|
|
ItsMe.Erik
|
vrijdagmiddag wil ik ook wel weer proberen? Iemand op de zandmotort?
@Lauw en @Don. 13u zandmotor?
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Dan ben ik er iniedergeval
|
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Ik ga nu richting ZM en ben er ongeveer 12.30. Dan kan ik teminste nog lekker met het 6je.
Zie je daar
|
|
|
ItsMe.Erik
|
@lauw ik heb je niet gezien. toch vestek laten gaan. het was wel super. lekker met het 6je gespeeld. in geen tijden zulke mooie omstandigheden meegemaakt.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
ik was er wel :-) Ik zag je nog upwind bij de pool. Ben niet lang geweest, was helaas drukke dag, dus door de bedrijven heen ff gekite (1;30u).
|
|
|
ItsMe.Erik
|
ik was er wel :-) Ik zag je nog upwind bij de pool. Ben niet lang geweest, was helaas drukke dag, dus door de bedrijven heen ff gekite (1;30u).
jammer het waren mooie omstandigheden. de pool vond ik wat tegen vallen en ben er maar even geweest. veel te chopy. je kon een loop niet eens fatsoenlijk landen. van het weekend nog 2 mooie dagen, dus je maakt het nog wel goed.
|
|
|
Elevation
|
pff, wat een ellende... was ik maar naar de dam of ouddorp gegaan, helaas bleek 6 wat te weinig om fatsoenlijk door de bakken op kijkduin heen te komen... wel heftige omstandigheden maar met 9 had ik kunnen opsteken naar de motor, maat ja...
morgen beter, of overmorgen.. of maandag, of dinsdag...
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Vanaf 14u op Kijkduin aan het spelen geweest met de 9m2 lekker gepowered! Heb ik jullie dan ook allemaal gemist....
Helemaal achterin was het goed te doen en lekker weer met loopies aan het pielen geweest. Jammer Eric een masterclass loopen van je was mooi meegenomen geweest.
Morgenmiddag mss nog even naar ZM maar het moet niet nog minder worden voor mijn 9tje.
|
|
|
HDFrank
|
Wie was de held die tot 13.30 op scheef stond in zijn uppie. Was nou niet het voorbeeld wat je wenst!
Het zag er redelijk vet uit, dat wel.
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
hey, gaat er nog iemand naar ZM morgen vroeg wil daar graag eens naar toe maar weet eigenlijk noet echt waar het is,
eens kijken waar iedereen het over heeft.
ik wil graag rond 9 uur weg rijden vanuit alblasserdam
|
|
|
|
Gewoon Don
Logs: 0 | 188 uur
|
nog piepels op Rock of Playa morgen??
Morgen uit West. Zou Playa overslaan. En de voorspellingen zijn mager.
|
|
|
Nanou
Logs: 0 | 3 uur
|
@markus ik wil wel maar ik denk dat me ballen er afvriezen met dat dunne pakkie van mij... blote handen en blote voeten....
@Don. Autoplaya met west overslaan?.
|
|
|
Mich@el
Logs: 0 | 461 uur
|
nog piepels op Rock of Playa morgen??
zondag wel rock. laat maar ff weten. wil vroeg gaan
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Vanaf 14u op Kijkduin aan het spelen geweest met de 9m2 lekker gepowered! Heb ik jullie dan ook allemaal gemist....
Helemaal achterin was het goed te doen en lekker weer met loopies aan het pielen geweest. Jammer Eric een masterclass loopen van je was mooi meegenomen geweest.
Morgenmiddag mss nog even naar ZM maar het moet niet nog minder worden voor mijn 9tje.
stond je met je 9 pfff. ik zag op de zm iemand ook al met een blauwe C4 volgens mij was dat een 8tje. Hij was wel lekker aan het jumpen. kun je nagaan ik stond lekker met me 6 te varen en had voldoende power. het was echt lekker als je even door de branding was had je tussen de golven voetbalvelden lange super cleane stukken.
|
|
|
markus
Logs: 0 | 855 uur
|
ben morgen om 8 uur op Rock met Mike(Dutchy112), voor diegenen die ook vroeg willen .... er zijn mensen,hahaha. @Don, Palya met West is prima 18 kn. en toenemend
|
|
|
|
|
|
Elevation
|
9 ozone is geen maat, die kites kloppen niet kwa maatvoering of zijn inefficient.... 9 is 7 of 8, maar 9 is t niet... als je kader wil nemen neem dan north of naish, dat klopt wel... SS verschilt ook per jaat dus daar brandt ik me niet aan...
morgen 9 fuel 2012 of 2011.. :-) kijk wel... misschien motor, misschien niet
|
|
|