiten ofzo..? (tong_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Hehehe...wat is dit, Jacq? Stiekem trainen..? hihi Haha, niet doorvertellen hoor. Het is alleen jammer dat ik al deze weekenden moet werken, dus moet nog even kijken hoe ik dat ga doen..
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
He Jacq, lijkt me wel gezellig! Wanneer ben je van plan om te gaan???
|
|
|
Jacq
|
Ik moet in principe alle weekenden werken, moet dus sowieso gaan ruilen/vrij vragen.. Dacht door dit topic er een beetje achter te komen wie wanneer en of er uberhaupt mensen gaan en dan te kijken welk weekend ik ga. Liefst zo snel mogelijk natuurlijk, prive lesje erin gooien en van de zomer knallen . Zou het super gezellig vinden als jij ook gaat, dus als jij voorkeur hebt, ga ik het morgen op werk gelijk regelen.
|
|
|
Jacq
|
hej jacq! ik wil er wel heen hoor! ik ben ooit een keer een dag geweest omdat ik niet meer tijd had, maar het lijkt me erg leuk om een keer een heel weekend te gaan!! beetje tips en tricks opdoen!! die kan ik wel gebruiken Hoi Wies, Die ene dag die je geweest bent, was leuk dus? Welk weekend wil jij gaan?
|
|
|
Micky
|
Hee Jacq, mag ik ook stiekum mee.... (tong_kitesmiley)
|
|
|
Azrael
Gast
|
Troost je meiden.......het gaat toch niet waaien hehehehehehehe
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Ik wil ook hoor!!! Alleen omdat Micky er is... ;-) Ps, wij kunnen toch wel door voor chiks, of niet Moet je ons op zaterdagavond zien joh!!! En natuurlijk, deze pica's zeggen ook een hoop... Thats me!!!! Wahahahaha
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Echt geen enkele topic blijft een beetje gericht uiteindelijk!! Wat is dat toch?
|
|
|
Jacq
|
Ja idd...Stel ik s een interessante vraag.... Volgens mij hebben meer dudes dan dudettes interesse in dit weekend
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ja idd...Stel ik s een interessante vraag.... Volgens mij hebben meer dudes dan dudettes interesse in dit weekend (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Jacq, we moeten er gewoon nog een beetje aan wennen dat jij een serieuze vraag stelt, vandaar. ;-))))
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
@Jacq, we moeten er gewoon nog een beetje aan wennen dat jij een serieuze vraag stelt, vandaar. ;-))))
haha maar ga jij of niet? In het weekend heet ik Chantal op mijn werk, dus dit moet geen enkel probleem zijn daar? Micky is ook van de partij, enkel hij stond laatst nog wel beetje wankel op de naaldhakjes, maar dit kon ook aan de drank liggen. Ik zou het fijn vinden als je ook gaat, ons vrouwen onder elkaar is gewoon veel beter!! Laat jullie man dus maar lekker keer thuis Micky en Mark, en voel je net als ik!! Op en top Vrouw die datum!!!! jihaaaaaaa sorry ik zal het niet meer doen, kwam door Mark zijn opmerking haha
|
|
|
wies
|
hej jacq, sorrie beetje laat, maar ik zit erover te denken om het laatste weekend sowieso te gaan, aangezien ik de 26ste (juni) afstudeer en het ervoor dus vreselijk druk heb... het 1e weekend zit er waarschijnlijk niet in voor mij, in elk geval niet het hele weekend, het weekend van 9 en 10 juni gaat misschien ook wel maar dat laat ik nog weten... ik heb er wel echt superveel zin in!! en die ene dag dat ik was geweest vond ik echt superleuk, alleen al om zoveel meiden te zien kiten, verder heb ik vooral zelf gevaren en heb ik veel leuke dingen als uitleg over bepaalde tricks en de bbq gemist... de sfeer die er hing ws echt onwijs leuk en gezellig, was ook mooi weer toen... daarom lijkt het me dus juist zo leuk om een heel weekend mee te maken!!
|
|
|
|
wies
|
leuk! ik vertrek vanuit rotterdam! (voor t weekend van 30 juni en 1 juli) (als ik die andere weekenden ga laat ik t weten)
|
|
|