Spoon
|
hey maar als ik dat zo zie he...
dan word het hem zondag zeker weer niet :S... beetje jammer.. die kite moet getest worden!!!!!
|
|
|
|
|
|
Spoon
|
ach.. mijn stage begeleider weet t nog niet ... ik doe niet zo veel.. maar jah.. de opdrachten die ik moest doen zijn al klaar.. en voorwerken heb ik ook al gedaan.. wel vervelend.. ik loop nu 5 dagen stage en zaterdag moet ik werken voor t huisje, de vriendin, eten... ach.. niet iedereen is eigen baas
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
En wat anders, sinds wanneer is Dre de voorzitter van het NKV okay okay, zeg maar jouw gezichtbebaarding staat jouw leesvaardigheid zeker niet in de weg! Whaha, voorzitter - als dat zo was moesten we allemaal met Hello Kitty stickers op onze borden varen.
|
|
|
|
Lex
|
Zoo dan..aan al het moois is een einde gekomen, geen wind voorlopig en alweer bijna naar school .
|
|
|
ROBST3R
|
zondag weer een beetje wind:D
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
de voorspellingen blijven veranderen voor zaterdag en zondag. wat zal het gaan worden? we gaan het allemaal meemaken dit weekeind. ik zit in ieder geval in de startblokken.
|
|
|
Lex
|
Hmm ja ik mag toch de komende week niet, ben net gehecht en die hechting mag een week niet nat worden haha. Hoop dat er heeeeel veel woei is voor jullie dudes:D
|
|
|
Dutchy
Logs: 0 | 9 uur
|
haha geen smoes lex doe net als mij 2 wkn geleden knip je hechtingen er zelf uit wondhechtpleister eroverheen daaroverheen waterproof pleister goed in-tapen en gaaaaaaaaaaan :-)
|
|
|
|
Lex
|
Hhaha Dutchy, wacht liever een weekje! Hard2handle, niks bijzonders, gewoon wat littekenweefsel weg laten halen !
|
|
|
|
Alferink
|
Weet je wat ik ga doen, ik ga maar weer is ff werken, al dat gekite de hele tijd. Word je rekening ook niet vrolijk van.
|
|
|
Lex
|
Hehe, en wij maar wachten op een super stoer verhaal. iets met een haai ofzo hoe weet jij datnou weer haha...ja egypte is niet veilig hoor!
|
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Ja mooi, windje is lekker 18knopjes @ autoplaya..... Morgen wordt het ook redelijk. Moet helaas straks voetballen misschien nog even een avondsessie als de wind het toelaat.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Hehe, en wij maar wachten op een super stoer verhaal. iets met een haai ofzo hoe weet jij datnou weer haha...ja egypte is niet veilig hoor! Heeft ie een hapje uit je been genomen
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Weet je wat ik ga doen, ik ga maar weer is ff werken, al dat gekite de hele tijd. Word je rekening ook niet vrolijk van. Wijze woorden Alferink Alleen doe ik dat al 3 maanden (dat werken en niet genoeg kiten) en het vreet toch aan je op een of andere manier Maar kan wel weer nieuw materiaal kopen binnenkort. Eerst nog ff op vakantie (kiten) @ H2H: idd. staat er nu wind, maar de voorspellingen spreken dat wel tegen. Ook de luchtdrukkaart van Europa geeft aan dat we nu ons in een hogedrukgebied vinden. Waar die wind dan vandaan komt Hebben ze op de maasvlakte de windturbines omgepoold?
|
|
|
|
R.B.
|
Dudes, als jullie zometeen iemand voorbij de webcam van HvH zien stuiteren dan ben ik dat heb namelijk zojuist zelf een depowerkoord gemaakt (ik lijk wimt wel zeg), we gaan is kijken of ze het weer doet.
Wordt toch maar geen hvh daar is dalijk veronica's sunset party gaan we natuurlijk ook wel heen vanaaf maar ga zo wel ff naar ter heijde
|
|
|