Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ja, zoals ik al zei, morgen (woensdag) lijkt de beste, meest droge dag, te worden. even ochtendje werken, vroeg beginnen en dan naar de Playa/Sluf blazen. (nee ik rijd echt 100 ) Ik ben om 10:30 op playa of Sluf. wie volgt! (michiel jij toch ook?) Die adrenaline wil er na zondag maar niet uit!!!! morgen weer rossen.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zoals het er nu uitziet is woensdag nogs steeds te doen, alleen dan vanaf 10:30 uur (dan ben ik er ook) genoeg voor een 12m2 zo te zien. Getijden woensdag Slufter: 8:00 uur hoog water 13:15 uur laag water Relax dudes....ik ken de de nederlander vermomt als duitser. Hij heet maurice en zit in de zaadhandel.... ...serieus btw. Hij is eigenlijk alleen maar gewend om huftertjes over zich heen te zien zeilen, dus wordt een beetje onzeker als dat niet gebeurd. Niks tegen Maurice , maar heeft niemand van de huftertjes die arme jongen vertelt dat het heel slecht voor zijn 'zaad' is om met een boardleash te varen?
|
|
|
Spoon
|
helaas... morgen kan ik niet... donderdag ook niet meer.. volgende week heb ik meer dagen vrij... de maandag woensdag en donderdag... dus hopen op wind
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik twijfel over morgen een beetje. Kan pas om 12 uur er zijn, zou er dan nog genoeg wind zijn..
|
|
|
Micky
|
ik twijfel over morgen een beetje. Kan pas om 12 uur er zijn, zou er dan nog genoeg wind zijn..
Waarschijnlijk nop....
|
|
|
|
'''thijs''
Geen avatar
|
He hallo, deze kiter uit vlaardingen meld zich!!! Vaar een zwart/roze vegas 2006 Hoop dat het komende zondag wat wordt, want daar heb ik mn zinnen op gezet. Moet de 1e x worden van het jaar....benieuwd of ik de kou ga overleven. Iemand anders ook....? of heb ik het rijk alleen hahahaha latrrrrrr
|
|
|
Micky
|
ga jij nog micky?
Gaat waarschijnlijk Katwijk worden. Wind gaat vroeg inkakken dus file rijden naar de sluf zie ik niet zo zitten. Ochtendsessie op Katwijk ook leuk....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ha thijs, welkom! als het zondag zo mega druk is als afgelopen zondag op de sluf ben je niet alleen. Waar vaar je normaal?
|
|
|
Naishie
|
Word van het weekend 12 graden dus zal niet koud worden denk ik. Zaterdag en zondag de helix 9 maar weer is uitlaten de 12 kan volgens mij wel naar zolder tot de zomer slechts 2 keer gebruikt sinds aanschaf. Lekker hoor.
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Vandaag anders veel plezier van mijn 12m2 gehad! Dik gepowered, zelden zo hoog gesprongen met die kite Maar idd. zondag waarschijnlijk lekker met de 9m2, waar ik al weken mee vaar, dus je hebt zeker gelijk. Het lijkt echt of het harder waait. Zit er zelfs aan te denken om een 7.5m2 erbij te kopen ipv een vervanger voor mijn 12m2.
|
|
|
Naishie
|
Niet verkeerd om een 7tje te hebben maar de 9 hou ik wel tot een knoop of 35 en dan vind het wel best ook. De tijd van de 16 is voorgoed voorbij ,ik denk als je een bow 10 of 11 koop dan dek je het grootste gebied af. Leg het nou aan mij of varen er steeds meer door in de winter het is toch niet normaal 80 man op de slufter half januari . Ik word al bang als ik aan de zomer denk zo druk word het volgens mij!!!
|
|
|
D.D
|
Niet verkeerd om een 7tje te hebben maar de 9 hou ik wel tot een knoop of 35 en dan vind het wel best ook. De tijd van de 16 is voorgoed voorbij ,ik denk als je een bow 10 of 11 koop dan dek je het grootste gebied af. Leg het nou aan mij of varen er steeds meer door in de winter het is toch niet normaal 80 man op de slufter half januari . Ik word al bang als ik aan de zomer denk zo druk word het volgens mij!!!
