Elevation
|
dat je nou net als ik 1263 berichten heb .. haha..
ach, ieder merk heeft wel ze dingen, kweet me ouwe fuel 2008 nog wel met ze onlogische high en lowend... :-)
have fun !!
|
|
|
CCaptain
|
Het was heerlijk vanmiddag. John, lekkere loopsessie man! Leo, nog bedankt voor dat board
|
|
|
ingmar
Logs: 0 | 244 uur
|
ben morgen om 8 uur op Rock met Mike(Dutchy112), voor diegenen die ook vroeg willen .... er zijn mensen,hahaha. @Don, Palya met West is prima 18 kn. en toenemend mike en markus, er is niet zo veel animo dus...... ik kom ookj wel naar de rock ik vlieg met een 12 gele north rhino, mischien eens contacten gr ingmar
|
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Lekker onverschillig haha Een 9m is gewoon DE maat die je niet mag missen ! Heb ik ook niet en kan prima kiten dus weet niet uit welke doos je deze uitspraak heb getrokken ;-)
|
|
|
|
Tim_GTS5
|
Lekker onverschillig haha Een 9m is gewoon DE maat die je niet mag missen ! Heb ik ook niet en kan prima kiten dus weet niet uit welke doos je deze uitspraak heb getrokken ;-) Bedoel het ook wat sarcastisch maar een 9m is gewoon een lekkere maat qua snelheid en over het algemeen een goede low en high-end.
|
|
|
The O
|
Lekker onverschillig haha Een 9m is gewoon DE maat die je niet mag missen ! Heb ik ook niet en kan prima kiten dus weet niet uit welke doos je deze uitspraak heb getrokken ;-) Bedoel het ook wat sarcastisch maar een 9m is gewoon een lekkere maat qua snelheid en over het algemeen een goede low en high-end. Ja als je 50kg ben en min. 7bft dan is het een lekkere kite om een loop te trekken. maar dat is een oude X4 ook en die houd nog een beetje power als toetje zelfs als je je bar los laat.
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Wat zit jij allemaal te narren Olten doe eens ff chill en ga gewoon weer eens surfen!! Ik ben ook verslaafd aan mijn 9 m en met 90+ kg's heerlijk loopen en was het gister 7 bft? Zo niet dan loopt hij met minder ook heerlijk. Voor straf krijg je een laf windje vandaag!!
|
|
|
The O
|
Wat zit jij allemaal te narren O doe eens ff chill en ga gewoon weer eens surfen!! Ik ben ook verslaafd aan mijn 9 m en met 90+ kg's heerlijk loopen en was het gister 7 bft? Zo niet dan loopt hij met minder ook heerlijk. Voor straf krijg je een laf windje vandaag!! whahahaha Heb ik jouw wel eens zien loopen dan? Niet liegen jij ben 65kg. En ik zie je altijd met je 11 of 12 m kiten.
|
|
|
|
hijo del viento
Logs: 0 | 777 uur
|
Wat zit jij allemaal te narren O doe eens ff chill en ga gewoon weer eens surfen!! Ik ben ook verslaafd aan mijn 9 m en met 90+ kg's heerlijk loopen en was het gister 7 bft? Zo niet dan loopt hij met minder ook heerlijk. Voor straf krijg je een laf windje vandaag!! whahahaha Heb ik jouw wel eens zien loopen dan? Niet liegen jij ben 65kg. En ik zie je altijd met je 11 of 12 m kiten. Als je er nooit bent zie je ook niks he en met een 11 of 12 kiten is beter dan niet kiten Ik ben idd wel wat afgevallen
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
He, ouwe wijven, gaat er morgen nog iemand naar playa? windje wordt eerst ZZW dus is te doen. later in de middag Z. en dan inpakken en wegwezen. Misschien even retourtje ............... maken en wat golfies rippen?
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
Veel plezier allen... mijn boardje is gedemonteerd, mijn 3,2 shorty en 4/3 longsleave overknee en kites zijn inmiddels zand en vocht vrij ingepakt... nog een paar daagjes en dan weg uit dit koude kikkerlandje... zie jullie wel weer in het dooi seizoen
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Nou,ik wilde vandaag..maar wind is maar weer net aan...en vorige week al eens voor niks gereden....dus ik wil morgen wel gaan...uur of 11/12?
EDIT: Weer verkeerd gegokt....wind nu prima....
|
|
|
|
The O
|
He, ouwe wijven, gaat er morgen nog iemand naar playa? windje wordt eerst ZZW dus is te doen. later in de middag Z. en dan inpakken en wegwezen. Misschien even retourtje ............... maken en wat golfies rippen?
Ik ga mijn best doen om te komen
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
Wat zijn jullie somber, er staat toch een lekker westenwindje? En een heerlijk zonnetje erbij Hoek van Holland west 4-5 mogelijk 6,zicht goed
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
hey jonge blom (proesthmpfffgr) ik ga het proberen, de eerste keer binnen het officiele windbereik van m'n 10m varen!
|
|
|
Eagle-Jan
Logs: 0 | 2 uur
|
hey jonge blom (proesthmpfffgr) ik ga het proberen, de eerste keer binnen het officiele windbereik van m'n 10m varen! hoezo... heb je daarvoor er altijd boven gezeten? Nou succes met vooruit komen dan
|
|
|
|
|
|