|
ROBST3R
|
net mis!!!
Trouwens lekker gezellig allemaal hvh! Maar met deze windrichting moeten jullie wel naar scheef komen lijkt mij zo?
|
|
|
martijn
|
05 08 11 14 17 20 h nw-nw-wnw-w-zw- z
De eerste groep vertrekt om 12 uur, dan istie richting west... dat word dus moeilijk.
gaan we nog verkleed? bijv als Ron rodeo cowboy's?
|
|
|
|
Alferink
|
alferink, jij mag zaterdag niet mee.
|
|
|
|
Alferink
|
prachtig Alferink! Mooi van lelijkheid!
Dank je schat, 5 hele minuten.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Wat een feestje.... Wie gaat er morgen nog even naar het (paaltjes/ex)autostrand... Ik ben er rond een uurtje of half 4. Eindelijk na 3 weken weer even knallen... lekkurrrrrrrrrrr
|
|
|
JO'Neill
|
Morgen vrijwel droog...knoopje of 20-25...ik ben er ook denk ff...weet nog niet hoe laat...
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik hoop dat er morgen in de namiddag/avond nog wind is...dan ga ik waarschijnlijk de Playa weer eens bezoeken. Anders toch het weekend...als iedereen gaat downwinden...dan heeft de rest meer plek...:-)
Alvast veel plezier gewenst!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Vandaag even bezig geweest op vlagerig playa met de 7m2 (eindelijk) Paaltjes even bekeken die er geplaatst zijn, weet zeker dat er binnenkort iemand tegenaan knalt! Er is dus echt goed over nagedacht! ;-( Voor mensen die aan slalom doen geef ik het echter een dikke 10 Voor de rest aardig gevaren! Ondanks een kiter ineens zijn vlieger vol in die van mij parkeerde zonder eerst te kijken. Mijn kite kwam daarna ineens op midden in de powerzone, waardoor ik iedereen wel erg ver achter mij liet ineens...inclusief board pfff... Kortom mag niet klagen..
|
|
|
hans
|
ik ook hoek van holland
|
|
|
|
|
|
Alferink
|
Scheveningen 1. R.B. 2. ROBST3R 3. 4.
Hoek van Holland: 1. Jeroen90 2. Alferink 3. El Rudo 4. Ron Rodeo 5. Martijn 6. Hans 7. TtHoM@s 8.
|
|
|
TtHoM@s
|
ik had hoek van holland opgegeven maar miss moet ik toch scheveninge opgeven omdat ik nog een nieuwe bar moet halen hmm alhoewel hij ook naar de start moet komen omdat hij ook mee doet dus hoef dat toch niet. hvh dus maar der is ook een bbq word je dan na de bbq terug naar je auto gebracht... moet je dan je pak hele dag nog aanhouden of kan je bij de start je kleren mee sturen naar de finish ohja maar k had zoon lekker battle jacked
|
|
|
ROBST3R
|
Als je naar hvh gaat moet je inderdaad heel de dag met je pak lopen, tenzij er iemand op je wacht in scheveningen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Robster, ik neem toch aan dat de tassen met de bus terug gaan zeg hee hoor hee! anyway vandaag horen we het. wind zat, ik vrees... mmm...
|
|
|
R.B.
|
Misschien snap ik het niet helemaal maar leg het mij dan maar uit. Er wordt verwacht dat je in scheveningen verzamel en daarvanuit varen we naar hoek van holland en gaan met de bus terug naar scheveningen. Of we verzamelen in scheveningen en gaan met de bus naar hvh en varen terug naar scheveningen. Dus stel we gaan van hoek van holland naar scheveningen dan rijdt de bus alleen 1 x van scheveningen naar hoek van holland. Dus stel dat we de downwinder doen en jullie zijn eindelijk in scheveneingen rijdt er niet meer een bus terug naar hoek van holland om jullie terug te brengen. Correct me if i'm wrong please.
@ alfrink wat doe je je zet maassluis niet in je plaatje terwijl ik bijna al mijn 400 berichten in dit topc heb geplaatst tssssssssssssssssssssssssssssss.
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
ik denk dat ik de opstap ga wijzigen, anders moet je nog naar hvh zien te komen. terugkiten?
|
|
|
rocket man
|
neemt nou morgen even foto's van die palen. kwil ut ook zien. K'ga vanavond met vliegtuig weg tot zondag, mocht ik via de kust terugkomen, er geen wolken zijn, en ik de palen herken, probeer ik een foto uit de lucht te schieten...
|
|
|
Spoon
|
zo, gaat er iemand vrijdag nog?! Mriek? ik heb nog wat goed te maken geloof ik ... ik ben er iig.. ik hoop vanaf een uur of 10
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
zo, gaat er iemand vrijdag nog?! Mriek? ik heb nog wat goed te maken geloof ik ... ik ben er iig.. ik hoop vanaf een uur of 10 Spoon waar gaat dat vrijdag heen? Ik ga vrijdag ook, van vroeg tot laat.
|
|
|