En als de slufter dicht is..........
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Niet verkeerd om een 7tje te hebben maar de 9 hou ik wel tot een knoop of 35 en dan vind het wel best ook. De tijd van de 16 is voorgoed voorbij ,ik denk als je een bow 10 of 11 koop dan dek je het grootste gebied af. Ook ik hou mijn 9m2 tot 35kn. Maar ik heb vorig jaar met mijn Rebel 9m2 eens gevaren in een wind van gemiddeld 32kn (= dus uitschieters naar boven ver over de 35kn), en ja technisch is het te doen, maar je hebt nul comfort omdat je helemaal gedepowered bent. Voor die momenten is een 7m2 veel comfortabeler. Idd. met mijn 12m2 R7 heb ik hetzelfde low-end als mijn Vegas05 16m2. De meeste 12 en 11m2 SLE's of de Bandit hebben het low-end van een goede 14m2 C-shape. Dat is eigenlijk ook wel goed, want varen in het absolute low-end met je 16m2 was ook nooit echt leuk! Leg het nou aan mij of varen er steeds meer door in de winter het is toch niet normaal 80 man op de slufter half januari . Ik word al bang als ik aan de zomer denk zo druk word het volgens mij!!!
Ik kite al 6 jaar, en dit is mijn 4e winter dat ik doorvaar. Idd. is het veel drukker geworden, maar in mijn beleving evenredig met de drukte afgelopen zomer. En als de slufter dicht is..........
Tja, er zijn velen die hun hart vasthouden wat er dan gaat gebeuren met het autostrand, Brouwersdam, Ouddorp, Scheveningen etc. Ook ik behoor tot die groep
|
|
|
tniers
Geen avatar
|
Ha Thijs en anderen, Ik ben ook van plan om zondag 20-1 naar de slufter te gaan. Heb een roze Best Waroo 12. Nog anderen van dit forum plannen voor zondag? Ik vind het wel leuk om wat luitjes live te leren kennen van dit forum.
Tjudialo,
Thomas
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
Ha Thijs en anderen, Ik ben ook van plan om zondag 20-1 naar de slufter te gaan. Heb een roze Best Waroo 12. Hou de voorspellingen goed in de gaten, nu ziet her ernaar uit dat je maximaal een 9m2 moet meenemen. 12m2 is dus te groot. Niets is zo veranderlijk als het weer, dus hou de voorspellingen goed in de gaten. Zondag zal het zeker druk zijn op de Sluf, 11 graden zal zeker nog meer mensen naar het water toe trekken. Windrichting is waarschijnlijk W, wat totaal andere mogelijkheden biedt bij de Sluf
|
|
|
radrobby
Gast
|
vandaag sluftah iemand,... vast wel
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Gaan er zondag nog mensen naar autoloosstrand? Ik waarschijnlijk wel, er komt een mooi windje voor mijn 9!
|
|
|
jeroen90
|
Gaan er zondag nog mensen naar autoloosstrand? Ik waarschijnlijk wel, er komt een mooi windje voor mijn 9!
zondag ga ik waarschijnlijk ook naar het autostrand
|
|
|
R.B.
|
ik ook (of slufter).
|
|
|
Naishie
|
Zondag word de dag zaterdag niet echt denk ik. Lekker hoor raggen op de slufter in shortie
|
|
|
R.B.
|
Heej badgasten,
Gaat er vandaag nog iemand in de ochtend denk dat ik zo ga rijden.
|
|
|
|
R.B.
|
Ik ga nog niet ga als het zo,n 25 knopen is, althans als dat het nog gaat worden vanochtend.
|
|
|