|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
7,2 m/s op dit moment. Te weinig voor aan de kust. En de voorspelling is dat hij alleen maar afneemt Robin mich waar ga je heen op vakantie?
Ergens tussen Alicante en Valencia. Zo'n 24 kitespots op een uur rijden max. volgens kitebeaches.com
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
mich waar ga je heen op vakantie?
Ergens tussen Alicante en Valencia. Zo'n 24 kitespots op een uur rijden max. volgens kitebeaches.com [/quote] wanneer ga je dan? en voor hoe lang?
|
|
|
|
|
hans
|
ik ga ook morgen lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr uitschekken??????????
|
|
|
Mriek
|
Zuidwest + leuke plek = playa... toch?
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
zuidwest + plek + 350 n00bs = playa mmm.... mss leuke start plek voor een upwinder slufter/bank met een cluppie, met laagwater...
|
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
gewoon de beginners weg jagen. Autostrand = voor beginners. We hebben zelf mooie andere spots om los te gaan H2H. Ik baal alleen op het autostrand als er in harde wind mensen gaan varen en rakelings langs anderen knallen terwijl ze nog de regels kennen of hun materiaal onder controle hebben Voor de rest moeten wij die wel controle hebben gewoon uitwijken. We hebben het allemaal moeten leren. Morgen wordt de wind alleen sterk aan het einde van de dag, dus goed voor de beginners. Ik blijf dan lekker bovenwinds. En aangezien de hoge raad heeft besloten dat Oostvoorne en de Slufter GEEN vogelgebied is, kunnen we daar ook weer heerlijk gaan varen. Heeeeeeeerlijk!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik zeg upwinder va de playa, sluf en dan om de bank heen rammen. vertrek begin van de middag met laag weg en na terugkomst nog net even afrossen op de dan volgelopen playa. cluppie maken, evt. rugzakje met fles drinken mee.
|
|
|
hans
|
dat ziet er goed uit ik denk dat het in deze periode overal wel druk is, gewoon een stuk verder lopen op playa
|
|
|
Michiel.
Moderator
|
ik zeg upwinder va de playa, sluf en dan om de bank heen rammen. vertrek begin van de middag met laag weg en na terugkomst nog net even afrossen op de dan volgelopen playa. cluppie maken, evt. rugzakje met fles drinken mee.
Idd. wel van tevoren afspreken wie er mee gaan, want het is echt niet zonder risico. En materiaal kan het ook begeven (zoals Micky mij maar al te graag helpt herinneren )
|
|
|
|
Mriek
|
gewoon de beginners weg jagen. In dat geval ben ik vanaf nu intermediate...
|
|
|
hans
|
leuk ik wil ook mee .
ik ben rond 12 uur op playa,
|
|
|
ROBST3R
|
Dan wil ik ook mee!
|
|
|
ROBST3R
|
de tijd klopt niet meer van `t forum tis nu half 4 ipv 3
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
gewoon de beginners weg jagen. In dat geval ben ik vanaf nu intermediate... bedoelde jouw hier ook niet mee, ik bedoelde die hersenlozen loperikken die de regels niet kennen op het water.
|
|
|
|
Mriek
|
gewoon de beginners weg jagen. In dat geval ben ik vanaf nu intermediate... bedoelde jouw hier ook niet mee, ik bedoelde die hersenlozen loperikken die de regels niet kennen op het water. Owe in dat geval doe ik mee!! Nee onhandelbare, ik ben het met Michiel eens dat je de beginners ook hun plek je moet gunnen, ook de hersenloze lomperikken, who ever they may be, want daar kunnen ze zelf ook niks aan doen...
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
robin ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen varen..want hij nam erg snel af en dan ook nog eens branding. Alleen 's ochtends om 10.00 was hij nog goed voor een dik uur!
|
|
|