|
|
ROBST3R
|
Ik lekker overwerken
|
|
|
|
martijn
|
pff, zag en voelde de wind aardig in het vliegtuig morge gelijk door naar zeeland, hopen op wat wind!
|
|
|
Lex
|
pfff nikszooi, was aangekomen op het strand te ziek om het water op te gaan. testdag,langeree dus ook gemist
|
|
|
Alferink
|
Heel de middag met ze 6en op rockanje gestaan, eb, goeie woei, lekkahh
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
lex, zuur man, wat heb je? wilde nog naar langeree gaan..
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
ben weze kijken bij langeree male and female..ongelooflijk wat een souplesse die 2 !
|
|
|
D.D
|
heerlijk was het weer op autostrand! haha heb toch vervoer gevonden:)
|
|
|
Mriek
|
Zoooo wat een windvlagen vanavond! Ben benieuwd of de avondploeg nog een beetje lekker heeft kunnen varen. Vanmiddag was ie heerlijk. Nieuw boardje uitgeprobeerd, wel wennen, maar top! Je moet 'm wel 'netjes' varen die 555; beetje op twee benen hangen is er niet bij. Maar da's juist goed, leer je goed van varen! Hulde nog aan de gozer (roze Waroo) die m'n boardje gered heeft toen ik er een stuk uit de kant niet meer bijkwam en naar de kant moest draggen. Ook al weet ik wel dat je'm daar eigenlijk niet kwijt kunt raken, ik was toch even bang om m'n nieuwe aanwinst op zijn eerste vaart te zien verdwijnen. Enorm bedankt! @ DD: top voor je dat je toch nog een lift gekregen hebt! Met welke kite vaarde je?
|
|
|
hans
|
toch nog lekker gekite vanavond zeg,heerlijk gevoel weer @lex beterschap gozer
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Was zeker vetjes vanavond @ autoless playa. Lekker met me 9m Oranje Waroo gevaren.... Sweet! He Kunnen we geen naam plaatjes dragen, weet ik tenminste wie wie is.
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Aaaha..ik ben voor Rudo en MB terug thuis en online!
Was idd erg lekker avondje! Vond het prima met mn 11 en echt niet zo heel vlagerig...heeft die Waroo gewoon geen last van...
Lekker veel gedaan vandaag, o.a. mn hoogste sprong ooit (lekker in een vlaag, maar landen vanaf hoogte gaat nog niet helemaal goed), frontroll poging (ondersteboven geland en kite hard neer...hmm.....toch lastig)...nog toe-side race met ER waarnaar ik lomp vol voorover op mn plaat ging) en nog 2x geprobeerd blind te varen...need more practice....en verder natuurlijk de gebruikelijke links en rechts backrolls en backroll transitions...
@ER: welkom thuis! Leuk je weer te zien! En zeker ook je nieuwe kite en skills!
@ Mart: volgens mij heb ik je wel gezien.....en die golven? juist lekker om op te springen..kwamen precies goed...soms best hoog....maar niks vergeleken met Slufter bv..
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
jaaaaa hij was zweet HOME SWEEEEEEEEEET HOME, ik ben met de kampeerspulletjes v.u. Frankrijk direct naar de playa gerost, na een maand in allerlei leuke landen allerlei beroemde spots te hebben geprobeerd. volgende vakantie gaat de kite denk ik niet mee, het is toch bijna nergens zo goed als hier, zeker niet de combi playa/nikszomer/hoog water!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Rudo welkom terug!!!!!!!!!!!!!!!!!! ff wat anders... jij noemt de combi o.a. nikszomer. maar velen van ons weten niet eens dat dit weertype nu echt een hollandse zomer is. velen verwachten juist warm weer maar het tegendeel is waar. dit weertype is normaal voor Nederland in de zomer(en wel lekker dacht ik zo) van mij mag het elk jaar een nikszomer zijn jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Amen! Meer dagen zoals gister aub. T was een lekker beul dagje met, voor Oostvoornse begrippen, behoorlijke golfjes. Heeeeerlijk
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
ja doe mij ook maar zo'n nikszomer, collega's zitten te zuren om het slechte weer en ik zit juist te juichen, hahahaha was wel weer een lekkere hak sessie gistere avond bij Monster, mooie golfjes en een lekker windje voor de 11m. zondag ziet er weer goed uit, als je vorspellingen zo blijven ben ik van de partij.
|
|
|
D.D
|
Zoooo wat een windvlagen vanavond! Ben benieuwd of de avondploeg nog een beetje lekker heeft kunnen varen. Vanmiddag was ie heerlijk. Nieuw boardje uitgeprobeerd, wel wennen, maar top! Je moet 'm wel 'netjes' varen die 555; beetje op twee benen hangen is er niet bij. Maar da's juist goed, leer je goed van varen! Hulde nog aan de gozer (roze Waroo) die m'n boardje gered heeft toen ik er een stuk uit de kant niet meer bijkwam en naar de kant moest draggen. Ook al weet ik wel dat je'm daar eigenlijk niet kwijt kunt raken, ik was toch even bang om m'n nieuwe aanwinst op zijn eerste vaart te zien verdwijnen. Enorm bedankt! @ DD: top voor je dat je toch nog een lift gekregen hebt! Met welke kite vaarde je? met een roze torch, er waren er 2 van maar ik was steeds helemaal downwind richting het vogelgebied zeg maar. Welke kite had jij dan?
|
|
|
D.D
|
jaaaaa hij was zweet HOME SWEEEEEEEEEET HOME, ik ben met de kampeerspulletjes v.u. Frankrijk direct naar de playa gerost, na een maand in allerlei leuke landen allerlei beroemde spots te hebben geprobeerd. volgende vakantie gaat de kite denk ik niet mee, het is toch bijna nergens zo goed als hier, zeker niet de combi playa/nikszomer/hoog water!
Helemaal gelijk! nergens zo goed als hier:P
|
|
|
JO'Neill
|
Maartennnn!! Congrats maat! Zie t net staan hieronder
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Zo, was gisteren weer hard op playa met de wind zeer vlagerig tussen de 20 en 30+kn in vlagen af en toe. Dat poor ze niet gemerkt heeft komt door zijn kite. De Bandit bouwt zoveel power op in een vlaag dat het echt werken was. Springen was aardig te doen, maar een aantal keren gewoon letterlijk met slappe lijnen uit de lucht gelazerd. En goed hard ook Maar was wel weer ff lekker Helaas naar mijn mening teveel beginners die toch door voeren met wind en choppy omstandigheden (golven) die ze eigenlijk nog niet aankonden. Aantal keer flink in de remmen gemoeten omdat er weer een zijn rail verloor en tientallen meters downwind knalde Ik heb er nog een gesproken, en die zei "we komen van ver en gaan dan echt niet aan de kant staan kijken". Kan ik me voorstellen, maar ik ben het er niet mee eens Gelukkig is gisteren alles goed gegaan. Ik zag dat er hoop is voor het weekend
|
|
|